Daugiau kaip prieš savaitę pasirodžius Google+ puslapiams jau turėjau susidaręs gana neigiamą nuomonę apie šią “ilgai lauktą funkciją“.

Iškart nenorėjau aprašyti šios naujovės iš blogosios pusės, todėl maždaug savaitę laiko nutariau palaukti, tikėdamasis, kad pirmas įspūdis pasikeis ir straipsnis bus neutralesnis. Skaičiau kitų blogerių bei naujienų portalų straipsnius apie Google+ puslapius, žinoma, ir pats išbandžiau naująją funkciją… tačiau nuomonė nepatiko. Vieni atsiliepia labai optimistiškai, kiti pesimistiškai, o aš norėjau apžvelgti neutraliai… deja net ir po svaitės vistiek prisidėsiu labiau prie pesimistiškų vertinimų.

Kuriam, nes jau galima!

Tik atsiradus galimybei susikurti savo Google plius puslapį, daugybė blogerių ir kitų internautų smalsumo vedini puolė kurti bet kokius puslapius nežinodami nei kodėl, nei kam jų reikia, nei kur juos panaudos.. svarbiausias motyvas, buvo kurti todėl, kad jau galima. “Kaip bus faina, kai aš turėsiu savo blogo G+ puslapį…” o kam to reikia? Pakviesti žmones jau esančius tavo draugų ratuose ir skelbti tas pačias nuorodas tiek savo anketoje, tiek savo tinklaraščio G+ puslapyje? Pirmosiomis dienomis atrodė tikrai juokinga, kai visi puolė savo sraute bendrinti sukurtus puslapius, o vėliau juos naudojo skelbiant tą pačia informaciją tiek anketoje, tiek puslapyje.

Pagrindinė paskirtis

Pagrindinė šios naujos Google plius funkcijos paskirtis buvo suteikti galimybę įmonėms registruotis Google plius socialiniame tinkle nepažeidžiant taisyklių. Google+ draudžia kurti netikras anketas įmonės reklamos tikslams, tačiau atkakliausieji (arba kvailiausieji) vistiek susikūrė savo įmonių anketas tikėdamiesi iš to gauti realios naudos. Pradėjo visus iš eilės pridėti į savo G+ ratus tikėdamiesi, kad ir kiti paseks jų pavyzdžių ir taip turės auditoriją, kuriai galės spaminti savo reklamą. Deja, tokia strategija nepasitvirtino. Dabar galės šią strategiją pakartoti legaliai, įmonės vardu…

Neribotos galimybės

Įmonės jau gali teisėtai registruotis Google+ tinkle ir skleisti savo reklamą, tačiau daugiau beveik niekas nepasikeitė, nes G+ puslapiai beveik neturi jokių papildomų funkcijų, kurių nerastume paprastame Google plius profilyje. Vienintelė akivaizdi funkcija, tai savo G+ puslapio įskiepio sukūrimas (alternatyva profilio įskiepiui).

Ir viskas? Taip, tikrai viskas. Daugiau kol kas nėra jokių papildomų funkcijų, kuriomis būtų galima pasidžiaugti susikūrus savo Google plius puslapį. Tas pats informacijos skleidimas tik įmonės vardu.

Kokia prasmė kurti?

Galite turėti savo blogo (ar kito internetinio projekto) puslapį Google plius socialiniame tinkle. Bendrinsite savo ratuose naują puslapį taip pat įsidėsite į savo www puslapį G+ puslapio įskiepį ir taip stengsitės pritraukti naujų žmonių. Ir kas iš to? Kam vargti? Kokia prasmė naudoti savo internetinį projektą reklamuojant jo G+ puslapį? Juk socialiniai tinklai turi suteikti galimybę nemokamai paskelbti reklamą apie jūsų interneto projektą, o ne atvirkščiai. Juk tą pačią informaciją galite pasidalinti tiesiog savo asmeniniame profilyje ir tam nereikės įdėti jokių pastangų papildomai reklamuojant anketą.

Vienintelė racionali priežastis kurti G+ puslapį: jei esate įmonė, kuri dar apskritai nėra užsiregistravusi šiame socialiniame tinkle arba tiesiog turite keletą internetinių projektų, kuriems jūsų nuomone G+ puslapiai yra būtini. Kol kas daugiau racionalių priežasčių nematau. Galbūt ateityje tobulėjant šiai naujai funkcijai bus verta skirti daugiau dėmesio, o dabar manau vienam internetiniui projektui pilnai užtenka paprastos Google+ anketos. Žinoma, jei anketą naudojate tik įmonės ar interneto projekto reklamos tikslams, geriau pradėti viską iš naujo legaliai, sukuriant G+ puslapį, nes galbūt Google, kaip ir žadėjo, pradės blokuoti netikras anketas (be vardo, pavardės ir nuotraukos).

Originalus įrašas tinklaraštyje Insaider.lt

Rekomenduojame

Tomas Morkūnas - reklamos vadybininkas besidomintis reklama internete, SEO, socialine rinkodara, IT naujovėmis... Laisvalaikiu užsiima internetinių projektų kūrimu bei jų reklama internete.
 
Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: