Įsisukę į rutiną kartais užmirštame, kas kurią dieną nutiko, arba išvis visos dienos susilieja į vieną pilką debesį, kaip kad kasdienės žiemos ūkanos už lango. Nes pripratimas – tai antras prigimimas, atbukinantis pojūčius ir atimantis gebėjimą į pasaulį žvelgti naujai. Tačiau kai gyvenime nebelieka adrenalino nei jaudulio, kai kolkas juo net nekvepia, nes iki vasaros liko dar trys mėnesiai, išeitį galima rasti paprasčiausiu būdu – pažiūrėjus įtempto siužeto serialą, kurių šiame straipsnyje pasiūlysime jums net dešimt.

10. Poker Face (Peacock Original, 2023)

Čarli Keil (Natasha Lyonne) turi neįtikėtiną įgūdį suprasti, kai kas nors jai meluoja. Bėgdama nuo praeities ji pasileidžia į kelią ir kiekvienoje stotelėje sutinka vis naujų veikėjų, kurie kaip nors susiję su žiauriais nusikaltimais, o ji, pasitelkdama savo supergalią, neturi kur dingti, tik juos išaiškinti.

Personažus, kuriuos sutinka Čarli, vaidina ryškus žvaigždžių kolektyvas, į kurį įeina tokie garsūs aktoriai kaip Bendžaminas Bratas, Adrienas Brodis, Džozefas Gordonas-Levitas, Ronas Perlmanas, Elen Barkin ir kiti.

Kiekvieno epizodo pradžioje per pirmąsias penkiolika minučių mes sužinome, kas ir kaip įvykdė žmogžudystę, taigi staigmenų nesutinkame, tačiau serialas įdomus būtent dėl Natašos Lion vaidmens. Žinodami, kad ji iškart perkanda melagius, su pasimėgavimu stebime katės ir pelės žaidimą ir norime sužinoti ne tai, kas nužudė auką, bet kaip Čarli tuoj išsiaiškins melą. Taigi būtent veikėjų santykių dinamika mus prikausto prie televizijos ekranų, o pats Čarli personažas lengvai laimi simpatijas. Juk žinome, kad ji išspręs nusikaltimą, tačiau knieti sužinoti, kaip susidėlios visos pūzlės detalės.

Antraeilių aktorių personažai, ar tai būtų aukos, ar tai būtų žudikai, išties įvairūs ir stebinantys savo margumu, todėl suteikia serialui daugiau dinamikos ir įvairiabriauniškumo. Kadangi šis televizijos šou panašesnis į komediją, o ne į dramą, veikėjai dažnai prajuokina ir nustebina savo kitokiu požiūriu į pasaulį. Dažnai humoras juodas ir nevaikiškas, tačiau tai serialui suteikia dar daugiau žavesio.

Tempo atžvilgiu veiksmas vyksta gan greitai, veikėjai energingi ir pasiutę, o jų santykiuose galima justi chemiją, taigi serialas, kurio viena serija trunka apie valandą, neprailgsta žiūrėti. Ne žmogžudystės, o būtent patys personažai ir dialogai tarp jų neleidžia nuobodžiauti.

9. Hello Tomorrow! (Apple TV, 2023)

Tai futuristinis serialas, kuriame veiksmas lyg ir vyksta ateityje, tačiau primena mums šeštojo dešimtmečio Ameriką. Visuomenė mėgaujasi naujųjų technologijų teikiamais patogumais, kaip sklandnačios mašinos ir robotai, nešiojantys paštą ir įdedantys ledų, o nuo durų prie durų einančių prekeivių prekė perėjo į aukštesnį lygmenį – dabar jie pardavinėja ne dulkių siurblius, o būstus mėnulyje. Iš esmės šie prekeiviai pardavinėja svajones žmonėms, kurių svajonės žlugo.

Viena vertus, mums prieš akis atsiveria daug žadanti ateitis, kita vertus, stebime, kaip veikia pardavimo menas, nes tai, kas yra pardavinėjama, nėra realus produktas – tai idėja. Pagrindinis veikėjas Džekas Bilingsas (Billy Crudpub) turi žavią, savimi pasitikinčią šypseną, kuri nuteikia pirkėjus juo pasitikėti, tačiau iš tiesų jie visiškai nenutuokia, ką iš tikrųjų perka.

Serialas pasižymi komiškais elementais, o tiesa apie prekę vartotojams atskleista pamažu ir talentingai. Tai satyra apie kapitalizmą ir amerikietiškąją svajonę, kuri šiek tiek primena filmą „Don’t Worry, Darling“ – ta pati scenografija, tačiau filme atskleidžiami lyčių stereotipai, o „Hello Tomorrow!“ siekia pašiepti amerikiečių vartotojiškumą. Nesvarbu, kiek daug jie turėtų, visada nori daugiau, o tas daugiau – kažkur toli ir nepasiekiama, tačiau tai amžinasis tikslas, taigi vergovė tikslams niekada nepasibaigia. Galima čia pritaikyti ir amerikietiškąjį moto, kad „jei sunkiai dirbsi ir atkakliai sieksi savo tikslų, gali būti bet kuo“. Implikuojama, kad jokia svajonė nėra neįmanoma, tačiau jos reikia siekti, siekti ir dar kartą siekti.

Įdomu, kad šioje futuristinėje retro visuomonėje, primenačioje mums šešiasdešimtuosius, nėra rasizmo. Visi yra lygūs, nepaisant odos spalvos. Tačiau daugybė problemų Žemėje nepradingsta ir vis dar gyvuoja, ir Džekas, mokindamas po savo sparneliu paimtą jaunuolį Džojį (Nicholas Padoni), jam aiškina, kad visos tos problemos, esančios Žemėje, išsispręs, kai jie gyvens mėnulyje. O svajonės neaprėpiami toliai tik dar labiau vilioja smalsuolius.

8. Behind Her Eyes (Netflix, 2021)

Vieniša mama, vardu Luizė (Simona Brown), užmezga romaną su psichiatru Deividu (Tom Bateman). Luizė susipažįsta su Deividu viename bare, tačiau pirmadienį atėjusi į savo naują darbo vietą suvokia, kad Deividas bus jos viršininkas, mat Luizė jo klinikoje dirbs sekretore. Tačiau Deividas vedęs, o siužetas pasisuka netikėta linkme, kai Luizė susidraugauja su jo žmona Adele (Eve Hewson). Netrukus išaiškėja, kad niekas nėra taip, kaip atrodo, ir sutuoktiniai turi begalę tamsių paslapčių.

Nors istorijos prielaidos mums visiems gerai pažįstamos, matytos kitose televizijos dramose, t. y. vedęs vyras užmezga romaną su kita moterimi ir abu meilužiai turi slėpti savo santykius, tačiau šįkart veiksmas toliau išsiplėtoja keistoka linkme, kai Luizė susidraugauja su Deivido žmona Adele. Jos atsitrenkia viena į kitą gatvėje ir taip prasideda jų gan artima draugystė. Maža to, Adelė netrukus sužino, kad Luizė miega su jos vyru. Tačiau visą laiką mums vis tiek kyla įtarimas, kad kažko dar nežinome, nors, atrodo, intrigų jau ir taip nemažai. Geriausias dalykas apie šį serialą, kad įvykiai susiklosto visai ne taip, kaip mes tikėjomės, ir tokios jų eigos net įsivaizduoti neįsivaizdavome. Vienintelis būdas ieškoti kokių nors užuominų – atkreipti dėmesį į detales, nes jos gali padėti suprasti, kas vis dėlto vyksta ekrane.

Seriale nusitrina riba tarp sapno ir tikrovės, mat Luizė ir Adelė abi sapnuoja košmarus, tai jas ir suartina. Tuo tarpu Luizė su Deividu gal ir turi intymių ryšių, tačiau nėra tokie artimi, kad ir kaip keistai tai skambėtų, kadangi Deividas – ne visai normalus vyras. Sapnai vaidina svarbų vaidmenį siužeto plėtotėje – jie ryškūs ir gyvi, be to, būtent jie padeda atskleisti, kas iš tikrųjų dedasi šios trijulės santykiuose.

Ši televizijos produkcija paremta Saros Pinborou 2017-ųjų metų romanu, taigi kas esate skaitę knygą, galėsite palyginti ją su televizijos šou, o kas nesate skaitę, bus proga atsiduoti serialo tėkmei ir mėgautis visais siurprizais, kuriuos jis pateikia.

7. The Nevers (HBO, 2021)

Tai pasakojimas apie Viktorijos laikų moteris, kurios supranta, kad turi antgamtinių galių ir gali su jomis pakeisti pasaulį. Tai fantastinis nuotykių serialas, kurį sukūrė Džošas Vydonas.

Prieš prasidedant veiksmui darbartyje, prieš trejus metus didelė žmonių grupė įgyja antgamtinių galių. Tie žmonės buvo pavadinti „paliestaisiais“. Jų prigimtis visiškai laukinė ir pašėlusi. Kai kurie gali valdyti ugnį ar nukreipti elektros srovę, kiti – numatyti ateitį. Personažų daug ir jų charakteriai atskleidžiami pamažu, taigi žiūrovui reikia kantriai išlaukti ir pasitikėti kūrėjais, kad vaizdas bus vertas dėmesio.

Veiksmas vyksta Viktorijos laikų Londone ir parodomi įvairiausi visuomenės sluoksniai, tiek prastuomonė, tiek aristokratai. Pasitaiko daug veiksmo scenų, kuriose kovas galime pamatyti iš labai arti. Bandoma derinti fantastinius elementus su istorinėmis aplinkybėmis, tačiau pasakojimo pasaulis turi aiškius rėmus ir nepažeidžiama jo logika.

Serialas nėra skirtas vaikams, kadangi pasitaiko daug intymių scenų, kuriose pilna nuogybės, brutalių smurto scenų, o kalba necenzurinė, tačiau suaugusiam žiūrovui toks neįprastas nešvankybių ir fantastikos derinys turėtų skaniai susižiūrėti. Pirma serija gali nuvilti, kadangi idėja užmesta labai ambicinga, o jos išpildymas – ne toks ir sklandus, tačiau likusios serijos pradžiugins labiau ir suteiks daugiau žiūrėjimo malonumo.

6. Pieces of Her (Netflix, 2022)

Endi (Bella Heathcote) ir jos mama Laura (Toni Collete) patiria išpuolį pietaudamos viešoje vietoje – užpuolikas pistoletu nusitaiko į Endi, tačiau Laura ją išgelbsti pribėgdama ir parversdama ant žemės. Šis incidentas buvo ne tik gąsdinantis ir šokiruojantis, tačiau dar ir pakeitė mamos su dukra gyvenimą. Mat išaiškėja, kad Laura turi tamsių paslapčių, kurias Endi siekia išsiaiškinti.

Nors Toni Koletė ir dažnai vaidina motinos personažą, tai nereiškia, kad jos vaidyba vienpusė ir ji negali pateikti staigmenų. Seriale „Pieces of Her“ ji linksta kontroliuoti savo suaugusią dukrą, tačiau pasižymi ne tik motiniškomis savybėmis, o ir gebėjimais, kuriuos turi ne kiekvienas. Tai ir išduoda, kad moteris galbūt nėra tuo, kuo dedasi, t. y. tik mylinti, rūpestinga motina. Tuo tarpu Bela Hytkout vaidindama sukelia simpatiją, kadangi norisi užjausti Endę dėl visų sunkumų, kuriuos jai teko patirti. Kai ji pradeda kapstytis po Lauros praeitį, prieš mūsų akis prasideda detektyvas, kuriame gausu šeiminės dramos.

Veiksmas kartais nusikelia trisdešimt metų atgal ir pristato Lauros gyvenimą, kai ji dar nebuvo pagimdžiusi Endės, tačiau praeities blyksniai mums duoda ne atsakymus, o sukelia dar daugiau klausimų. Įdomu stebėti vykstančius veikėjų dialogus, nes režisierė Šarlotė Stout leidžia žodžiams kvėpuoti – personažai kartais tiesiog sėdi vienas šalia kito ir jaukiai tyli, suteikdami savo pokalbiams daugiau natūralumo. Atrodo, kad tokius pokalbius galėtume turėti ir mes patys.

Nepaisant realizmo detalių, serialas paremtas 2018-ųjų metų Karinos Sloter knyga. Jos istorija, pritaikyta televizijai, pristato mums moteriškąją Džono Viko arba Džeisono Borno, tik turinčio atmintį, versiją, ir, kaip ir kiti Sloter detektyviniai romanai, per pastaruosius dvidešimt vienerius metus mušantys skaitomumo rekordus, rutuliojasi paslaptingame nusikalstamumo kontekste.

5. Copenhagen Cowboy (Netflix, 2022)

Danų seriale pagrindinė veikėja Miu (Angela Bundalovic) keliauja per Kopenhagos nusikalstamumo pasaulį ir siekia atkeršyti. Jos figūra, pasirodžiusi horizonte, atneša nesėkmes visiems sutiktiesiems. Šešis epizodus režisavo ir scenarijų parašė Nikolas Vinding Refn, sukūręs tokius filmus kaip „The Neon Demon“ ir „Only God Forgives“ ir neabejotinai nestokojantis artistinių gebėjimų, nes „Copenhagen Cowboy“ sukurtas meniškai.

Pagrindinė veikėja Miu iš išvaizdos panaši į „Keistų dalykų“ herojų Vilą, ir pats režisierius kartais prabyla apie garsųjį serialą teigdamas, kad sėmėsi iš jo įkvėpimo, tačiau vis dėlto „Copenhagen Cowboy“ nėra panašus į „Keistus dalykus“. Šis serialas savo mizanscenomis primena avangardinį meną, jame rodoma kiekviena detalė – lėtai ir pabrėžtinai. Vaizdai gražūs, estetiški, malonūs akiai. Toks jausmas, kad režisierius iš pradžių mokėsi meno mokykloje, o tik po to kinematografijos, nes jo darbas – lyg meno paroda.

Seriale daug fantastikos, tačiau dialogai prasmingi ir juose atpažįstame save daugeliu atžvilgių. Įspūdingas kostiumų dizainas, tikslingai parinktos spalvos, o pagrindinės aktorės vaidyba – neperspausta ir minimalistinė, – kiekviena ekspresyvesnė išraiška išduoda, kad kažkas tuoj nutiks, taigi veiksmas perteikiamas detalėmis užuot naudojantis ypatingais specialiaisiais efektais. Siužetą iš pradžių gan sunku suvokti, tačiau įvykiams klostantis ima vis labiau aiškėti, kur jis veda.

Vinding Refn paklaustas, kodėl pasirinko serialui suteikti būtent tokį pavadinimą, atsakė, kad jokios konkrečios priežasties nėra ir jam tiesiog patiko šis žodžių junginys. Tai atspindi ir patį serialo konceptą – labiau nei siužetas ar veikėjų arka šiam kūrėjui buvo svarbesnė estetika ir meninės priemonės, kurios ekrane išties užliūliuoja ir suteikia estetinį malonumą.

4. The Recruit (Netflix, 2022)

Nojus Centineo (vienas iš DC filmo „Black Adam“ žvaigždių) šiame seriale vaidina pagrindinį Oveno Hendrikso vaidmenį. Ovenas Hendriksas – 24-erių metų teisininkas, ką tik pradėjęs dirbti CŽA (Centrinė žvalgybos agentūra -JAV slaptojoje tarnyboje). CŽA kasdien gauna daug grasinimų iš žmonių, kurie galimai yra susiję su jos veikla. Šie žmonės grasina išduoti CŽA paslaptis, jei slaptoji tarnyba neįvykdys jų reikalavimų. Taigi Oveno uždavinys yra patikrinti šiuo grasinimus ir išsiaiškinti, kurie yra pagrįsti ir iš tikrųjų kelia grėsmę slaptiesiems agenatam, o kurie – tik blefas.

Ovenas nėra itin rimtas personažas, kaip ir pats serialas nėra itin rimtas. Jaunasis teisinkas mėgsta įvairiose netinkamose vietose niūniuoti pop dainas, o pakliuvęs į sudėtingas situacijas improvizuoja ir dažniausiai jam padeda ne įgūdžiai, o sėkmė. Dauguma grasinimų, kuriuos jam tenka peržiūrėti, nekelia pavojaus, tačiau jis užtinka vieną, parašytą buvusios CŽA informatorės Maksės Meladze (Laura Haddock). Ši moteris tuo metu kali Azironos kalėjime už žmogžudystę ir tikina, kad žino CŽA paslaptis. Neišduos jų tik tada, jei jie pasirūpins jos paleidimu į laisvę. Ovenas entuziastingai imasi bylos ir išsiruošia aplankyti Maksės kalėjime. Tačiau žudikė vis dar pavojinga, kadangi yra susijusi su nusikaltėlių tinklu. Šie nusikaltėliai netrukus ir pradeda medžioti Oveną.

Nors greičiausiai serialas ir neatspindi tikros CŽA realybės, o Hendriksas vis dėlto yra ne slaptasis agentas, o teisininkas, Centineo sėkmingai pavyko suvaidinti visiškai žalią slaptuosiuose reikaluose naujoką – kupinas entuziazmo jis ir pats nesuprasdamas, kaip išsisuka iš sudėtingų situacijų, visad atsiranda tinkamoje vietoje tinkamu laiku ir, tiesą sakant, dažnai prajuokina žiūrovą savo nerangumu. Taigi iš šio serialio neverta tikėtis rimto trilerio, tačiau veiksmo jame neabejotinai užtenka.

3. Shinning Girls 2022 (Apple TV, 2022)

Šis trileris paremtas 2013 m. išleistu beveik to paties pavadinimo Loren Biuks bestseleriu. Kirbė Mazrači (Elisabeth Moss) prieš šešerius metus buvo žiauriai užpulta nežinomo užpuoliko. Jai vos pavyko išgyventi, tačiau užpuoliko policija taip ir nesučiupo. Nuo to laiko Kirbė patiria iškreiptą realybę. Kartais pokyčiai būna maži, pavyzdžiui, namie auginamas katinas tampa šunimi arba darbe, pasirodo, jai priklauso kitas stalas nei įprastai, tačiau pasitaiko ir didesnių permainų – tarkim, Kirbė, užuot gyvenusi vieniša, vieną rytą atsibunda ištekėjusi už tokio vyro Marko. Tik vienas dalykas niekad nesikeičia – ji dirba archyviste laikraštyje „Sun Times“. Tačiau Kirbė norėtų tapti žurnaliste. Jai padeda netrukus nutiksiantys įvykiai.

Miesto kanalizacijoje atrandamas jaunos moters lavonas, ant kurio matyti padarytos tokios pačios žaizdos, kurias Kirbei prieš šešerius metus padarė jos užpuolikas, tačiau šiai aukai jos buvo mirtinos. Kirbė nusprendžia prisidėti prie bylos tyrimo ir susikooperuoja su reporteriu Denu (Wagner Moura). Jie bandys išaiškinti, kas nužudė merginą. Iš visko atrodo, kad tai bus serijinis žudikas. Žiūrovas žino gerokai daugiau nei tyrėjų porelė, kadangi jis matė paslaptingąjį žudiką Kirbės darbo vietoje. Jis vardu Harperis (Jamie Bell) ir atrodo, kad niekas jo nesustabdys renkantis naują auką, kuri, išaiškėja, yra astronomė Džin-Sūk (Phillipa Soo).

Mos puikiai moka perteikti kiekvieną personažo nuotaikos ar kančios slinktį, o turint omeny, kad serialo tempas yra gana lėtas ir žiūrovai savo žiniomis yra gerokai pranašesni už protagonistus, „Shinning Girls“ labiau tinka vadinti personažų tyrinėjimu nei trileriu. Kirbės nuolatiniai tikrovės pokyčiai, kurių jinai negali kontroliuoti, be abejonės yra traumos rezultatas. Šis aspektas yra vienas iš pagrindinių, kuriuos tyrinėja serialas.

2. Devs (Hulu, 2020)

Bet kas, kas yra matęs ankstesnius du pripažinto režisieriaus Alexo Garlando filmus „Ex Machina“ ir „Annihiliation“, pažins išskirtinius rašytojo ir režisieriaus stiliaus bruožus. Abiejuose filmuose vyrauja įspūdingi vaizdai, inovatyviai futuristinė scenografija ir nerimą kelianti atmosfera – ir visa tai sudėta į ambicingą, intelektualią, mokslinės fantastikos istoriją. Iš aštuonių serijų sudarytame mini seriale „Devs“ – kuris yra pirmasis Garlando darbas mažiesiems ekranams ir vienas drąsiausių bei inovatyviausių 2020 metų televizinių serialų – tikrai pamatysite visa tai ir kur kas daugiau.

Pačiame siužeto centre matome Lilė Čan (Sonoya Mizuno), talentingą Silicio slėniu paremtos technologijų firmos „Amaya“ darbuotoją, kurios gyvenime įsivyravo sąmyšis po paslaptingos jos vaikino Sergėjaus (Karlas Glusmanas) mirties visai netrukus po to, kai buvo pakviestas prisijungti prie itin slaptos „Devs“ programos, kuriai vadovauja generalinis „Amaya“ direktorius Forestas (Nickas Offermanas). Nors jai pranešama, jog jis nusižudė, Lilės tai neįtikina, todėl ji paprašo kibernetinio saugumo specialisto ir savo buvusio vaikino Džeimio (Jin Ha), jog šis padėtų atskleisti tikrąją Sergėjaus mirties priežastį.

Toliau vykstančiame tyrime mes pasineriame į paslaptis, vykstančias „Devs“ laboratorijos viduje, tyrinėjame tragiškas pagrindinių veikėjų praeitis ir apsvarstome tokius filosofinius keblumus, kurie prilygsta debatams tarp laisvos valios ir determinizmo. „Dev“ drąsiai išreiškia sudėtingus siužeto vingius bei rimtas idėjas, todėl šis serialas gali būti ne kiekvienam, tačiau tikrai verta jį pažiūrėti ir įsitikinti patiems. O ypač dėl futuristinių vaizdų, kvapą gniaužiančių technologijų, auksinių „Amaya“ vyraujančių detalių ir įtraukiančio siužeto.

1. The Peripheral (Prime video, 2022)

Naujas mokslinės fantastikos serialas pristato 2032 metus – pasaulis jau įgavęs futuristinį braižą, tačiau tai dar ne ateitis. Seriale – tai dabartis, o pagrindinė veikėja Flinė (Chloë Grace Moretz), dirbanti 3D spaustuvėje ir su broliu Burtonu (Jack Reynor) besirūpinanti sergančia motina, tuoj išvys ir tolimuosius 2099 metus.

Brolis su seseria vos suduria galą su galu, todėl bando uždirbti papildomų pajamų už turčius žaisdami virtualiosios realybės žaidimus. Jie už pinigus padeda prastiems, bet turtingiems žaidėjams pakilti savo lygoje. Flinė, tiesą sakant, yra netgi geresnė žaidėja už Burtoną, tačiau virtualiame pasaulyje, išaiškėja, moterys nėra taip vertinamos kaip vyrai, be to, ji ir pati nenori atitrūkti nuo realybės, tačiau kartais padeda broliui. Ji net nunutuokia, kad žaidimukai nusves ją taip toli. Pasirodo, kad jų rankose atsiradęs virtualios realybės šalmas nukelia ne į virtualią realybę, o į ateitį. Tačiau ateitis – ne tokia nepavojinga kaip virtualioji realybė ir gali paveikti faktinę realybę. Ateityje ne tik galima palakstyti motociklu futuristiame Londone bei paflirtuoti su žaviomis moterimis, bet ir gauti lupti bei įsigyti nepageidaujamą, pikta linkinčią uodegą, lipančią ant kulnų.

Serialas yra paremtas to paties pavadinimo Viljamo Gibsono knyga, kuri išėjo 2014 metais. Pasak rašytojo, jo ateities scenarijai niekad nėra pernelyg atitrūkę nuo dabarties ir viskas, ką perskaitome jo knygose, iš esmės turi sąsajų su mūsų laikais. Juk virtuali realybė jau yra pasirodžiusi ir tik laiko klausimas, kada jos veikimo aplitudė išsiplės. Seriale ir knygoje dar paliečiami tokie šiuolaikinės tikrovės aspektai kaip meilė per nuotolį. Ar gali tarp žmonių užsimegzti jausmai, jeigu jie neturi fizinio kontakto vienas su kitu?

Scenarijų serialui parašė „Westworld“ kūrėjai Liza Joy ir Džonatanas Nolanas. Scenaristai knygos siužetą pritaikydami ekranui šį tą jame pakeitė, tačiau, pasak Gibsono, matyti, kaip jo kūrinys transformuojasi, jam tik dar įdomiau. Televizijos scenaristai sutarė, kad rašytojo darbus dėl daugiasluoksnio siužeto nėra lengva perkelti į ekraną, tačiau visi sutiko, kad seriale „The Pheripheral“ įdomu nagrinėti, kokią vietą technologijų kontekste užima žmogus.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: