„Akropoliai“ 2012 m. sulaukė 46,8 mln. pirkėjų

Paskelbė: KaunoŽinios.lt redakcija Data: 2013-01-10 11:06

Spausdinti | Komentarai

Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių prekybos bei pramogų centruose „Akropolis“ 2012 metais pirko ir pramogavo 46,8 mln. svečių – milijonu pirkėjų daugiau nei 2011 metais.

„Antrus metus iš eilės lankytojų skaičius „Akropoliuose“ didėjo milijonu. Tai rodo, kad pirkėjai vertina „Akropoliuose“ siūlomą prekių, pramogų ir paslaugų pasirinkimą, jų kokybę bei koncepciją miestas mieste, kai viską galima rasti po vienu stogu. Galvodami apie permainas visų pirma žiūrime iš pirkėjo pozicijų – ar jam patogu, ar jis ras tai, ko ieško. Todėl šiemet Vilniaus„Akropolyje“ sustiprinome prekių vaikams segmentą, buvo atidaryti dviejų naujų bankų skyriai, kurių vienas dirba jau nuo 8 val. ryto“, – sako bendrovės „Akropolis LT“, valdančios Vilniaus, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropolius“, Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Pernai „Akropoliai“ toliau didino populiarių tarptautinių prekių ženklų pasiūlą – Vilniuje duris atvėrė „Aldo“, „Denim Dream“, „Guess“, „Adidas Kids“ ir dar daugiau nei 15 kitų naujų parduotuvių, Klaipėdoje – „Aldo“, „Mexx“, „Crem de la Crem“. Kauniečius pradžiugino „Akropolyje” duris atvėrusios pirmosios Kaune „Massimo Dutti“, „Aldo“, „Adidas“, „Jack&Jones“, „Gerry Weber“ ir „Timberland“ parduotuvės. Iš viso Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių „Akropoliuose“ 2012 metais atidaryta 80 naujų parduotuvių, restoranų ar paslaugų teikimo vietų.

„Daug žinomų parduotuvių – tokių kaip „Aprangos galerija“, „City“, „Body Shop“, „Salamander“, „Sportland“ iš esmės pertvarkė parduotuves, pristatė naujus prekių ženklus, naujas koncepcijas. Visos šios permainos, kaip rodo rezultatai, buvo teigiamai sutiktos pirkėjų “, – sako R.Jakubčionienė.

„Kauniečiams siūlėme įsigyti pasaulyje pripažintų prekės ženklų gaminius ir pasaulinės mados tendencijomis kvėpuojančias kolekcijas, – teigė  Kauno „Akropolį“ valdančios bendrovės „ReSolution Property Management LT“ direktoriaus pavaduotoja Daiva Žvinytė. – Šiais metais ypatingą dėmesį skirsime paslaugų ir aptarnavimo kokybės gerinimui”.

Didžiausia 2013 m. „Akropolio“ lankytojų laukianti naujiena – tai pirmosios Lietuvoje H&M tinklo parduotuvės, kurios bus atidarytos Vilniaus ir Klaipėdos “Akropoliuose”.

„H&M yra vienas pasaulinės prekybos drabužiais ir avalyne bei aksesuarais lyderių, tad šio tinklo parduotuvių atidarymas prekybos ir pramogų centruose „Akropolis“, neabejojame, sulauks didžiulio pirkėjų susidomėjimo. Jau veikiančios parduotuvės šiais metais pirkėjams taip pat ruošia ne vieną naujovę, tad džiaugiamės, kad  „Akropolio“  lankytojai mūsų prekybos ir pramogų centruose galės rasti visus populiariausius Europoje prekių ženklus“, – sako R.Jakubčionienė.

Bendrovė „Akropolis LT“ valdo Vilniaus, Šiaulių ir Klaipėdos „Akropolius“. Kauno „Akropolį“, kuris 2008 m. buvo parduotas Vokietijos investiciniam fondui „Deka Immobilien GmbH“, valdo bendrovė „ReSolution Property Management LT“.

KaunoZinios.lt_logo

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
traffix.lt