© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Statistiškai Lietuvoje kepyklų daugėja, didieji rinkos dalyviai investuoja į plėtrą, o vidutiniai vis sunkiau suduria galą su galu, rašo “Verslo žinios”.

“Sunkiausia vidutinėms įmonėms, nes jų resursai riboti, vis daugiau parduodama prekybos tinkluose, kur jiems konkuruoti sudėtinga. Prekybininkams reikia partnerių, kurie užtikrintų kokybę ir kiekius”, – sako “Fazer Bakery Baltic” generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.

“Vilniaus duonos” generalinė direktorė Rita Ramanauskienė pažymi, kad vis daugiau duonos kepa patys prekybos tinklai naudodami šaldytus pusgaminius, todėl mažieji kepėjai turi tik kelis būdus nišai ieškoti – stambėti arba tapti mažais nišiniais dalyviais.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: