Erotikos gigantas “PLAYBOY” keičiasi. Galimi ateities scenarijai

Paskelbė: KaunoŽinios.lt redakcija Data: 2015-10-23 10:09

Spausdinti | Komentarai

Žurnalo "Playboy" viršelis

Garsusis gyvenimo būdo žurnalas “Playboy” prieš savaitę pasaulį sudrebino pranešimu, jog ateityje spausdintoje žurnalo versijoje nebe išvysime leidinio simboliu tapusių nuogų moterų nuotraukų. JAV apžvalgininkas Chris’as Lane išanalizavo dabartinę “Playboy” padėtį ir pasidalino galimais žurnalo ateities scenarijais.

Net ir XXI amžiuje, kai internetas sukėlė didžiulį šuolį informacijos perdavimo ir komunikacijos srityje, daugelis žmonių liko šokiruoti, kai “Playboy” paskelbė, jog nuo 2016 m. kovo mėnesio žurnalo spausdintoje versijoje nebematysime “Playboy” sinonimu tapusių nuogų moterų nuotraukų.

Kas gi laukia po to? Iš dalies nuostolių kaip ir nėra – didžioji žurnalų, laikraščių ir knygų dalis jau seniai spėjo persikelti į internetą; dabar jau mažai kam naudinga spausdinti leidinį, kurį nemokamai gali rasti virtualioje erdvėje. Nors praeityje “Playboy” pasižymėjo stipria socialine įtaka (maždaug 1975 metais žurnalas buvo spausdinamas beveik 6 milijonų tiražu), tačiau šio kadaise vyrų skaitomiausio erotinio žurnalo pardavimai pastaraisias metais nesiekia net milijono. Ir kita vertus – kodėl eilinis vyras 2015-aisias turi “mokėti už popierių”, kai nuogybės ir pornografija yra pasiekiama vieno paspaudimo būdu? Ir be to, Hugh Hefnerio vizija paversti erotiką kiekvienam prieinamu dalyku iš dalies ir išsipildė, o popierinis variantas dabar liks savotišku senitementu vyresnei auditorijai.

Naujas “Playboy” vadovybės sprendimas visiškai atsisakyti nuogybių spausdintoje versijoje dar ilgą laiką gali būti nesuprastas: Playboy zuikutis žmonių pasąmonėje jau yra tapęs lengvai atpažįstamu logotipu, kaip Coca-Cola šriftas ar Mickey Mouse galva, tad dėl šios politikos žurnalas išgyventi sunkius laikus. Kita vertus, “Playboy” gal ir niekada nebenusikratys erotikos sinonimo, tačiau naujoji kryptis gali būti naudinga reklamos srityje, pavyzdžiui, “Playboy” galbūt taps kokio nors sportinio ar net meninio renginio remėju, ko iki tol nebuvo galima įsivaizduoti.

Žurnalo “Playboy” viršeliai

Iš Biblijos žinome: “Uždraustas vaisius visada saldesnis”. Ar pamenate tas praeities istorijas, kai eilinio paauglio akistata su nuogu moters kūnu prasidėdavo būtent pamačius “Playboy” žurnalus, pirmą kartą aptikus juos kur nors savo namų palėpėje? Dabar paaugliams skaityti “Playboy” nėra itin aktualu – vėlgi verta paminėti faktą, kad visa pornografija yra lengvai pasiekiama internete, o jau net ir dabar kiekvienas paauglys galėtų paminėti kokius erotinius filmus matė ir kokie tų aktorių vardai.

Žurnalo “Playboy” viršeliai

Ir galiausiai, per visą savo istoriją “Playboy” publikavo ne tik nuogų moterų nuotraukas, bet užsiėmė ir straipsnių rašymu. Anksčiau kai kurie slapta “Playboy” skaitę vyrai galės pagaliau atsikvėpti ir įrodyti kritikams tiesą, kad žurnalas jiems yra įdomus ne dėl nuogybių, bet kaip tik dėl kokybiškų straipsnių.

Žurnalo “Playboy” viršeliai

Per pastarąjį šimtmetį mūsų kultūra pasikeitė ir vis dar sparčiai keičiasi, ir atrodo, Hugh Hefenrio sukurta imperija bando pasikeisti kartu su kultūra.

Taip pat skaitykite:  Julija Goyd – pasaulio atspindys, persmelktas jausmingų – erotinių impulsų (N-18)

KaunoZinios.lt_logo

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt