Kino teatrai planuoja naują kainodarą kine: bilieto kaina svyruos pagal filmo populiarumą

Paskelbė: Data: 2017-11-01 10:04

Spausdinti | Komentarai

© Wikimedia Comons archyvo nuotr.

Kino industrijai patiriančiai didelius nuostolius dėl mažo lankytojų skaičiaus, vienas stambiausių ir labiausiai geografiškai paplitusių kino teatro tinklų JAV ruošiasi keisti nusistovėjusią kino bilietų kainų politiką.

,,Regal Entertainment Group” šiuo metu testuoja paklausa paremtą strategiją skirtą kino industrijai, potencialiai didinant kainą žiūrėti populiarius filmus kino teatruose ir mažesnę kainą, į tuos, kurie nesusilaukė didelės sėkmės. Daugybė tyrimų ir statistiniai duomenys rodo, kad žmonių lankomumas kino teatruose smarkiai sumažėjo. Ekonomikos rececija, filmų piratavimas, ir filmų bei serialų žiūrėjimas internetu kaip ,,Netflix” ar ,,Hulu” ir kt. turėjo labai didelės įtakos sumažinant kino pajamas. Tai gali būti didelė transformacija industrijai, kuri įprastai siūlo vienodą kainą visiems bilietams į filmus kino teatruose.

Dirbant kartu su aplikacijų kūrėjais ,,Atom Tickets LCC “sieks pasiūlyti kino teatrams išbandyti dinaminę kainodarą ir testuoti ją jau 2018 metų pradžioje norint pamatyti ar tai paskatins pajamų augimą ne piko metu.

Kino grupių akcijos smarkiai krito dėl mažo lankytojų srauto ir yra didėlė grėsmė tradiciniam Holyvudo filmų modeliui, vis daugiau žmonių liekant žiūrėti filmus internetu, kaip ,,Netfilx Inc”. Filmų studijos taip pat išgyvena nelengvus laikus ir skuba išleisti naujus filmus skirtus žiūrėti namuose kuo skubiau, atėmant galimybę juose rodyti išskirtinai kino salėse.

,,Regal”, antra didžiausia kino grupė Jungtinėse Amerikos Valstijose antradienį pranešė, kad jų pajamos nuo praėjusių metų sumažėjo 12 procentų, t.y. 716 milijonų dolerių, o akcijos šiais metais nukrito 21 procentais. ,,AMC Enterntainment Holdings Inc”., kuri yra didžiausia kino grupė akcijos nukrito net 58 procentais.

,,Jei mes priversime klientus nueiti į kiną bent vieną per metus, tai padarys didžiulius pokyčius industrijai” – sakė Matthew Bakal, ,,Atom” įkūrėjas. Ši kompanija jau anksčau dirbo kartu su ,,Regal” kuriant bilietų užsakymų į dar tik pasirodysiančius kino filmus, nuolaidas.

Tačiau vis dar išlieka didelė tikimybė, kad filmų gerbėjai boikotuos idėją mokėti daugiau už galimybę apsilankyti kino salėse, nes jau 2017 metais nueiti į kiną keturių asmenų šeimai kartu nusiperkant spragėsių ir gėrimų yra brangi pramoga.

Taip pat skaitykite: Top 10 geriausių visų laikų serialų

KaunoZinios.lt_logo

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt