KTU Ekonomikos ir Vadybos fakulteto 3-4 kurso marketingo specializacijos studentai kartu su praktike Regina Navickiene modulio „Paslaugų marketingas“ praktikos metu lankėsi „Aklųjų ir silpnaregių“ muziejuje Sobore. „Toks muziejus, o net kauniečiai apie jį nėra girdėję, ką ten kalbėti apie užsieniečius!“ – teigia KTU studentai.

Pasak marketingo specializacijos studentų, užsieniečius traukia tai, ko nepamatysi niekur kitur, o toks muziejus vienintelis ne tik Lietuvoje, bet ir kiek jiems pavyko išsiaiškinti, Rytų bei Centrinėje Europoje.

„Manome, kad su bendriniais pasiūlymais toli nenuvažiuosi, nes neveda prie konkrečių veiksmų.“ Sugrįžę iš muziejaus, studentai kartu generavo idėjas, kurios turėtų padėti muziejui tapti žinomu ne tik Kaune, bet ir Lietuvoje.

Visas jaunų žmonių idėjas susistemino ir aprašė trys žavios trečiakursės: Arūnė Sinkevičiūtė, Giedrė Valkūnaitė ir Asta Eidėnaitė.

Pateikiame bene visą idėjų sąrašą jums:

„1. Pirmiausiai pačiame Sobore matomoje vietoje pakabinti informaciją apie tokį muziejų su kontaktiniais telefonais ir darbo valandomis. Žinodami, kad sunkmetis ir pasamdyti darbuotoją, kuris būtų pastoviai, šiuo metu yra sudėtinga, siūlome įtraukti studentus iš įvairių universitetų, kolegijų, kuriems tai būtų praktikos dalis arba socialinio darbo valandos. Tokios praktikos metu būtų puiki galimybė pagilinti istorijos žinias, pasidomėti daile bei architektūra, o kur dar bendravimo įgūdžiai, viešo kalbėjimo patirtis, kalbų praktinis pritaikymas, nes studentai ne tik įleistų norinčius į muziejų, bet ir pravestų trumpą ekskursiją.

2. Reikėtų organizuoti ir kelias socialines akcijas, kurios įtrauktų vietinę bendruomenę ir skelbti tarptautinius konkursus jaunimui, kas didintų muziejaus žinomumą. Akcijos galėtų būti šios:

a) „Pėdučių piešimas ant grindinio“, kurios vestų į muziejų Laisvės al, tai galėtų būti ir piešinių konkursas moksleiviams;

b) Gyvosios akcijos „Flash mob“ , kuriose būtų pvz. kelios žmonių grupės su juodais raiščiais ant akių ir baltomis lazdelėmis, su marškinėliai su užrašu : „Pamatyk, kaip matome MES“;

c) Teminis plakatų piešimo konkursas, po kurio visus plakatus pakabinti ant medžių Laisvės al. su nuorodomis i muziejų.“

Taip pat Kauno technologijos universiteto studentai siūlė ir šiuos unikalaus muziejaus populiarinimo būdus:

„1. Socialinė reklama internetiniuose puslapiuose www.facebook.com, www.youtube.com;

2. Išleisti lankstinukus apie muziejų brailio raštu;

3. Pakeisti pavadinimą, kuris labiau pritrauktų lankytojus pvz.: „Tamsos labirintas“;

4. Turizmo įmonės, kurios organizuoja naktines ekskursijas „Kauno požemiai“, „Kaunas fakelų šviesoje“ galėtų įtraukti į jas ir apsilankymą Soboro katakombose;

5. Praturtinti „ekspozicija“ kvapais, muzika, nes jutimas, kvapas ir klausa – tai nematančiųjų akys;

6. Pakvieti apsilankyti šiame muziejuje ir visuomenėje gerai žinomus ir gerbiamus žmones, kurie pasidalintų savo emocijomis, nuomone;

7. Organizuoti apsilankymą į šį emocinį muziejų žiniasklaidos atstovams.“

Ir tai tik dalelė to, ką universitetuose sukuria jauni žmonės, tačiau dažnai jų idėjoms kelią užtveria finansų trūkumas arba informacijos apie teikiamas paramas stoka. Kurti naujus arba įstoti į jau veikiančius jaunimo susibūrimus – tai viena iš galimybių gauti pinigų ir realizuoti savo idėjas. Visą platesnę informaciją apie teikiamą paramą jaunimo organizacijoms rasite čia.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: