Organizatorių archyvo nuotr.

Po 11 veiklos metų prekybos ir pramogų centras Kauno „Akropolis“ nusprendė atsinaujinti, siekdamas atitikti pasaulines prekybos ir laisvalaikio centrų tendencijas bei šiuolaikiško Kauno ir kauniečių poreikius.

Darbai truks pusantrų metų, bendros investicijos sieks 10 mln. eurų. Bus atnaujinta maždaug 10.000 kv. metrų užimanti laisvalaikio ir restoranų zona, o likusioje prekybos centro dalyje prekybos ir pramogų vietos veiks įprasta tvarka.

„Kaunas sparčiai keičiasi, tampa pasauliui ir kultūrai atviru miestu, todėl keičiasi ir Kauno „Akropolis“. Atnaujinama prekybos centro laisvalaikio ir restoranų zona perims dar daugiau šiuolaikiško Kauno detalių, gyvenimo stilių ir, tikimės, geriau atitiks šiandienos kauniečių lūkesčius“, – sakė Prekybos centro Kauno „Akropolis“ turto valdytoja Brigita Kuodytė.

Kauno Akropolis

Kauno „Akropolio“ lankytojai jausis lyg būtų mieste po stogu. Projektą rengusios „Kančo studijos“ architektė Gustė Kančaitė sakė, kad po atnaujinimo bus išryškinti prekybos centro komplekse esantys senieji Kauno pastatai ir gatvės, jų fragmentai. Taip pat prekybos centro interjere atsiras ir tarpukario laikinosios sostinės architektūros įkvėptų detalių, pavyzdžiui, apvalūs langai, specifinės užlenktos vitrinos. Lankytojai galės apžiūrėti prekybos centre išlikusius autentiškus metalinius laiptus, kurie iki šiol buvo paslėpti.

thumbnail_Kauno Akropolis (1)

„Dauguma prekybos centrų yra gana standartinės architektūros, tačiau Kauno „Akropolis“ yra unikalus, nes šiame komplekse yra integruoti daugiau kaip šimto meto senumo pastatai ir gatvės. Mūsų tikslas yra maksimaliai parodyti šią Kauno dalį, kad lankytojas jaustų miesto atmosferą ir architektūros unikalumą. Naujai įrengti dideli stoglangiai ir pro juos sklindanti saulės šviesa šį jausmą tik sustiprins“, – sakė G.Kančaitė.

thumbnail_Kauno Akropolis (2)

Po atnaujinimo Kauno „Akropolio“ laisvalaikio ir restoranų zonoje esančių viešųjų erdvių kiekį numatoma padidinti keliskart, nuo 300 iki 2000 kv. metrų. Vienas pagrindinių planuojamų laisvalaikio zonos akcentų bus miesto aikštė su „lauko“ kavinėmis, apsupta raudonų plytų fasadų, iš kurių vienas – autentiškas seno pastato fragmentas. Numatoma, kad ši aikštė bus nuolatinė miesto renginių ir bendruomenės susitikimų vieta, ypač šaltuoju metų laiku.

thumbnail_Kauno Akropolis (7)

Pasak B. Kuodytės, visame pasaulyje keičiasi prekybos centrų koncepcija. Šiuolaikiškam miesto žmogui reikia prekybos centrų, kuriuose yra daug maisto parduotuvių, kavinių bei restoranų. Sutariama, kad aplink šį sektorių sukasi centro gyvenimas, jis yra svarbus daugumai lankytojų. Naujos koncepcijos, taip pat vegetariški, veganiški, sveiko maisto restoranai ir kavinės yra populiarios ir duoda daug pridėtinės vertės prekybos centrams, juos lankantiems šiuolaikiškiems miestų žmonėms.

thumbnail_Kauno Akropolis (3)

Kauno „Akropolis visada buvo ir yra neatsiejama miesto dalis. Jis aktyviai dalyvauja Kauno gyvenime, nuolat skiria paramą miesto kultūros ir sporto renginiams. Nuo 2010 m. šiam tikslui Kauno „Akropolis“ jau skyrė beveik 700.000 EUR, ketina skirti paramą ir ateityje.

thumbnail_Kauno Akropolis (5)

Kauno „Akropolis“ buvo atidarytas 2007 m. balandį, antrąją Velykų dieną ir iškart tapo vienu didžiausių šalyje. Centro nuomojamas plotas yra apie 60,000 m², veikia daugiau kaip 250 operatorių. Per metus prekybos ir pramogų centrą aplanko apie 15 mln. lankytojų. 2008 m. rudenį Kauno „Akropolį“ įsigijo vokiečių kompanija „Deka Immobilien GmbH“.

thumbnail_Kauno Akropolis (4)

Kauno „Akropolį“ valdo tarptautinė nekilnojamojo turto konsultacijų bendrovė „Newsec“ veikianti septyniose Šiaurės Europos ir Baltijos šalyse.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: