© Wikimedia Commons archyvo nuotr.

Didžiųjų prekybos tinklų interneto parduotuvių proveržio artimiausiu metu nederėtų tikėtis. Nors veikiančių tokių parduotuvių apyvarta nuosekliai auga, specialistai pažymi, kad prekybos tinklams pasiūlyti kokybišką prekybą internetu bene sudėtingiausia, rašo “Lietuvos žinios”.

Bendrovės “Maxima LT” komunikacijos vadovės Renatos Saulytės teigimu, nuo 2010 metų veikianti tinklo e. parduotuvė per pusantrų metų fiksavo vien apyvartos didėjimą. Anot jos, 2012 metais pardavimas augo daugiau kaip 2 kartus, o jos apimtį būtų galima palyginti su vienos “Maxima X” apimtimi.

Vis dėlto kiti didieji prekybos tinklai rinkoje esančių e. parduotuvių vytis ar nukonkuruoti nežada ir artimiausiu metu neplanuoja pasiūlyti elektroninės prekybos.

“Elektroninės prekybos potencialą Lietuvoje matome ir neatmetame galimybės kada nors pasiūlyti savo pirkėjams apsipirkti internetu. Vis dėlto šiais metais dar nesame numatę investicijų į e. prekybą”, – dienraščiui sakė tinklo “Iki” vykdomasis direktorius Darius Malakauskas.

Bendrovės “Norfos mažmena” atstovo Dariaus Ryliškio teigimu, šis prekybos tinklas yra atlikęs studiją dėl galimybės savo pirkėjams pristatyti e. parduotuvę. Neatmetama tikimybė, kad ateityje gyventojai prekių galės įsigyti ir internetu, tačiau konkrečių planų, kada tai įvyks, dar nėra.

“Senukų” prekybos centro elektroninės prekybos mastai, kaip teigė komunikacijos projektų vadovė Laima Petraitytė, taip pat pastebimai didėja Anot jos, e. parduotuvės lankytojų skaičius ir prekių užsakymai, palyginti pirmuosius metus ir dabar, yra išaugę atitinkamai 8 ir 16 kartų.

Įmonės “Adeo Web” direktorius Paulius Nagys sako, kad didiesiems prekybos tinklams kokybiškai įžengti į elektroninę prekybą kainuoja labai daug.

Rekomenduojame

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: