Specialaus Lietuvos vaikų ir jaunimo centro klasių turnyro “Realu tapti nerealiais” dalyviai mokosi savarankiškai spręsti klasės bendravimo problemas.
Vasario 4, 5, 12, 19 ir 26 dienomis Lietuvos vaikų ir jaunimo centre vyks antrasis respublikinis klasių kompetencijų turnyras “Realu tapti nerealiais”. Daugiau nei trys šimtai 10–19 metų amžiaus moksleivių iš Kauno, Klaipėdos, Zarasų, Tauragės, Rokiškio ir Vilniaus miestų bei rajonų varžysis kūrybiško mąstymo reikalaujančiose komandinėse užduotyse, dalyvaus diskusijose, viktorinose, diskutuos tokiomis visuomenei aktualiomis temomis kaip lygios galimybės, ekologinė savimonė, bendravimo ir bendradarbiavimo būdai, individualaus ir komandinio darbo specifika bei panašiomis temomis.
Šiuo renginiu siekiama padėti jauniems žmonėms geriau pažinti save, atsiskleisti, įgyti pasitikėjimo bei įveikti klasės nedraugiškumą, išmokti susitarti, suprasti vieni kitus, tapti tolerantiškais. “Turnyro metu skatinsime paauglius pažvelgti į savo klasę ir joje vykstančius procesus iš šalies, įvertinti klasės tarpusavio bendravimą, bendradarbiavimą, gebėjimą spręsti konfliktus, atsakingumą, tolerantiškumą, pasitikėjimą savimi,” pasakoja viena iš turnyro organizatorių Diana Petkūnienė. Pasak Dianos, dalyvavimas turnyre jau yra pirmasis pozityviems pokyčiams skatinantis žingsnis klasės vaikų santykiuose, tuo tarpu antrasis žingsnis – jau pačios klasės apsisprendimo reikalas. Vienas turnyro išskirtinių bruožų – jame nedalyvauja mokytojai, taigi visi dalyviai mokosi patys spręsti iškilusias bendravimo problemas, priimti sprendimus, nežinomoje situacijoje ieškoti išeičių ir analizuoti.
Turnyro organizatoriai tikisi, kad klasių turnyras “Realu tapti nerealiais” ir toliau augs bei taps tradiciniu renginiu ir kiekvienais metais vis daugiau moksleivių norės prisijungti ir kartu su savo klase ieškoti kūrybiškų sprendimų, mokytis savarankiškumo ir bendravimo meno.
Lietuvos vaikų ir jaunimo centras vadovaujasi neformaliojo ugdymo principais ir siūlo vaikams ne tik ne tik įdomius renginius ir užsiėmimus, bet ir siekia skirti daug dėmesio asmenybės ugdymui ir įkvėpti vaikus užaugti kūrybingomis, tolerantiškomis ir atsakingomis asmenybėmis.