"Marga masė" archyvo nuotr.

Marija ir Monika – dvi ryškios ir spalvingos asmenybės. Tad visai nenuostabu, jog jos pradėjo ir tokį patį spalvingą verslą – jų kuriamos „Margos masės“ rankinės išsiskiria ne tik akį traukiančiomis spalvomis, bet ir įdomiais ir nekasdieniškais detalių sprendimais.

Kaip gimė „Margos masės“ idėja? Kas jus suvedė šiam spalvotam tikslui?

Draugės mes esame jau seniai, nuo vidurinės mokyklos laikų. Abi buvome meniškos sielos, kartu lankėme ir menų mokyklą. Tačiau tai tikrai nėra pagrindiniai kriterijai kodėl nusprendėme dirbti kartu, o ne pavieniui. Mudvi su Monika esame lengvai išprotėjusios, kupinos neįtikėtinų idėjų, mes niekada nevartojame žodžių neįmanoma, neįveikiama, neįdomu. Mums darbas kartu – kaip savaime suprantamas dalykas, tad prieš gerus metus mes tapome ne tik draugės bet ir kolegės. Na, o kodėl pavadinimas „Marga masė“, nes norėjome lietuviško pavadinimo, kuris reprezentuotų lietuvišką idėją ir žinoma atspindėtų pagrindinį mūsų tikslą kurti spalvingas rankines spalvingoms asmenybėms.

O kodėl nusprendėte būtent marginti liaudį?

Todėl, kad spalvos mūsų gyvenime privalomos kaip oras. Kuo daugiau spalvų tuo žmogus laimingesnis, labiau atskleidžia save. Kiekviena spalva turi savo energiją, kuri papildo žmogų, suteikia jam reikalingų emocijų. Juk juoda ir pilka – ne vienintelės spalvos.

Kokie žmonės, jūsų manymu, perka ir domisi jūsų rankinėmis?

Mūsų pirkėjų amžius labai įvairus, nuo 20 iki 45m. Tačiau jas visas jungia esminiai bruožai –  žaismingumas, noras būti išskirtinėmis  ir nenuobodžiomis. Mūsų pirkėjos – įdomios pašnekovės, drąsios asmenybės, patrakusios keliautojos ir nepaliaujamos optimistės.

Jūsų profilis Facebook‘e gyvuoja, berods, nuo 2013-ų metų pradžios, tad esate palyginus jaunas brand‘as, tačiau savo produkcija prekiaujate jau ne tik internetu, bet ir parduotuvėse keletame miestų. Papasakokit plačiau apie verslo pradžią ir iššūkius su kuriais susidūrėte.

Taip, esame jaunutis brand’as kitų akimis, bet pačios galvojame , kad skaičiuojam jau daugiau nei vienerius metus. Per šiuos metus išpildėm visus užsibrėžtus tikslus, sugebėjom sudominti, atrasti savo pirkėją, išgryninti idėjas. Sėkmingai prekiauti ne tik internetu, bet ir rasti savo vietą keliuose jaukiuose butikėliuose. Su iššūkiais susiduriame kasdien, tačiau nė vienas iš jų neatrodė mums neįveikiamas. Kai veikla yra nepaprastai patinkanti ir suteikianti geras emocijas viskas kas nutinka netikėtai, neplanuotai ir primena mažas ar didesnes išdaigas – mums tai tik dar vienas iššūkis, kurį vienaip ar kitaip apeisim arba išspręsim. Optimizmas ir tikėjimas tuo ką darai – tai yra sėkmės pagrindas.

“Marga masė” archyvo nuotr.

Kaip vyksta margųjų rankinių gamyba ir darbų pasidalinimas?

Absoliučiai viską darome kartu. Kartu sėdame ir ieškome idėjų, kartų braižome eskizus, kartu važiuojame rinktis medžiagų. Abi siuvame, nešiojame, išbandome. Abi bendraujame su klientais. Nors abi esame pakankamai skirtingos, tačiau galutinis sprendimas priimamas abiejų ir išlieka vienas. Savo skirtumus paverčiame pliusais ir juos išnaudojame.

