Jarkko Kivikoski Wolltigroup nuotr.

Technologijos skverbiasi visur, kur tik įmanoma – gyvenimo be jų nebeįsivaizduojame. O kaip renginių organizatoriai, kurie siekia bet kokia kaina kiekvieną kartą nustebinti ir patenkinti susirinkusią auditoriją? Jei anksčiau dėmesio centre būdavo charizmatiškas vedėjas, gyvo garso muzikos grupė ar prašmatnios vaišės, šiandien – visa tai gali pakeisti inovatyviausi technologiniai sprendimai.

„Prieš keletą metų auditoriją buvo galima nustebinti parodžius filmuotą medžiagą su specialiaisiais efektais. Šiandien per renginį tokiais atributais nieko nesužavėsite. Vienintelis kelias – kurti istorijas, kurios yra raktas į tiesioginį bendravimą“, – įžvalgomis dalijasi garsus renginių organizatorius ir vaizdo produkcijos kūrėjas Renato Geremicca bei teigia, kad žmonių bendravimas ir įsitraukimas realiuose renginiuose – esminis dalykas. Gegužę grandioziniame renginių organizatorių forume „Baltic for events“ R. Geremicca pristatys naujausias vaizdo produkcijos ir renginių organizavimo dokumentikos tendencijas.

Renginyje lyg filme

Virtuali realybė laikyta ateitimi, persikelia į dabartį. Ne viena užsienio įmonė teigia galinti jūsų norimą renginį perkelti į virtualią realybę. Nors nedaugelis ryžtasi įžengti į dar menkai pažįstamą visiškai virtualios realybės erdvę, šios technologijos vis labiau skverbiasi į renginių industriją. Tačiau profesionalūs renginių organizatoriai teigia, kad be auditorijos nieko nebūtų. Tokio pobūdžio virtuali komunikacija gali laikinai sužavėti, bet tiesioginis bendravimas ir renginio metu patiriamos emocijos – nepakeičiamos.

Ateityje renginiuose, auditorijos įsitraukimas turėtų išlikti svarbiausiu elementu. Juose vis dažniau išvysime 3D vaizdus ir virtualią realybę – dalyviai jausis lyg filme. Dar visai neseniai svajojome apie hologramas, o dabar – tai jau anokia naujiena įvairiuose koncertuose ar moderniuose renginiuose. „Organizuodami renginį, jį suvokiame, kaip filmą, o žmones – kaip įžymybes. Siekiame sukurti erdvę, kurioje visi ir kiekvienas atskirai būtų įtraukiamas. Viena iš pagrindinių tendencijų šiandien – tai tiesioginis vaizdas, parodantis žmonėms realius jų veiksmus ir patirtis. Ateityje kalbėsime ne tik apie vaizdo įrašus, bet ir vizualinį turinį. Renginiuose naudojama vaizdinė medžiaga turi įtraukti žmones, ne tik atkreipti jų dėmesį“, – pasakoja aktorius, komikas ir vienas iš komunikacijos įmonės Italijoje „GereBros“ įkūrėjų R. Geremicca.

Žmonės nepakeičiami?

„Gyvename skaitmeninių technologijų amžiuje, todėl daugelis renginių – to atspindys. Tačiau, kad ir kaip besistengtume įtraukti kuo daugiau inovacijų ir skaitmenizuoti net mažiausias detales, visuomet susiduriame su realybe – žmogaus intelektui ir jo kūrybinei išmonei kol kas pamainų nėra. Tad ir visi technologiniai sprendimai pirmiausia yra žmonių fantazijos vaisius. Todėl žmonės ir jų gyvenimai yra mūsų pagrindinė kiekvieno mūsų renginio ašis“, – teigia Suomijos renginių profesionalų įmonės „Woltti group“ vadovas Jarrko Kivikoski. Anot jo, šiuo metu viena iš vyraujančių tendencijų – žaidyba, kuomet žmonės renginio metu įtraukiami į procesą, o ne pasyviai klausosi vedėjo. Ši naujiena vis dažniau pritaikoma versle, siekiant komandos tobulėjimo, pardavimų ir klientų pasitenkinimo augimo.

Daugelis renginių vedėjų akcentuoja auditorijos svarbą, tačiau už sėkmingo renginio slypi ne mažiau svarbi ir kita pusė – tie, kurie dažnai lieka nematomi. „Tai žmonės, kurie mėgsta savo veiklą, jaudulį vykstant renginiams ir yra pasiruošę atiduoti viską, kad tik jis būtų sėkmingas“, – teigia J. Kivikoski.

2017 m. gegužės 11 – 12 dienomis Taline vyks didžiausias Baltijos šalyse profesionalių renginių forumas „Baltic for Events Forum“. Estijos sostinės kūrybos centras „Kultuurikatel“ po vienu stogu suburs 180 renginių organizatorių ir 40 pranešėjų iš visos Europos. Dvi dienas truksiančiame renginyje savo patirtimi dalysis renginių ir rinkodaros ekspertai iš „Tallink“, „Google“, „Swedbank“, „Jack Morton Worldwide“, SEB banko, „A Loud Minority“, „Act lighting design“, „Filmmaster events“, „Luxoft Holding“, „Woltti Group“ ir kitų įmonių.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: