Frida Kalo vis dar yra viena iš garsiausių šiuolaikinio meno atstovių. Piešdama savo mėgstamus autoportretus ir kraštovaizdžius, ji sėmėsi įkvėpimo iš Meksikos kultūros. Šias temas ji priėmė labai asmeniškai, todėl ir meno istorikai, ir meno mėgėjai iš jos paveikslų sužino daug ką ir apie ją pačią.
Taigi studijuojant Fridos darbus galima susipažinti ir su pačia menininke, tačiau peržiūrėję šią retą fotografijų kolekciją turėsite galimybę žvilgtelėti į garsios tapytojos asmeninį gyvenimą.
Nuotraukos padarytos XX a. 3 deš. ir parodo Kalo, kuri gimė 1907 m., jaunystėje. Per tuos metus ji buvo nufotografuota daugelyje vietų ir mes stebime jos virsmą į suaugusią moterį. Kai kurios fotografijos – tai formalūs menininkės portretai. Jos greičiausiai buvo padarytos Nacionalinėje parengiamojoje mokykloje, kurioje Kalo mokėsi nuo 1922 m.
Šią retą kolekciją taip pat papildo kasdieniški kadrai su šeima, draugais, kolegomis ir Kalo vyru menininku Diegu Rivera. Netgi tokiose neformaliose situacijose tapytoja šypsosi retai. Šią personą ji išlaiko ir kitose vėliau darytose fotografijose bei stoiškuose autoportretuose.
Nors dauguma Kalo paveikslų ir fotografijų yra prieinamos viešai, dauguma iš jų daryti vėlesniu laikotarpiu. Pavyzdžiui, savo žymiausius autoportretus The Two Fridas („Dvi Fridos“), Self-Portrait With Thorn Necklace and Hummingbird („Autoportretas su dygliuotu vėriniu ir kolibriu“) ir The Broken Column („Sugriuvusi kolona“) ji nutapė XX a. 4 ir 5 deš. pabaigoje. Taip pat ir ikonomis tapusios jos amžininkų Nikolo Murėjaus ir Liucijanos Bloč padarytos fotografijos vaizduoja Kalo vyresnę. Taigi šios retos ankstyvosios nuotraukos padeda mums užpildyti spragas ir išvysti menininkę dar niekada anksčiau nematytoje šviesoje.