Iš kur semiatės idėjų ir įkvėpimo naujoms kolekcijoms?

Iš žmonių gatvėje, iš buityje supančių daiktų, interneto platybėse. Kuriame tai, kas mums patinka ir tai ko pačios norėtume ir nešiotume.

Galbūt žavitės ar net lygiuojatės į kokį(-ius) Lietuvos ar užsienio dizainerį(-ius)?

Yra Lietuvos kūrėjų, kuriais žavimės ir net dėvime ar nešiojame jų kūrybą, tačiau tikrai į nieką nesilygiuojame ir į nieką supanašėti minties neturime.

Kaip vertinate lietuvių rengimosi, ir ypatingai aksesuarų, stilių?

Lietuvių stilius mūsų akimis vis dar ganėtinai konservatyvus ir paprastas, bet po truputį tautiečiai linksta prie drąsesnių ir ryškesnių derinių, bei aksesuarų. Tai tikrai labai džiugu.

Kokį mados stilių atstovaujate? Ar kokiam jų jaučiate simpatiją?

Greičiausiai, kad atstovaujame savitą, na, arba bent jau nesame prisirišusios prie vieno stiliaus.

“Marga masė” archyvo nuotr.

Nors sakoma, jog svarbiausia – žmogaus vidus, tačiau vis dėlto prieš pažindami žmogų mes jį tik matome. Į ką išvaizdoje kreipiate daugiausiai dėmesio?

Vienareikšmiškai į visumą. Į tai kaip viskas dera, o galbūt nedera, tarpusavyje. Bet mums tikrai labiau patinka turintys savitą stiliaus pojūtį žmonės, nei aklai besivaikantys šiandienines mados tendencijas.

Ar apskritai, tiek kūryboje, tiek kasdieniniame gyvenime, domitės mada, jos tendencijomis, ar labiau vadovaujatės savo norais ir pojūčiais?

Žinoma domimės, tačiau įdomiausios tendencijos atsispindi ne ant podiumo, o paprastoje gatvės madoje. Tačiau visgi savo kūryboje daugiausia stengiamės perteikti savo kūrybinį braižą, savo grožio ir stiliaus suvokimą.

Šis užsiėmimas jums vis dar hobis, ar jau spėjo tapti tik darbu? 

Tai ir darbas, ir hobis viename.

Marija ir Monika “Marga masė” archyvo nuotr.

Kaip vertinate tokio verslo kūrimo ir puoselėjimo galimybes bei sąlygas Lietuvoje? Ar manote, kad jaunam kūrėjui sunku „prasimušti“ šioje srityje? Kokių patarimų turėtumėte iš savo patirties?

Patarimas paprastas – tikėti ir dar kartą tikėti tuo ką darai. Kiekvienam vietos po saule tikrai užteks ir kiekvienas, tvirtai žinantis ko nori ir siekiantis, pasieks savo kalno viršūnę. Tikrai nesame šalinikės tokių pasisakymų, kad Lietuvoje sunku „prasimušti“, atrasti savo vietą ir panašiai. Nemąstėme apie tai „Margos masės“ idėjos besiimdamos, apie tai negalvojame ir dabar. Tiesiog darome tai, kas mums suteikia daugiausiai džiaugsmo ir neprojektuojame mintyse savo sąskaitos dydžio. Kiekvienam, kas gyvenime nori imtis savo verslo, versliuko ar mėgstamos veiklos, tiesiog patartume daryti tai, ką sugebate geriausiai, kas jus „veža“ ir be ko tikrai negalėtumėte gyventi. Mėgaukitės tuo, o atlygis ateis savaime.

Pabaigai, kur ir kokią įsivaizduojate „Margą masę“ po keleto metų?

„Marga masę“ įsivaizduojame praplėtusią savo geografines sienas, pasiekusią visus užsibrėžtus tikslus, vis dar tokią pat pašėlusiai ryškią, šiek tiek išprotėjusią, nepamiršusią savo pagrindinių idėjų ir dar labiau padidinusią „margos masės“ mylėtojų gretas.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: