Organizatorių archyvo nuotr.

Spalio 15-oji tapo išskirtine diena Kaunui – čia pirmą kartą vyko tarptautinis kūrybinių inovacijų festivalis „SUPERNOVA“, sujungęs verslą, technologijas, inovacijas ir kūrybą. Šeši Lietuvos ir užsienio pranešėjai, dvi greitųjų verslo susitikimų sesijos, pažintis su naujausiais išradimais ir technologijomis, susitikimai su bendraminčiais – tiek per vieną dieną galėjo pamatyti ir išgirsti kiekvienas festivalio lankytojas.

Atidarytas Italijos ambasadoriaus Lietuvoje Stefano Taliani de Marchio bei Kauno vicemero Simono Kairio sveikinimo žodžiais, festivalis „SUPERNOVA“ pristatė šešis Lietuvos ir Europos inovatorių pranešimus ir leido sužinoti, kokiomis naujovėmis ir technologijomis gyvena šiuolaikinis pasaulis.

Konferenciją pradėjusi Sabine Sipunova, paslaugų kompanijos „Sorry As A Service“ viena įkūrėjų, kalbėjo apie tai, kaip kompanijos turėtų atsiprašytų savo klientų ir kokia paveiki yra sukeliama emocija. „Akimirka, kai žmogus pasako „Oho!“, yra labai svarbi“, – teigė ji. Apie emocijų poveikį kalbėjo ir dizaineris bei Infogr.am įkūrėjas Uldis Leiterts. Savo pranešime jis pasakojo, kokia svarbi informacijos vizualinė išraiška: „Pažiūrėkite, kokios populiarios yra juokingos kačių nuotraukos“, – šmaikštavo dizaineris. TEO Rizikų valdymo padalinio Specialiųjų projektų vadovas Giedrius Meškauskas aptarė kibernetinio saugumo iššūkius ir su nostalgija prisiminė laikus, kai didžiausia problema buvo kompiuteriniai virusai. „Šiuolaikinė socialinė inžinerija naudojasi natūraliu žmogaus polinkiu pasitikėti“, – pranešime įspėjo jis. Žaislų kompanijos „Vai Kai“ įkūrėjas Matas Petrikas kalbėjo apie žaismingumą ir jo jungties su technologijomis rezultatus. „Mes turime mokytis būti žaismingesni“, – neabejojo M. Petrikas. Vokietijos „Wired“ prekės ženklo vadovas Eike Lucas pristatė marketingo komunikacijos ateitį: „Puikus aptarnavimas yra produkto dalis“, – teigė jis. Tuo tarpu dizaineris, „Sketchin“ įkūrėjas Luca Mascaro pasakojo apie tai, kokia svarbi dizainui yra patirtis: „Frazė kurti patirčiai turi pavirsti į frazę kurti patirtį”.

Po konferencijos vykusioje diskusijoje „What is the Next Big Thing?“, kurią koordinavo vienas „Nextury Ventures” įkūrėjų, informacinių ir komunikacinių technologijų verslo vadovas Mindaugas Glodas, dalyviai dalijosi savo įžvalgomis, kas, jų manymu, laukia ateityje. „The Next Big Thing yra žmogus, – sakė festivalio „SUPERNOVA“ sumanytojas Lorenzo Maternini. – Jis yra visų idėjų ir inovacijų centre“.

Organizatoorių archyvo nuotr.

Tarp pranešimų bei jų metu festivalio lankytojai galėjo susipažinti ir gyvai prisiliesti prie tokių kompanijų kaip „Green Garage“, „Vai Kai“, „Phantom“, „Tucano“, „Fujifilm“, „Atomic Garden“, „Go Histo“, „Purfect“ naujienų. Ryte ir po pietų susitikimų erdvėje Networking vyko dvi greitųjų verslo susitikimų sesijos, subūrusios skirtingų industrijų profesionalus ir pradedančiuosius dalintis idėjomis bei patirtimis.

Norintys pailsėti galėjo tai padaryti poilsio erdvėje Lounge, kur kavos meistrai „Coffee Inn“ surengė iš vakaro skrudintos kavos degustaciją bei rodė tris filmo „Filmas apie kavą“ (A Film About Coffee) seansus.

„Šis festivalis – tai geriausias renginys šiais metais Kaune“, – sakė viena festivalio dalyvė. „Džiaugiuosi, kad yra žmonių, kurie geba suorganizuoti tokio lygio renginį mūsų mieste. Tiesą sakant, jau laukiu antrojo „SUPERNOVA“ festivalio.“

Pirmojo festivalio „SUPERNOVA“ akimirkos Facebook paskyroje.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: