Dakaro ralio organizatoriai oficialiai paskelbė 2014 metų lenktynių trasą. Ji drieksis per tris Pietų Amerikos šalis: Argentiną, Čilę bei maratone debiutuojančią Boliviją, pakeitusią Peru.
Dakaro maratono startas numatomas kitų metų sausio 5 dieną Argentinoje, Rosario mieste, o finišas – sausio 18 dieną Čilėje, Valparaiso mieste. Tradiciškai įpusėjus maratonui būnanti poilsio diena yra numatyta sausio 11 dieną Saltoje (Argentina).
Pasak „Amaury Sport Organisation“ (ASO) direktoriaus Etienne Lavigne, 2014 metų Dakare numatyta dar viena naujovė – lenktyniaujančių dalyvių maršrutai keletą dienų išsiskirs. Įdomu tai, kad tomis lenktynių dienomis dalyvių bivuakai bus suorganizuoti skirtingose šalyse. Kuomet motociklų ir keturračių pilotai su komandų personalu bus Bolivijoje, automobiliais ir sunkvežimiais lenktyniaujantys dalyviai įsikurs netoli Argentinos ir Čilės sienos.
Bolivijos prezidentas Evo Morales neslėpė džiaugsmo, kad Bolivija ateinančiais metais tampa viena iš valstybių, kuri priims sudėtingiausio pasaulio maratono dalyvius.
„Mes esame pasiruošę įrodyti, kad Bolivija yra pasirengusi sutikti tokio masto renginio, kaip Dakaro ralis, dalyvius. Ketiname investuoti papildomai, kad galėtume parodyti viską, ką turime geriausią savo šalyje“, – kalbėjo prezidentas Evo Morales, kuris du metus siekė, kad Bolivija būtų įtraukta į Dakaro ralio žemėlapį.
Bolivijoje trasa eis per Potosi regioną, kur tik motociklų ir keturračių pilotai galės pasigrožėti bei savo jėgas išbandyti didžiausioje pasaulyje Ujūnio druskos dykumoje. Tačiau, kaip teigia organizatoriai, iš esmės dalyvių techninės galimybės bus patikrintos Argentinos ir Čilės trasose. Čia dalyviams vėl teks susidurti su Argentinos kanjonų keliais, smėlio slėniais bei prisiminti Atakamos dykumos karštį.
Taip pat organizatoriai planuoja ilgesnius 35-ojo Dakaro maratono greičio ruožus, bet trumpesnius pravažiavimus tarp jų. Tačiau, pasak jų, galutinė ir detali trasa bus žinoma tik lapkričio mėnesį.
2013 metų sausio 5-20 dienomis Pietų Amerikos žemyne vyko penktą kartą. Daugiau nei 8000 kilometrų maršrutas driekėsi per tris valstybes: Argentiną, Čilę ir Peru. Jame dalyvavo ir trys lietuviai. Benediktas Vanagas ir Saulius Jurgelėnas, važiavę „OSCar“ automobiliu, galutinėje įskaitoje užėmė 64 vietą, o motociklininkas Gintautas Igaris dėl avarijos buvo priverstas pasitraukti iš lenktynių.