© Vilmanto Ramono nuotr. KaunoZinios.lt

Registrų centras investavo apie 600 tūkst. litų į virtualiojo adreso paslaugą, skirtą elektroniniam susirašinėjimui.

Registrų centras pranešė, kad skirtingai nei elektroniniame pašte, virtualiojo adreso dėžutės adresą sudaro ne vartotojo pasirinktas vardas, o jo valdomo pastato ar patalpos adresas.

“Galimybė aktyvuoti virtualiojo adreso dėžutę suteikiama maždaug dviems milijonams vartotojų – pastatų ir patalpų savininkams bei įmonėms ir organizacijoms”, – rašoma pranešime.

Pastatų ir patalpų savininkams taip pat suteikta galimybė kurti papildomas virtualiojo adreso dėžutes, kuriomis naudotųsi patalpų nuomininkai – asmenys ir įmonės.

Naujoje Registrų centro sistemoje iš vienos virtualiojo adreso dėžutės į kitą siunčiami pranešimai ir dokumentai iš tiesų niekur “nekeliauja”, o lieka Registrų centro tarnybinėse stotyse, tuo tarpu vartotojai identifikuojami elektroninės bankininkystės priemonėmis arba elektroniniu parašu.

Virtualiojo adreso paslaugą Registrų centras kūrė savo reikmėms, siekdamas sumažinti 250 tūkst. litų kasmet viršijančias sąnaudas biuro popieriui ir pašto paslaugoms. Tikimasi, kad investicijos atsipirks per trejus metus.

Virtualiojo adreso paslauga buvo išbandyta teismų veikloje, paslauga naudojasi “Nordea Bank Lietuva”.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: