Facebook © Linos Fridrikaitės nuotr. KaunoZinios.lt

Ar kada domėjaisi, kaip pritraukti daugiau lojalių lankytojų į savo tinklapį? Tai nėra taip sudėtinga kaip gali iš pradžių pasirodyti.

Štai keletas patarimų..

Stebėdamas lankomumo statistikos parametrus susikoncentruok ties kokybe, o ne ties kiekybe. Išnagrinėjus daugiau nei 2 milijardus puslapių, kuriuose buvo patalpinta virš 580 tūkst. straipsnių, paaiškėjo, kad 55% skaitytojų puslapyje aktyviai praleidžia mažiau nei 15 sekundžių!

Todėl verta žinoti, kad aukštas “click-trough” (paspaudimo ant nuorodos) rodiklis ne visada reiškia didelį lankytojų lojalumą ir dėmesį Jūsų svetainei.

Kaip taisyklė dažniausiai tokie lankytojai spaudžia straipsnių nuorodas, kuriuose būna tokie žodžiai pavadinimuose, kaip: Top10, Geriausias, Didžiausias, Lengviausias, Kaip išmokti.., Kaip pasidaryti.. ir pan.

Tačiau trumpas (iki 15 sek.) išbuvimo puslapyje laikas, rodo, kad tie straipsniai turėjo tik “skambią” antraštę, o turinys ko gero neatitiko kliento poreikių.

Geriau kokybė, nei kiekybė. Kaip ją pasiekti?

Internetinio marketingo specialistai beveik sutartinai teigia, kad geriau turėti 100 ištikimų skaitytojų nei 1.000 tik vidutiniškai lojalių.

Naujienlaiškių siuntimas yra pagrindinis ir daugiausiai teigiamos naudos duodantis būdas norint praplėsti ištikimų skaitytojų ratą.

Žinoma, galima pritraukti skaitytojų ir iš socialinės medijos (Facebook‘o). Tačiau čia turinys taip greitai keičiasi, kad neseniai paskelbta naujiena tiesiog “paskęsta“ daugybės pranešimų jūroje. Ko nepasakysi apie naujienlaiškius. Kodėl? Nes visada esi garantuotas, kad laiškas pasieks adresatą ir jis tikrai jį perskaitys, jeigu tik turinys jam pasirodys įdomus.

Beje statistiškai, 10 populiariausių įrašų Facebook‘e per 1 metus vidutiniškai praranda iki 40% ištikimos auditorijos.

Todėl atmink – “Turinys yra karalius, o informacijos sklaida yra karalienė“.

Inves

Partnerystė su panašaus turinio tinklapiais yra puikus būdas ne tik pritraukti naujų skaitytojų savo turiniui, tačiau ir gauti daugiau el.pašto adresų naujienlaiškių siuntimui.

Per trumpą laiko tarpą taip pat galima pritraukti daugiau lankytojų į svetainę ir su kokybiškais SEO straipsniais. Tokie straipsniai ypač tinka blogo rašymui, kuris yra puiki priemonė pritraukti tikslinį lankytojų srautą į svetainė, tačiau atmink, kad SEO straipsnių turinys turi būti kokybiškas.

Kokybiškas straipsnių turinys turi turėti:

  • Išskirtinę informaciją (duomenis, mokslinius tyrimus, aktualų interviu ir pan.);
  • Patrauklų dizainą;
  • Vertę: veiksmingas, labai gilus ir išsamus, ir/arba emocionalus.
  • Patogus skaityti (ergonomiškas)

Detaliau, kaip turi būti rašomi kokybiški SEO tekstai ir straipsniai, gali perskaityti čia.

Investuok į dizainą

Paįvairinus puslapio dizainą garantuotai gausi daugiau puslapio peržiūrų per dieną. O taip pat daugiau ir el.pašto adresų, kuriais galėsi siųsti naujienlaiškius.

Išvados

Iš visų išvardintų taktikų naujienlaiškiai ir blogo rašymas turi daugiausiai reikšmės. Jei gali nuolat pateikti naują informaciją, ją siųsti naujienlaiškių pavidalu, be vargo galėsi pritraukti naujų ir išlaikyti esamus lojalius lankytojus.

Tiesiog reikia kantrybės, nes pastebimi rezultatai ateina negreitai, tačiau ilgam.

Straipsnį parengė seoreklama.lt

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: