© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Dėl Rusijos ekonomikos lėtėjimo ir šios šalies konflikto su Ukraina, krovinių srautas į Rusiją mažėja, todėl Lietuvos vežėjai jau dairosi naujų rinkų. Labiausiai pastaruoju metu juos domina kroviniai iš Kinijos ir Maroko, rašo portalas eversus.lt.

“Jeigu mums pavyktų įsiskverbti ir į Maroką, tai būtų pirmas Lietuvos vežėjų žingsnis į Afriką”, – sakė Lietuvos nacionalinės vežėjų automobiliais asociacijos “Linava” prezidentas Algimantas Kondrusevičius.

Pasak jo, lietuviai iš Maroko refrižeratoriuose planuoja gabenti citrusinius vaisius – apelsinus, mandarinus, citrinas. Dabar šie Maroke auginami vaisiai Lietuvą pasiekia per Ispaniją.

“Plėtra į Maroką dar yra visiškai “šviežia” idėja, todėl jai įgyvendinti prireiks laiko, nes Lietuva nėra pasirašiusi dvišalių susitarimų kelių transporto srityje su minėta valstybe”, – sakė A.Kondrusevičius.

Šių metų vasario pradžioje “Linava” jau kreipėsi į Susisiekimo ministeriją su prašymu sudaryti sutartį su Maroku dėl tarptautinio vežiojimo automobiliais. Kovo 25 dieną vyko Lietuvos ir Maroko užsienio reikalų ministerijų politinės konsultacijos, todėl prieš tai Susisiekimo ministerija Užsienio reikalų ministeriją informavo apie vežėjų pageidavimą dirbti su Maroku.

Marokas yra antras didžiausias po Alžyro Lietuvos prekybos partneris Šiaurės Afrikoje. Praėjusiais metais Lietuvos eksportas į Maroką sudarė 31,67 mln. litų ir, palyginti su 2012 metais, padidėjo 4,6 karto. 2013 metais Lietuvos ir Maroko prekybos apyvarta buvo 226,5 mln. litų.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: