Juratė Kavaliauskaitė ir Edita MistinieneII/ Organizatorių archyvo nuotr.

Drąsiais startuoliais ir technologijų atradimais Lietuva didžiavosi ne kartą, tačiau iki šiol kosmetologijos srityje lietuviai didelių, tarptautinės reikšmės atradimų dar nebuvo sukūrę. Šiais metais pristatyta kosmetikos kompanija “Peonia Lab” su senėjimo problemomis kovoti skirtiems gaminiams naudoja pasaulyje unikalų ACI™ kompleksą, kurį patys ir sukūrė.

Biologiškai aktyvaus ACI™ komplekso sudėtyje esančios veikliosios medžiagos padeda odos ląstelėms aktyviau atsinaujinti, regeneruotis. Šį kompleksą sudarančios medžiagos buvo išgrynintos iš natūralaus šaltinio – ožkų priešpienio. Priešpienis yra mokslo plačiai tyrinėjama medžiaga, nes jis be galo turtingas įvairių naudingųjų iš žinduolių išgaunamų medžiagų.

Kosmetikos pramonėje, be “Peonia Lab”, priešpienį ar kai kuriuos jo komponentus, savo produkcijai dar bando naudoti vos kelios kompanijos. Tačiau būtent šis baltymų gryninimo iš ožkų priešpienio metodas, kai išgaunamos tik tos medžiagos, kurios pasižymi dideliu biologiniu aktyvumu bei padeda odos ląstelėms natūraliai atsinaujinti yra pasaulyje unikalus Lietuvos mokslininkų nuopelnas. “Šias technologijas pritaikyti veido kremams – labai sudėtinga. Visų pirma, reikia labai daug žinių ir patirties, mes ilgai vykdėme eksperimentus, kol pavyko pasiekti norimus rezultatus. Antra, technologijas dar reikia pritaikyti ir kremui. Atlikome daugybę testų, kol įsitikinome, jog išgrynintos medžiagos išlaiko savo savybes visą kremo galiojimo laiką, dera su kitomis veikliosiomis medžiagomis bei atlieka reikiamą “darbą” odai. Veiksmingumo išsaugojimas ir tapo didžiausiu iššūkiu”, – pasakojo “Peonia Lab” kompanijos įkūrėja, Jūratė Kavaliauskaitė. Anot jos, nuo pirmųjų bandymų pritaikyti šią technologiją kosmetikai iki kremų pristatymo visuomenei, prabėgo beveik treji metai.

“Peonia Lab” naujoves kūrė bendradarbiaudama su biotechnologijų kompanijos “Profarma” specialistais ir Lietuvos sveikatos mokslų universitetu. “Dirbdama mokslo srityje matau, kaip ilgai užtrunka sukurti naujas technologijas – jos labai galingas įrankis, tačiau brangus ir daugeliu atveju mokslo atradimai paprasto žmogaus nė nepasiekia. Dažniausiai jos pritaikomos kuriant medikamentinius produktus. Jeigu technologija gali pagerinti žmonių gyvenimo kokybę, tačiau nėra išnaudojamos visos jos galimybės, tai kokia iš to nauda? Todėl mes užsibrėžėme tikslą šias inovacijas pritaikyti taip, kad jos suteiktų naudą kiekvienam eiliniam žmogui. Pastebiu, kad kosmetologijoje vis populiarėja biotechnologijų pritaikymas, ateityje apie farmacinės paskirties kosmetiką tikrai bus kalbama vis daugiau”, – pasakoja ACITM technologijos bendraautorė, biochemijos mokslų daktarė Edita Mištinienė. Farmacinės paskirties kosmetika internetu vadinamos tokios grožio priemonės, kurios aktyviai sprendžia konkrečią odos problemą, joje veikliųjų medžiagų būna daugiau nei įprastoje.

Jura Bernatoniene J Kavaliauskaite E Mistiniene 2

Organizatorių archyvo nuotr.

“Peonia Lab” sukurti kremai skirti žmonėms nuo 30-ies metų, mat įrodyta, kad perkopus šį amžių žmogaus organizmas gamina tik apie 20 proc. augimo faktorių, reikalingų ląstelėms atsinaujinti. Tai jaučiama ir odos paviršiuje – oda tampa mažiau elastinga, išryškėja raukšlės, pigmentinės dėmės ir kiti nemalonūs senstančios odos požymiai. ACI™ kompleksas būtent šią problemą ir sprendžia. Veido kremai taip pat papildyti ir kitomis aktyviomis, odą drėkinančiomis, skaistinančiomis ir maitinančiomis medžiagomis. “Šie kremai skirti kasdienei veido odos priežiūrai, tad jie suteikia visas tas savybes, kurių ir yra tikimasi iš tokių veido odos priežiūros priemonių”, – sakė kompanijos įkūrėja.

“Labai didžiuojamės tuo, ką jau pavyko nuveikti, nes mes sukūrėme būdą išties efektyviai kovoti su senėjimo požymiais. Nors pirmiausiai “Peonia Lab” kosmetikos priemones pristatėme lietuviams, tačiau dabar dedame visas pastangas, kad ją galėtumėm pristatyti ir užsieniui”, – sakė kosmetikos kompanijos įkūrėja. Ši kosmetika tapo pirmuoju lietuvišku odos priežiūros priemonių prekės ženklu, kuris atsidūrė tarptautinio kosmetika ir parfumerija prekiaujančio tinklo “Douglas” lentynose.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: