Daikichi Amano – šokiruojantis erotikos ir monstrų menas (N-18)

Paskelbė: Data: 2016-01-26 01:37

Spausdinti | Komentarai

© Daikichi Amano nuotr.

Daikichi Amano – moderniosios fotografijos atstovas, gimęs 1973 metais Japonijoje ir šokiruojantis pasaulį savo grotestiškomis fantazijomis. Amano fotografijos plačiai vertinamos visame pasaulyje ir sulaukia nemažai atgarsių tiek iš publikos, tiek iš kritikų. Kontraversiška fotografija ir menas sujungti erotiškus, šokiruojančius ir net daug kam pasišlykštėjimą keliančius dalykus – tai Japonų menininko išskirtinumas.

Jo fotografijose vyrauja moteriškų linijų ir vandenų būtybių santykis. Daugumoje jo fotografijų angeliško veido jaunos japonės atvaizduojamos erotiškuose aktuose su auštuonkojais, žuvimis, lervomis ir daugybe kitų, malonių jausmų nesukeliančių sutvėrimų. Įkvėptas Japonijos mitologijos D.Amano perkelia fotografiją į visiškai kitą, galbūt net sunkiai suvokiamą lygmenį, dažnai asocijuojamą su pornografija negu su visiems priimtinu menu.

Japonų menas jau senai asocijuojamas su ekstravagantiškumu ir atrodo, kad nustebinti visko mačiusius meno gerbėjus būtų sunku, tačiau D.Amano vis dar sugeba šokiruoti iškeldamas į paviršių pirmykštes baimes ir aistras. Atskleisdamas iškreiptą, beribę fantaziją, kiekvieną savo darbą jis atlieka su nenuginčijamu perfekcionizmu, ypatingu dėmesiu detalėms, taip sukurdamas tobulą moteriško subtilumo, erotikos ir gamtos būtybių kompoziciją.

Paklaustas, kas paskatino D.Amaną būtent tokio pobūdžio fotografijos kūrimui jis atsako, kad jį nuo pat vaikystės žavėjo seksualinio akto subtilybės, dar būdamas paauglys pradėjo eksperimentuoti ir išreikšti fantaziją ant savo kūno, todėl nemažai kartų teko apsilankyti ligoninėje, dėl įvairiausių, sunkiai suvokiamų daiktų įstrigusių jo kūno angose.

A Daikichi Amano 0

Mokykloje buvo labai nemėgiamas bendraklasių mergaičių dėl per didelio išreikšto susidomėjimo jų kūno linijomis. O viso to poveikį labai akivaizdžiai galima įžvelgti jo kuriamose fotografijose. Matydamas, kad tokio tipo fotografija, kurioje būtų sujungta jūros būtybė ir moteris, nebuvo plačiai išvystyta, autorius atrado šią sritį kaip tinkamą savo vaizduotės realizavimo plotmę.

B Daikichi Amano 12

© Daikichi Amano nuotr.

Be gyvybės suglebę aštuonkojai, dengiantys nuogus merginų kūnus, o jų čiuptuvai užsibaigiantys merginų intymiose vietose tarsi sumenkina atskirtį tarp žmogaus ir gyvūno. Ir tai tik maža dalis to, ką galima rasti autoriaus darbuose. Neapsiribojant fotografijų ekspozicijomis pasaulinio garso galerijose, autorius sukuria prieinamumą prie savo darbų visuomenei išleisdamas savo fotografijų knygą ir nenustodamas kurti meninių filmų ta pačia tematika.

C Daikichi Amano 9

© Daikichi Amano nuotr.

Tai ir yra talentingasis Daikichi Amano – autorius sukuriantis vertę mirties prikėlimui. Iškeldamas labai seną idėją, kad grožis yra neišvengiamai susijęs su išnykimu, Daikichi ateina tiesiai iš senovės poezijos, sukurdamas meną trumpuose ir tuose dalykuose.

Daikichi Amano 2

Daikichi Amano 3

Daikichi Amano 4

Daikichi Amano 6

Daikichi Amano 7

Daikichi Amano 10

Daikichi Amano 11

© Daikichi Amano nuotr.

Taip pat skaitykite: Hector de Gregorio – motinos siuvėjos įkvėptas kūrėjas (N-18)

KaunoZinios.lt_logo

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt