Organizatorių archyvo nuotr.

„Kaunas IN“ – šį pavadinimą ilgainiui pamatys vis daugiau užsienio investuotojų ir turistų akių. Kauno miesto savivaldybė pertvarko turizmo informacijos centrą, kurio pagrindu bus kuriama nauja įstaiga. Ji bus atsakinga už užsienio investicijų ir turistų pritraukimą bei Kauno miesto tarptautinę rinkodarą. Šiuo metu ieškomas naujos įstaigos „Kaunas IN“ vadovas.

Šį antradienį visuomenei pristatytas naujas kokybės ženklas – „Kaunas IN“ – įstaiga, kuri, kaip tikimąsi, duos impulsą verslo pritraukimui į laikinąją sostinę. Kauno turizmo informacijos centrą ir viešąją įstaigą „Technopolis“ apjungsianti  agentūra bus atsakinga už užsienio investicijų pritraukimą, turizmą ir Kauno miesto tarptautinę rinkodarą.

„Naujai kuriame agentūra „Kaunas IN“ papildys ir išplės Kauno turizmo informacijos centro veiklas ir apims kur kas daugiau sričių. Šiomis miestui labai svarbiomis sritimis turi rūpintis profesionalai, kuriuos bursime po naujos įstaigos stogu“, – teigė Kauno meras Visvaldas Matijošaitis.

„Kaunas IN“ bus sukurta sujungus turizmo informacijos centrą ir „Technopolį“. Planuojama, jog naujojoje agentūroje dirbs iki 18 darbuotojų.

„Mūsų planas – sukurti kompetencijų centrą su aiškiai pamatuojamais tikslais, novatoriška vadovybe, iš kurios galėsime reikalauti atsakomybės“, – teigė Kauno savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Petrauskas.

„Šį pavasarį  tiesioginių užsienio investicijų analizės centro „fDi Intelligence” sudarytame reitinge Kauno regionas pateko tarp geriausių Europos ateities regionų. Norėdami būti matomi, turime nuosekliai ir daug dirbti, todėl tarptautinei rinkodarai bus skiriamas ypatingas dėmesys. Miesto žinomumas pasaulyje tiesiogiai prisideda tiek prie investicijų, tiek prie turistų pritraukimo“, – teigė Kauno mero pavaduotojas Povilas Mačiulis.

Pasak Kauno vicemero Simono Kairio, „Kaunas IN“ rūpinsis ir skrydžių pritraukimu, turistų aptarnavimu, miesto žinomumo didinimu. Naujoji įstaiga nedirbs viena. Bus  bendradarbiaujama tiek su „Investuok Lietuvoje“, tiek su aukštosiomis mokyklomis ir kitais partneriais.

Organizatorių archyvo nuotr.
                                                                         Organizatorių archyvo nuotr.

Tarp Lietuvoje veikiančių įstaigų, atliekančių panašią veiklą, tikimasi sukurti platų partnerių tinklą. Jis apimtų Turizmo departamentą, LR ambasadas, tarptautines asociacijas, investicinius fondus, mokslo parkus.

„Tokios agentūros turėtų veikti trijuose didžiausiuose šalies miestuose. Pagrindinė jų užduotis – kurti miestą kaip produktą, pradedant investicijų lokacijų vystymu, baigiant specialistų iš užsienio šalių vaikams skirtų darželių ir mokyklų tinklo plėtra. Be to, bendradarbiaudamos su „Investuok Lietuvoje“ ir nedubliuodamos funkcijų jos perimtų dalį investuotojų užklausų, padėtų spręsti problemas, su kuriomis šiuose savivaldybėse susiduria užsienio investuotojai. Sostinėje jau veikia „GO Vilnius“. Apie tokios organizacijos poreikį su Kauno miesto savivaldybe diskutavome daugiau nei metus ir štai turime rezultatą. Tikimės, kad iki metų galo uostamiestis paseks didžiausių šalies miestų pavyzdžiu ir patvirtins planus reformuoti Klaipėdos ekonominės plėtros agentūrą“, – teigė užsienio investicijų plėtros agentūros „Investuok Lietuvoje“ generalinis direktorius Mantas Katinas.

Artimiausiame tarybos posėdyje ruošiamasi priimti sprendimus dėl turizmo informacijos centro pertvarkymo. Planuojama, jog „Kaunas IN“ savo veiklą pradės dar šiemet.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: