© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Paskutines savaites viešoji erdvė netilo nuo reklamų, skelbiančių apie Nelly Furtado koncertą Kaune. Nujaučiau, kad organizatoriams gan sunkiai sekėsi išparduoti bilietus į Žalgirio arenoje vyksiantį pasirodymą, tačiau klydau – antradienio vakarą į koncertą susirinkę miestiečiai ir svečiai užpildė kone visas arenos vietas.

Kanadietė atlikėja į viešumą pakilo po debiutinio 2000-ųjų albumo „Whoa Nelly!“ su singlais „I’m like a Bird“ bei „Turn Off The Light“. Vėliau sekė 2006-aisiais prasidėjusi itin sėkminga kolaboracija su prodiuseriu Timbaland, padėjusiu atlikėjai išleisti albumą „Loose“, po kurio Nelly Furtado tapo žinoma visame pasaulyje. Albumas tapo platininiu (virš 12 milijonų parduotų įrašu), o jo singlus „Promiscuous“, „Maneater“, „Say It Right“ bei „All Good Things (Come to an End)“ be sustojimo transliavo muzikos kanalai bei radijo stotys.

Kaip neretai įvyksta su greitai iškylančiomis žvaigždėmis, Nelly šlovė po „Loose“ pradėjo blėsti ir, atrodo, taip ir nebepradėjo šviesti, net po šiemet išleisto šeštojo albumo „The Ride“, sulaukusio tik vidutiniškų kritikų reakcijų. Atlikėja bandė prisijaukinti dabar gan populiarų indie pop skambesį, tačiau senųjų fanų tai neprivertė sugrįžti, o naujųjų nepritraukė.

????????????????????????????????????

© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Furtado koncertas nesijautė kaip „has been“ pasirodymas, kuriame ex-žvaigždės atvažiuoja susirinkti pinigų iš senų dainų ir senų fanų. Tik pusė skambėjusių kūrinių buvo populiariausi hitai, likusią dalį užleidę naujai Nelly Furtado kūrybai, balansuojančiai ties gospel (atlikėja pasakojo, jog rašyti dainas šiame stiliuje įkvėpė vienas jos grupės narių) ir pseudo-indie, retkarčiais nejaukiai primenančio Mumford and Sons.

????????????????????????????????????

© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Viso pasirodymo metu Nelly nesustojo aktyviai ir nuoširdžiai bendrauti su publika, kuri taip pat nestokojo dėmesio – ant scenos mėtė žaislus, dovanas, dainavo ir plojo kartu. Atlikėja užsiminė, kad jos fanai gan vieningi ir netgi turi pavadinimą „Nellstars“. Turbūt Lietuvoje Nellstars’ų nėra tiek daug, nes vietomis „dabar dainuokit jūs“ triukas neitin puikiai pavykdavo ir tekdavo laukti kelias sekundes trunkantį svetimos gėdos jausmą.

DSC_7811

© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Itin stipriai pasirodė atlikėjai akomponuojanti grupė, surinkta daugiausiai iš Teksaso kilusių muzikantų. Kvartetas suteikė dar daugiau gyvumo organinių instrumentų nevengiančiai Nelly Furtado muzikai ir kai kuriuos kūrinius privertė spindėti naujoje šviesoje – viena labiausiai laukiamų vakaro dainų „All Good Things (Come to an End)“ suskambėjo kaip akustinis duetas tarp pianino ir puikaus Nelly Furtado balso, o Timbaland’o „Give It To Me“ kaip rytietiškų motyvų įkvėptas galingas roko ir sintezatorių muzikos miksas.

????????????????????????????????????

© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Po pusantros valandos trukusio koncerto Žalgirio arenoje susirinkę fanai net negalvojo paleisti atlikėjos, po kelias minutes trukusių plojimų grįžusios bisui, per kurį atliko „Cold Hard Truth“ bei energingą „Turn Off the Light“ versiją su ilgu pragrojimu, atlikusiu foninės muzikos vaidmenį daliai klausytojų skubant į rūbines.

????????????????????????????????????

© Gabrielės Jurevičiūtės nuotr.

Tai nebuvo pats ryškiausias ar pompastiškiausias pop muzikos koncertas, tačiau jis įrodė, jog Nelly Furtado turi ką parodyti – netikėtai gerai gyvai skambantis balsas, daug charizmos, puikiai surinkta grupė. Tai koncertas, kurį verta pamatyti palyginimui su kitomis pasaulinėmis žvaigždėmis. Tik galbūt ne arenų mastu.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: