© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Planuojamas kurti Maršrutų plėtros fondas, turizmo infrastruktūros mokestis ir Lietuvos oro uostų tarpusavio konkurencija – šios ir kitos temos buvo nagrinėjamos antradienį Vilniuje vykusioje diskusijoje dėl Lietuvos pasiekiamumo oro transportu ir šalies oro transporto plėtros.

Diskusijoje dalyvavo Tarptautinės oro transporto asociacijos atstovai, susisiekimo viceministras Arijandas Šliupas ir didžiųjų bei kurortinių šalies miestų meras. Diskusijos metu buvo kalbama apie siekį didinti Lietuvos patrauklumą ir pasiekiamumą steigiant Maršrutų plėtros fondą – specialią skrydžių skatinimo schemą, skatinančią aviakompanijas pradėti naujus ar finansiškai rizikingus, tačiau Lietuvai svarbius maršrutus.

„Kaunas tikrai prisidėtų prie Maršrutų plėtros fondo. Tačiau pirmiausiai reikia sutarti su kitais miestais, kaip mes ketiname pritraukti ir išlaikyti skrydžius į tam tikrus oro uostus. Ar mes ruošiamės bendradarbiauti, ar mes konkuruosime tarpusavyje? Taip pat reikia išspręsti turizmo infrastruktūros mokesčio klausimą. Kol kas „pagalvės“ mokestį gali rinkti tik kurortiniai miestai, tačiau tai turėtų būti pačių savivaldybių pasirinkimas. Toks mokestis leistų skatinti turizmą, o gautos lėsos būtų naudojamos Kauno oro uosto plėtrai“, – diskusijos metu akcentavo Kauno meras Andrius Kupčinskas.

Šiuo metu Seime yra užregistruotos įstatymų pataisos, pagal kurias pačios savivaldybės galėtų apsispręsti dėl turizmo infrastruktūros mokesčio.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: