© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Reklamos apimtys Lietuvoje per aštuonis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu 2013-ųjų laikotarpiu, padidėjo 4 procentais. Labiausiai augo lauko reklamos apimtys, kiek mažiau padaugėjo radijo ir televizijos reklamos, skelbia tyrimų bendrovė “TNS LT”.

“Analizuojant šių metų reklamos apimčių duomenis pastebimi nedideli, tačiau svarbūs pokyčiai. Visą pavasarį mažėjusios žurnalų reklamos apimtys pagaliau stabilizavosi ir net paaugo, pirmą kartą šiais metais padidėjo vidaus TV reklamos apimtys”, – pranešime spaudai teigė “TNS LT” reklamos monitoringo vadovė Giedrė Juronienė.

Labiausiai išlaidas reklamai šiemet didino “Senukai” (201 proc.), “Bitė” (70 proc.) ir “Reckitt Benckiser” (56 proc.), jas mažino tarptautiniai reklamdaviai – “Unilever” (37 proc.), “Mondelez International” (31 proc.), “Procter&Gamble” (25 proc.).

Šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais televizijos reklamos augimas siekė 5,2 procento. Per šį laikotarpį televizijoje buvo ištransliuota 969 tūkst. reklaminių klipų.

Spaudos reklamos apimtys šiemet sumažėjo 6,9 procento. Laikraščiuose reklamos plotas krito 10,8 proc., žurnaluose – ūgtelėjo 1,1 procento. Iš viso laikraščiuose per šiuos metus buvo išspausdinta 7,57 mln., žurnaluose – 4,3 mln. kvadratinių centimetrų reklamos.

Radijo stotys per 2014 metų sausį-rugpjūtį transliavo 4,67 mln. sekundžių reklamos – beveik 7,6 proc. daugiau nei per 2013-ųjų analogišką laikotarpį.

Automatinė interneto reklamos sistema “Evaliant” šiemet užfiksavo 8,2 proc. mažiau reklamos negu per 2013 metų sausio-rugpjūčio mėnesius. Iš viso šiemet buvo užfiksuota 2,67 mln. reklamos vienetų.

Lauko reklamos vidutinis vienos dienos plotas, lyginant šių ir praėjusių metų duomenis, išaugo 24,2 procentais. Lauko video reklamos ekranuose per aštuonis mėnesius buvo transliuota 2,02 mln. sekundžių reklamos- 13,6 proc. mažiau nei pernai sausį-rugpjūtį.

Ant degalinių degalų pylimosi pistoletų šiemet buvo užklijuota beveik 25,6 tūkst. reklaminių lipdukų – 11 proc. mažiau nei per aštuonis 2013-ųjų mėnesius. Vidaus televizijos reklamos kiekis šiemet padidėjo 3,5 procento.

Kino reklama šiemet augo 2,2 proc. – iš viso per sausio-rugpjūčio mėnesius buvo parodyta 178 tūkst. reklaminiųklipų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: