Pexels.com archyvo nuotr.

Daugeliui žmonių terminas sandėlio valdymo sistema gali būti bereikšmis, nieko nesakantis. Iš karto kyla natūralus klausimas, kas tai yra ir kam reikalinga? Iš tiesų, sandėlio valdymo sistema apima daug įvairių dalykų: prekių judėjimas, sandėliavimas patalpose, automatinis prekių perrūšiavimas, komplektavimas, pajamavimas, priskirimas tam tikrai sandėliavimo vietai, prekių surinkimas, pardavimas, inventorizacija, išdavimas iš sandėlio.

Sandėlio valdymo sistema padeda padidinti įvairių sandėlio procesų efektyvumą, greitį. Pavyzdžiui, greičiau atliksite apskaitos darbus, panaikinsite informacijos dubliavimą, išvengsite rankinio skaičiavimo, lengviau ir greičiau suformuosite ataskaitas, maksimaliai sumažinsite klaidas prekių surinkimo bei išdavimo procese, padidės našumas prekių surinkimo procese.

Įmonė Raso specializuojasi mažmeninės prekybos verslo procesų valdymo sistemose. Tai svarbu, nes užtikrina geresnius veiklos rezultatus. Valdymo sistema apima programinę bei techninę įrangą.

Techninė įranga: kasos aparatai, POS sistemos, POS kompiuteriai, etikečių spausdintuvai, POS monitoriai, POS terminalai, mobilūs kompiuteriai, pinigų stalčiai, brūkšninių kodų skaitytuvai, kainų ženklintuvai, planšetiniai kompiuteriai, pinigų detektoriai, kvitų spausdintuvai, elektroninės svarstyklės, kasos juostos, žurnalai, dažančios juostelės.

Teikiame įvairias su valdymo sistemomis susijusias paslaugas. Viena iš jų – mūsų įmonėje parduodamos įrangos įdiegimas, suderinimas su klientų turima programine įranga ir pan.

Registravimas VMI – dar viena įmonės Raso teikiama paslauga. Valstybinėje Mokesčių inspekcijoje užregistruojame kasos aparatus, POS sistemas. Taip pat teikiame ir išregistravimo, perregistravimo paslaugas.

Vykdome apmokymus. Mūsų darbuotojai apmoko klientų personalą, kaip naudotis įsigyta įranga, supažindina su visomis jos funkcijomis ir kt.

Vykdome garantinį aptarnavimą, t.y. garantiniu laikotarpiu nemokamai pašaliname savaiminius gedimus, kurie atsirado ne dėl kliento kaltės, be trečiųjų asmenų įsikišimo.

Pogarantinis aptarnavimas – paslauga, suteikianti jums galimybę, kad jūsų įranga būtų pasirūpinta ir pasibaigus garantiniam laikotarpiui. Klientams siūloma sudaryti pogarantinę sutartį, kurioje numatoma, kokie gedimai bus šalinami, kaip bus apskaičiuojama jų kaina ir pan.

Gedimų registravimas. Tereikia užpildyti specialią formą, kurioje nurodysite, koks gedimas bei kitą su tuo susijusią informaciją.

Taigi sandėlio valdymo sistema – modernus būdas efektyvinti įvairius sandėlio procesus: nuo prekių judėjimo sandėliuose iki inventorizacijos.

Užsakymo Nr. KMC180073

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: