Atidus stebėtojas atskleidžia panašumus tarp kino kadrų ir garsių paveikslų [FOTO]

Paskelbė: KaunoZinios.lt redakcija Data: 2018-11-27 05:09

Spausdinti | Komentarai

Jacques-Louis David, La mort de Marat (1793) ir Alexander Payne, About Schmidt (2002)

Nors sakoma gyvenimas imituoja meną, akivaizdu, jog kinas tą daro taip pat sėkmingai.

Kino kūrėjas Vugar Efendi kino projekte “Film Meets Art II” atskleidžia tiesioginį ryšį tarp meno darbų ir mums atpažįstamų kino kadrų.

Kaip filmų fanatikas, Vugar filmuoja ir redaguoja trumpus vaizdo įrašus bei rašo jų scenarijus. Anksčiau šiais metais jis išleido video “Film Meets Art”, kūrinį, kuriame nagrinėjamas dailės ir kino santykis. Trijų minučių filme jis nagrinėja žinomų juostų, tokių kaip “Django Unchained” ir “Psycho” bei žinomų dailininkų, tokių kaip Leonardo da Vinci ir Sandro Botticelli kūrybos sąsajas. Po pirmojo projekto sėkmės Vugaro pristatė antrą darbą “Film Meets Art II”.

Kaip ir pirmojoje dalyje čia meistriškai sugrupuotas gerai žinomų kino scenų ir žinomų paveikslų, įkvėpėjusių juos, palyginimas. Nors kai kurių darbų panašumas yra akivaizdus, ​​kaip sentimentali scena iš Steveno Spielbergo “Saulės imperijos” ir beveik identiškos Normano Rockwello tapybos darbo, kiti sugretinimai yra šiek tiek mažiau akivaizdūs, bet taip pat neabejotinai verti mūsų dėmesio.

T1

Jacques-Louis David, Napoleonas keta Alpes (1801) ir Sofia Coppola, Marie Antionette (2006)

T2

Jean-Auguste-Dominique Ingres, Haremo baseinas (1828) ir Jean-Luc Godard, Aistra (1982)

T3

Jean-Hippolyte Flandrin, Jaunuolis prie jūros(1836) ir Paul Thomas Anderson, Bus kraujo (2007)

T4

Norman Rockwell, Laisvės nuo baimės (1943) ir Steven Spielberg, Saulės imperija (1987)

T5

John Constable, Malvern Hall, Warwickshire (1809) ir Stanley Kubrick, Barry Lyndon(1975)

T6

Otto Dix, Žurnalistės Sylvia von Harden portretas (1926) ir Bob Fosse, Kabaretas (1972)

T7

René Magritte, L’Empire des lumières (1954) ir William Friedkin, The Egzorcistas (1973)

T8

Pieter Bruegel the Elder, Medžiotojai sniege (1565) ir Andrėjus Tarkovskis, Veidrodis (1975)

T9

Pieter Bruegel the Elder, Babelio bokštas (1563) and Fritz Lang, Metropolis (1927)


Taip pat skaitykite: Gražiausi kadrai kino istorijoje

KaunoZinios.lt_logo

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt