Pixbay.com archyvo nuotr.

Materhorno kalno viršūnės atvaizdas bus pašalintas iš „Toblerone“ pakuočių, po to, kai dalis šokoladinio batonėlio gamybos bus iškelta už Šveicarijos ribų, o tai reiškia, kad jis neatitinka rinkodaros apribojimų, susijusių su Šveicarijos ikonografijos naudojimu.

4 478 metrų aukščio kalnas, kurio atvaizdą beveik simetriška piramidės formos viršūnė atkartoja migdolais ir medumi pagardinto šokolado batonėlio dizainą, bus pakeistas bendresne Alpių viršūne, teigia saldainių prekės ženklo savininkė amerikiečių bendrovė „Mondelēz“.

„Pakeitus pakuotę, kalno logotipas bus atnaujintas ir supaprastintas, derės su geometrine, trikampio formos koncepcija“, – laikraščiui „Aargauer Zeitung“ sakė „Mondelēz“ atstovė spaudai. Dabar ant „Toblerone“ pakuočių bus užrašyta „įsteigta Šveicarijoje“, o ne „Šveicarijos“.

Baltas kryžius raudoname nacionalinės vėliavos fone ir kiti šveicariškos kilmės ženklai nebegali būti naudojami ant Šveicarijoje pagamintų prekių, pramonės gaminių ar paslaugų pagal 2017 m. priimtus naujus teisės aktus.

Pexels.com archyvo nuotr.

Norint reklamuoti prekes kaip „pagamintas Šveicarijoje“, ne mažiau kaip 80 proc. žaliavų turi būti tiekiama iš šios šalies, o didžioji dalis perdirbimo procesų turi vykti šioje šalyje. Reikalaujama pieno ir pieno produktų kvota yra 100 %, išskyrus komponentus, kurie negali būti tiekiami iš Šveicarijos, pavyzdžiui, kakava.

Tyrimų duomenimis, tam tikri produktai, pažymėti etikete „pagaminta Šveicarijoje“, parduodami 20 % brangiau nei identiškos kitos kilmės prekės, o prabangos prekių pardavimo kaina gali išaugti iki 50 %.

Nuo 1908 m. „Toblerone“ gaminamas Berne, Šveicarijoje. Jos heraldinis gyvūnas lokys yra pavaizduotas ant pakuotės esančiame paveikslėlyje.

Pavadinimas – tai kūrėjo pavardės Tobler ir torrone – skrudintų migdolų riešutų saldainio, paplitusio Pietų ir Pietvakarių Europoje švenčiant Kalėdas, derinys.

2016 m. „Toblerone“ sukėlė bangą, kai sumažino savo batonėlio svorį nuo 170 iki 150 gramų, padidindama tarpus tarp trikampių šokolado gabalėlių Jungtinėje Karalystėje parduodamuose batonėliuose. Po metų „Mondelēz“ sumažino Vokietijoje parduodamų „Toblerone“ batonėlių svorį, sumažindama trikampių viršūnių skaičių nuo 15 iki 11.

Šie ginčai tapo nemokama „Toblerone“ reklama, ir, nepaisant visuotinio vartotojų nepasitenkinimo, bendrovės pardavimai išaugo. 2018 m. batonėlis grįžo prie savo pradinės formos. Bendrovė „Mondelēz“, kuriai „Toblerone“ priklauso nuo 2012 m., praėjusiais metais pareiškė, kad dalį gamybos perkels į savo gamyklą Slovakijoje, kur taip pat gamina Šveicarijoje sukurtą šokolado prekės ženklą „Milka“.

 

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: