instagram.com/kyliejenner archyvo nuotr.

Dar prieš pradedant lankyti vaikų darželį, Stormi Webster gali sukurti savo pirmą sėkmingą prekės ženklą.

Bent jau taip naujame, „Inside Kylie Cosmetics“ „YouTube“ serijos, pradėtos rodyti šį mėnesį prieš pradedant naują „Kylie Cosmetics“ kampaniją, vaizdo įraše užsiminė jos motina Kylie Jenner. Motininė įmonė „Coty Inc.“ liepos 1 d. naujienų pranešime paskelbė, kad Jenner grožio prekės ženklas, kuris anot „Forbes“ pavertė ją milijardiere sulaukus vos 21 m. amžiaus, atsinaujina su nauju įpakavimu, veganiškomis formulėmis ir internetinės svetainės atnaujinimu.

Vaizdo įraše, Jenner ir jos motina Kris, aptaria ilgą verslių šeimos moterų liniją – sektinus pavyzdžius, kuriais savo gyvenime gali remtis Stormi.

Tu esi tai, kokiais žmonėmis apsupi save ir tavo šeima, o mano seserys ir mama man padarė milžinišką įtaką ir jaučiu, kad būtent tai mane suformavo“, – vaizdo įraše sakė Jenner. „Stormi savo gyvenime turi tokias stiprias moteris ir vyrus, bet turi ir daug stiprių moterų, kurias privalo gerbti.“

Vaizdo įrašas nufilmuotas centrinėje „Kylie Cosmetics“ būstinėje, kurioje įrengti maži rožiniai ir balti staliukai vaikams, o šią erdvę Jenner apibūdino, kaip Stormi „nuosavu kabinetu, kur ji gali sutvarkyti visus savo verslo reikalus“.

Jenner pridūrė: „Tiesą sakant, netrukus ji paleis savo nedidelį slaptą prekės ženklą su kuriuo mes dirbome pastaruoju metu, tačiau dabar darbai vyksta itin sparčiai.“

Koks tai prekės ženklas ir kiek į jo kūrimą įsitrauks 3 m. amžiaus mergaitė, bus atskleista vėliau.

2019 m. gegužę Jenner užpildė dokumentus dėl kelių prekės ženklų, pavadinimu „Kylie Baby“. Numatytos prekės yra: vežimėliai, sauskelnių krepšiai, grožio produktai, tokie kaip kremai ir nagų lakas, drabužiai, tokie kaip suknelės, pižamos ir šventiniai kostiumai. Praėjusį mėnesį Jenner pasidalijo Stormi maudynių nuotrauka ir pridėjo žymą @kyliebaby. Paskyra tokiu pavadinimu yra patvirtinta, tačiau dar neturi jokių įrašų (nors jau turi daugiau nei 800 000 sekėjų).

Kiek anksčiau Jenner išleido Stormi akių šešėlių paletę, kuri siejama su ankstyvu „bendradarbiavimu“ vaizdo įraše, kuriame Jenner prisiminė klausiusi Stormi nuomonės apie įpakavimo spalvą (purpurinė) ir motyvus (drugeliai).

Kylie Cosmetics“ komercijos direktorė Megan Mildrew, vaizdo įraše teigė, jog Jenner savo dukrai paliks „didelį palikimą“.

Tikriausiai, vieną dieną mes visi taip pat dirbsime Stormi“, – sakė ji.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: