Baltarusijos menininkas Ruslanas Vaškevičius (Руслан Вашкевич), mėgstantis šokiruoti žiūrovus savo drąsiais kūrybiniais sprendimais, pristatė naują meno projektą „Nepaisant nieko“. Šis projektas susideda iš paveikslo – keliauninko, kuris pabuvojęs skirtingose vietose įdėmiai stebi aplinką, nesvarbu, ar tai būtų vaikų darželis, ar striptizo klubas, ar kapinės. Žiūrovams neduoda ramybės klausimas: į ką veikėjai paveiksle taip akylai spokso?
Kūrinyje pavaizduotų veikėjų nebylus žvilgsnis į kažką svarbaus leido menininkui išvystyti kūrinio siužetą, taip prasidėjo paveikslo kelionės po įvairias vietas. Kiekvienam žiūrovui paliekama teisė nuspręsti, kokias emocijas iššaukia vaizdiniai, kuriuos paveikslo herojai privalo matyti: galbūt viena vietovė jiems sukels pasišlykštėjimą, o kita juos nuliūdins. Pačio kūrėjo pozicija – „Menininkas neturi teisės tvirtai dviem kojom stovėti ant žemės paviršiaus – tai nepatogi pozicija skrydžiui. Daug geriau, kai esi kampe ir eini prieš visą pasaulį“, todėl jam svarbu iš parodos lankytojų sulaukti kuo įvairesnių reakcijų.
Kodėl buvo pasirinktas būtent toks meninis sprendimas dėl šio paveikslo? Pasak R. Vaškevičiaus: „Veikėjų dėmesio objektas – už paveikslo rėmų. Man tai pasirodė įdomu, dažniausiai paveikslas žiūri į lankytoją, o čia, priešingai, žiūrovas lieka suglumęs.“ Menininkas leidžia žiūrovams patiems susidurti su dilema, su kuria dažnai susiduria kūrėjai: „Prieš išmokstant sukomponuoti paveikslą, dailininkas turi išmokti sukomponuoti patį save. Todėl reikia nuspręsti, būti stebimam žvilgsnio, ar pačiam jį valdyti? Stebėti arba pačiam atsidurti stebėjimo lauke?“.
Ruslanas Vaškevičius parodas rengia Minske, Maskvoje, Amsterdame, Paryžiuje, Romoje, Čikagoje, Kijeve. Yra dalyvavęs tokiuose svarbiuose meno renginiuose kaip Bel_Art_Tranzit (Maskva), Balota Empire (Kijevas), 51-ojoje Venecijos Bienalėje, Gender Check (Viena ir Varšuva), Belarusian Art Today (Vilnius ir Varšuva). Jo darbus galima išvysti ne tik Minsko, Maskvos muziejuose, bet ir Niujorke.