Murad Osmann fotografija

Fotografas Murad Osmann kartu su savo žmona Natalia Osmann sujungė du savo pomėgius – fotografiją ir keliones. Pora išpopuliarėjo keliaudama po pasaulį  ir įamžindama aplankytas pasaulio vietas nauju formatu, taip sukurdami naują tradiciją ir visame pasaulyje žinomą  „Sek paskui mane” (Follow me to) interneto tendenciją.

Murad Yusapovich Osmanov, geriau žinomas kaip Murad Osmann, yra 38-erių metų fotografas iš Rusijos, šiuo metu gyvenantis Dubajuje. Jis gimė kalnuose, Dagestane, pietinėje Rusijoje. Būdamas penkerių metų su šeima persikėlė gyventi į Maskvą. Vėliau Murad Osmann išvyko į Angliją, kur studijavo Londono imperatoriškame koledže civilinę inžineriją, o šalia studijų taip pat domėjosi fotografija. Neišlaikius egzamino, jis turėjo laukti metus, kad galėtų grįžti į universitetą. Vietoj to, Murad Osmann grįžo į Maskvą ir pradėjo mokytis fotografuoti, o vėliau šis hobis išaugo į profesiją. Fotografas atidarė savo studiją, kurioje kurdavo reklamas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

 „Fotografija yra tai, ką kiti žmonės gali praleisti. Tai būdas bendrauti, būdas iškelti į paviršių vaizdus, ​​kuriuos laikau mintyse.“- apie savo pomėgį sakė fotografas.

Natalia Zakharova yra žurnalistė ir tinklaraštininkė, kilusi iš Vokietijos. Ji su Murad Osmann susipažino Maskvoje. Porą supažindino bendras draugas, kuris taip pat buvo fotografas ir dirbo su Murad. Nataly eidavo į draugo fotosesijas, kurioje ir susipažino su būsimu vyru. Pora po kurio laiko pradėjo bendrauti artimiau, o 2015-tųjų metų vasarą susituokė. 2020 metais Murad ir Nataly Osmann susilaukė pirmagimio sūnaus Solomono, o šią vasarą susilaukė jau antrojo sūnaus.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

Šiandien pora yra gerai žinoma dėl pradėtos „Follow me to“ tendencijos internete. Bet Murad Osmann ir jo žmona Nataly Osmann išpopuliarėjo visai atsitiktinai. 2011 metais pora išvyko į pirmą kelionę kartu į Ispaniją. Kelionės metu jie pasidalino nuotrauka Murad „Instagram“ paskyroje, kurioje Nataly laiko vaikiną už rankos ir veda jį Barselonos gatve. Fotografija buvo neplanuota: Murad bandė nufotografuoti savo merginą, bet Nataly susierzinusi nusisuko. Vėliau pora tą kadrą atkartojo ir kitose fotografijose. Iš pradžių, kaip teigia Murad Osmann, idėja buvo populiari tik tarp poros šeimos narių ir draugų. O jau po kiek daugiau nei po metų projektas išaugo į visame pasaulyje žinomą interneto tendenciją.

„Tai jau tapo mūsų maža tradicija padaryti „atviruką“ savo draugams iš kiekvienos šalies, kurioje keliavome kartu. Vizualinė idėja visose nuotraukose yra ta pati: mergina paima vaikiną už rankos ir veda jį į ikoniškiausias vietas žemėje,“- apie idėjos pradžią pasakojo pora.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

 Dėl to, kad šio stiliaus fotografija nereikalauja didelių fotografinių gebėjimų ar ypatingos kameros, tendencija yra universali ir sparčiai išpopuliarėjo socialiniuose tinkluose. Pirmąsias nuotraukas Osmann padarė su savo telefonu. Tik vėliau, projektui sulaukus daugiau interneto vartotojų dėmesio, fotografas pradėjo naudoti profesionalų fotoaparatą.

Neilgam trūkus, nuotrauką pradėjo atkartoti ir kiti, naudodami „follow me to“ grotažymę. Ši interneto tendencija neišblėsta net ir po daugiau nei 10-ties metų: „Instagram“ platformoje jau yra daugiau nei 6,1 milijonų įrašų su poros išpopuliarinta ‚follow me to“ grotažyme, Murad Osmann turi virš 4 milijonų sekėjų, Nataly Osmann – beveik milijoną sekėjų. „Follow me to“ nuotraukos „Instagrame“ susilaukia kelių šimtų tūkstančių reakcijų. Jos taip pat buvo eksponuojamos tarptautinėje meno mugėje „Art Basel“ ir „Times“ aikštėje New Yorke.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

Pora šią nuotraukų seriją savo „Instagram“ paskyroje tęsia iki šiol, tačiau jų režisavimui skiriama daugiau dėmesio. Kiekvienoje nuotraukoje atsispindi vietos kultūra, tradicijos ir grožis ne tik per nuotraukos aplinką, architektūrą ir atpažįstamus istorinius objektus, bet ir per Nataly aprangą ir aksesuarus. „Follow me to“ nuotraukų serija išaugo į inovatyvų kelionių dienoraštį. Per fotografijas pora įamžina savo keliones ir atskleidžia skirtingas pasaulio vietoves. Jie keliauja po visą pasaulį: nuo dažnai lankomų turistinių vietų, iki neatrastų, bet įdomių pasaulio vietų.

Murad ir Nataly Osmann per „Follow me to“ fotografijas taip pat dalinasi ir savo asmeninio gyvenimo įvykiais su savo sekėjais. Šiai tradicijai besitęsiant jau daug metų, fotografo sekėjai gali stebėti šios poros istoriją ir šeimos augimą. 2014 metais Murad pasidalino jų išpopuliarintu stiliumi padaryta nuotrauka, kurioje fotografas pranešė sekėjams apie savo ir Nataly sužadėtuves. 2015 metų vasarą pora šventė savo vestuves, kurias taip pat įamžino su „Follow me to“ stiliaus fotografija.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

Murad Osmann ir jo žmona Nataly po „Follow me to“ projekto pradžios tapo gerai žinomais nuomonės formuotojais, o interneto tendenciją pora pavertė į sėkmingą verslą. „Follow me to“ išaugo į įmonę, organizuojančia turistinius gidus visame pasaulyje. Taip pat įmonė turi tinklaraštį, kuriame dalinasi ne tik savo kelionėmis bet ir dalinasi patarimais, rekomendacijomis bei kita su kelionėmis susijusia informacija. Pora turi savo „Youtube“ kanalą, kuriame dalinasi savo kelionių įspūdžiais ir vaizdo įrašų formatu. „Follow me to“ projekto įkūrėjai bendradarbiavo su įvairias gerai žinomais prekės ženklais: „Samsung“, „Google“, „Dior“, „Michael Kors“, „Levi‘s“ bei kitais. Poros nuotraukos taip pat atsidūrė ir ant „National Geographic“ žurnalo viršelio.

2015 metais pora išleido knygą „Follow me to: A Journey Around the World Through the Eyes of Two Ordinary Travelers“. Joje projekto kūrėjai pasidalino savo patirtimi kuriant šią interneto tendenciją, nuotraukų užkulisiais ir sudarė geriausių „Follow me to“ fotografijų albumą. Taip pat Rusijoje pora turėjo ir savo televizijos laidą, kurioje dalinosi savo kelionėmis.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MURAD OSMANN (@muradosmann)

Šalia „Follow me to“ tradicijos išsagojimo, nuomonės formuotojai pradėjo ir kitus projektus. Murad Osmann taip pat yra ir filmų prodiuseris „Hype Film“ studijoje Maskvoje, kurią fotografas įkūrė dar 2011 metais. Įmonės kūriniai – filmai ir muzikiniai klipai – yra apdovanoti prestiziškais Kanų Liūtų ir Berlyno muzikinių klipų apdovanojimais. Murad žmona Nataly Osmann 2016 metais pristatė savo sukurtą papuošalų liniją. Taip pat nuomonės formuotoja įkūrė sveikatingumo centrą „Ashram“, kuriame vedami jogos ir meditacijos kursai.

2017 metais Amerikos verslo žurnalas „Forbes“ porai suteikė trečią vietą geriausių pasaulyje kelionių nuomonės formuotojų sąraše. Nepaisant kitų projektų, kuriuose abu projekto įkūrėjai pradėjo, kelionės ir „Follow me to“ fotografijos išlieka tuo, kas traukia šimtus tūkstančių sekėjų. Pora internete subūrė keliautojų bendruomenę ir išlieka vieni iš žymiausiu kelionių nuomonės formuotojų internete.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: