Fotomenininkas Eugenio Recuenco gimė 1968 m. Ispanijos sostinėje, Madride. Polinkis menui išryškėjo dar vaikystėje, todėl baigęs mokyklą įstojo į Complutense universiteto dailės fakultetą.
Pirmaisiais karjeros metais Eugenio taip stipriai susižavėjo fotografija, kad savo piešiniuose vis dažniau pradėjo vaizduoti nuotraukose užfiksuotus elementus. Vėliau, kaip jis teigia, nesulaukęs visuomenės susidomėjimo keturių metrų pločio drobėms, nutarė daugiau dėmesio skirti naujai atrastai aistrai.
Menininkas gana greitai pradėjo bendradarbiauti su žymiausiais Ispanijos ir tarptautiniais mados žurnalais tokiais kaip: Vogue Espana, Madame Figaro, View, o persikėlęs į Paryžių reklamą kūrė vieniems geriausių prekių ženklų pasaulyje: Diesel, Wilkinson, Nina Ricci.
Dirbdamas su Nina Ricci, Eugenio Recuenco sukūrė pirmąjį savo karjeroje muzikinį klipą. Šis buvo toks sėkmingas, kad netrukus jis tai pakartojo su Mango, Motorola, Loewe prekių ženklais. 2008 m. jo reklama „The Esence of Seduction“ Ispanijoje buvo pripažinta geriausia tų metų reklama, o Meksikos tarptautiniame kino festivalyje nugalėjo trumpametražių filmų kategorijoje.
2007 m. žymus Amerikos muzikantas Eric Dover pasamdė fotomenininką kurti dizainą operai „The Huguenots“, kurios premjera turėjo įvykti Niujorke.
Eugenio Recuenco darbai yra pripažįstami geriausių pasaulio kritikų ir pelnę daugybę apdovanojimų. 2004 m. Ispanijos laikraštis „ABC“ menininką apdovanojo nacionaline premija. 2009 m. jis pelnė aukso ir sidabro medalius El Sol reklamos festivalyje, o 2013 m. geriausios originalios fotografijos nominacijoje tarptautiniame festivalyje El Ojo de Iberoamerica jam įteiktas auksinis prizas.
Pasaulinę šlovę pelnęs menininkas pasižymi, kaip turintis savitą stilių. Jis didelę svarbą suteikia detalėms, o taip pat jo kūriniuose galima pastebėti, kaip tamsiame ir niūriame fone puikiai atrodo tyras pasakų pasaulis.
Kiekvienas Eugenio Recuenco darbas pasakojo vis kitą istoriją, įsivaizduojami personažai įkūnija šiuolaikiniame pasaulyje gyvenančius žmones ir puikiai atskleidžią šių charakterį.
Tuo tarpu mados fotografijoje menininkas pripažinimą pelnė dėl sugebėjimo prabangiems daiktams suteikti emocinio jautrumo, sukurti dramą. Tiesa, pats Eugenio savo sėkmės receptu įvardija tai, kad jis negalvoja tai, ko tikisi užsakovai ar ką nori matyti vartotojai. Jis nesivaiko nuolat kintančių mados tendencijų, o stengiasi atitrūkti nuo mus supančios kasdienybės ir linksmai perteikti tai, kas į tikrovę leistų pažvelgti iš kitos pusės. Jis niekada nepasidavė reklamos ir mados diktuojamoms taisyklėms.
2013 m. „teNeus” išleido pirmąją ir iki šiol vienintelę menininko darbų knygą „Revue:Eugenio Recuenco“. Daugiau nei 200 fotografijų nugulė šiuose puslapiuose. Gera žinia kolekcininkams, specialiai jiems buvo išleista 50 šios knygos kopijų, su autoriaus prašu ir originaliomis nuotraukomis.
Taip pat skaitykite: Nepakartojama „taškelių meno“ karalienė Yayoi Kusama [FOTO]