© Miglės Kubiliūtės nuotr. / KaunoZinios.lt

Prekybos tinklai „Maxima“, „Norfa“,“Rimi“ ir „Iki“ laiko nešvaisto ir ima „mėtytis“ įvairiomis akcijomis. Pvz. kavos „Lavazza“ 2 pakeliai parduodami už vieno kainą, prekybos centre „Iki“. Kituose centruose kaip „Rimi“ ir Maxima, nuolaidos kavai skiriamos net iki 40%.

Daugiausiai nuolaidų, prekybos centrai skiria šaldytiems produktams, pieno produktams, gaiviesiems gėrimams, kavai, žiemos sporto prekėms, vaikiškiems žaislams ir drabužiams. Nuolaidos pažymėtos ryškiomis spalvomis ir išdėliotos strategiškai gerose ir matomose vietose. Didelės nuolaidos yra neabejotinas atsakas prekybos centrui „Lidl“, kuris žemomis kainomis nusiviliojo net apie 15% pirkėjų iš kitų prekybos tinklų.

Ekspertas Justas Gavėnas: sunkiausiai turėtų būti prekybos tinklui „Norfa“.

„Nenoriu būti prognozuotojas, bet pagal tai, kaip tinklai rodo save, tai, mano supratimu, sunkiausia turėtų būti „Norfos“ prekybai“.

„Lidl“ save pateikia kaip pigių produktų parduotuvę, kur siekiama išlaikyti gerą kokybę už geriausią galimą kainą, kai tuo tarpu „Norfa“ visais laikais taip pat save pateikdavo kaip pigių produktų parduotuvę, kur renkasi praktiški žmonės.

„Vynoteka“ atsisako prekybos šviežiais produktais.

Išsigandusi žemų „Lidl“ kainų, UAB „Gelsva“ pertvarko „Vynoteka“ parduotuves, atsisakydama „Solo“ prekės ženklo ir prekybos šviežiaisiais maisto produktais. „Vynoteka“ savininkas Marius Gumbrevičius: „Nebematome galimybių konkuruoti su „Lidl“. Prekiauti šviežiais maisto produktais nebeverta, konkurencija Lietuvos rinkoje tapo gniuždanti.“

Lidl 2

© Miglės Kubiliūtės nuotr. / KaunoZinios.lt

Slepiami atlyginimai.

Prekybos tinklui „Lidl“ paskelbus, kad neatskaičius mokesčių kasininkai uždirba 3,33 Eur/val., kiti didieji prekybos tinklai, mokamų atlyginimų atskleisti nesiryžo, mat nenori kelti sumaišties tarp darbuotojų, bet teigia, kad mokamas atlyginimas nėra minimalus ir valandinis tarifas neatspindi galutinio mėnesio užmokesčio.

Konkurencija tik į naudą.

„Karas“ tarp didžiųjų prekybos tinklų, lyg sveika konkurencija, kuri paprastam vartotojui išeis tik į naudą. Besivaržantys prekybos tinklai, žemina kainas, švaistosi akcijomis ir gerais pasiūlymais, kas paprastiems vartotojams – dar viena galimybė sutaupyti šiek tiek pinigų. Ko dar imsis prekybos tinklai – parodys laikas. Belieka stebėti ir laukti.

Taip pat skaitykite: Sukčiai vėl naudojasi „Lidl“ sėkme Lietuvoje

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: