© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Mobiliosios įrangos taisymo lyderė Baltijos šalyse, UAB „Mobiliųjų telefonų techninis centras“ (MTTC) atidarė savo pirmąjį klientų aptarnavimo centrą Suomijos sostinėje Helsinkyje. Jame įmonė siūlys greito remonto paslaugas, pardavinės telefonų aksesuarus bei gamykliškai atnaujintus įrenginius ir teiks kitas paslaugas. Šioje rinkoje bendrovė dirba su prekės ženklu „Smarthuolto“.

„Suomiją plėtrai pasirinkome todėl, kad šioje rinkoje jau dirbame nuo 2013 metų, siūlydami telefonų taisymo paslaugas internetu. Matome, kad mūsų žinios ir patirtis Suomijoje yra labai vertinami, todėl, siekdami išnaudoti rinkos potencialą, nusprendėme įkurti ir fizinį klientų aptarnavimo centrą“, – sakė MTTC vadovas Gintaras Kručkas.

Šiemet Suomijoje MTTC planuoja pasiekti 0,5 mln. eur. apyvartą. 2016-aisiais įmonė planuoja ją padvigubinti iki 1 mln. eur.

„Suomijos rinka mums svarbi tiek psichologiniu, tiek finansiniu aspektu. Tai – pirmoji rinka, kurią bandome užkariauti po Lietuvos, Latvijos bei Estijos. Finansiškai šis žingsnis pasiteisino jau po pirmųjų trijų mėnesių, pajamos pradėjo viršyti sąnaudas. Mūsų skaičiavimais, šiuo metu Suomijos mobiliosios įrangos taisymo rinkoje patenkame tarp penkių svarbiausių žaidėjų“, – sakė G. Kručkas.

Naujasis salonas įsikurs vienoje iš centrinių Helsinkio gatvių, kuri išsiskiria dideliais žmonių srautais. Bendras salono plotas sieks 60 m2. Bendrovės investicijos į jo atidarymą siekė 20 tūkst. eur. Naujojo klientų aptarnavimo centro darbus atliko dizainerė iš Lietuvos, įrengimo – vietiniai rangovai.

Be Baltijos šalių ir Suomijos, MTTC šiuo metu savo paslaugas teikia Olandijoje, Italijoje bei Belgijoje.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: