(c) KaunoZinios.lt archyvo nuotr.

Lapkričio 6 dieną Kauno  prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ trečiame aukšte, prie parduotuvės „HOBBYSHOP“ įvyko itin populiaraus pasaulyje žaidimo „SCRABBLE“ turnyras, kuriame jėgas išbandė keturių Kauno universitetų studentų komandos.

Turnyro metu dalyviai turėjo ribotai laiko sudėlioti kryžiažodžio forma besikryžiuojančius žodžius. Tai lėmė studentų azartiškumą siekiant kuo greičiau sugalvoti daug taškų duodantį žodį. Turnyro metu studentai buvo rimtai nusiteikę, demonstravo sumanumą bei greitą reakciją. Įdomiausi žodžiai buvo: rieves, fondą, lipni, fakelais, dažaisi, sušukę, zirs, figai, fone, ciklo, surijau, seniausią.

Po įnirtingos kovos paaiškėjo, jog sumaniausi, išradingiausi ir protingiausi yra Kauno Technologijos Universiteto (KTU) studentai. Jų komanda surinko 313 taškų. Antroji  vieta pagal surinktų žodžių taškų sumą atiteko ISM Vadybos ir ekonomikos komandai, trečioji – Vilniaus Universiteto Kauno Humanitarinio Fakulteto (VU KHF) komandai.

Laimėtojų komanda gavo stalo žaidimų ir galvosūkių parduotuvės „HOBBYSHOP“ įsteigtą 300 Lt vertės dovanų kuponą. Antrą bei trečią vietą užėmusieji, ISM ir VU KHF universitetų komandos, dovanų gavo po SCRABBLE žaidimą.

VDU studentas Paulius Januševičius, nors nelaimėjo, tačiau džiaugėsi galėjęs išbandyti naująjį žaidimą. „Geras, smagus žaidimas, būtinai reikės lavinti įgūdžius“ – įspūdžiais dalinosi P. Januševičius. VU KHF komanda minėjo, jog atrankinis SCRABBLE etapas jų universitete vyko liejantis įnirtingos kovos emocijoms, todėl studentai džiaugėsi galėdami atstovauti savąjį universitetą turnyre. “Dar kartą įsitikinome, dėl ko šis žaidimas yra garsus ir žinomas visame pasaulyje jau daug metų. Jame yra kažkas tokio, kas iš karto įtraukia, – šypsosi kalbėdamas ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto komandos narys Edas Matulaitis, – stebi kaip rieda lošimo kauliukas ir kilnojamos ėjimo figūrėlės – sėkmė šiame žaidime lemiamos reikšmės neturi. Tai išradingumas, pastabumas, susikaupimas ir be abejo, gramatikos žinios. Džiugu, jog populiarinami ne tik pramoginiai, bet ir protinius įgūdžius lavinantys stalo žaidimai“.

Laimėjusiosios KTU komandos narys Lukas Bulotas prasitarė, jog žaidimo metu teko jaudintis. „Jautėsi įnirtinga kova, įtampa, net rankos šiek tiek drebėjo“ – sakė L. Bulotas.

Prizų nelaimėjusieji tikino, jog nesigaili dalyvavę. Svarbiausia, pasak studentų, kad įdomus ir prasmingas laisvalaikis buvo suderintas su azartu, tobulėjimu, bendravimu.

Artimiausiu metu SCRABBLE turnyrai planuojami mokyklose, siekiant sudominti moksleivius lavinti lietuvių kalbos įgūdžius.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: