Organizatorių archyvo nuotr.

Mažesnis „apetitas“ suvartojamo kuro atžvilgiu, galimybė padidinti galią „čipuojant“, geresnė trauka net ir esant žemoms apsukoms – pagrindiniai privalumai, dėl kurių dyzelinių automobilių savininkai taip myli savo „ratus“ ir dažniausiai net nemąsto apie jokią kitą alternatyvą. Tiesa, nesvarbu, dyzelinas, dujos ar benzinas yra jūsų „varomoji“ jėga, nuo vienokių ar kitokių gedimų nėra apsaugotas nei vienas automobilis, tad pravartu žinoti, kuris autoservisas Kaune (ar kitame, strategiškai patogiame mieste) ir jame dirbantys meistrai yra patikimi ir profesionalūs.

Kokios „ligos“ dažniausiai užklumpa dyzelinius automobilius?

Genda visi automobiliai, tačiau, priklausomai nuo to, kas šis „valgo“, išskiriami ir specifiniai gedimai. Žemiau pateikiame „jautriausias“ dyzelinių automobilių vietas, kurių remontas yra aktualiausias.

Automobilių elektros sistema. Jei lygintume, pavyzdžiui, senelių laikų automobilį ir šiuolaikinį, pagrindiniai skirtumai būtent ir pasireikštų kalbant apie elektronikos sistemą. Elektros sistemos tobulėjimas sąlygoja didesnį komfortą keliaujant bei patogumą valdant transporto priemonę, tačiau, kita vertus, ir sukelia nemažai galvos skausmo, nes gana dažnai genda. Elektronika yra susijusi ne tik su automobilio „pribumbasais“, suteikiančiais daugiau patogumo, bet ir tiesiogiai įtakoja daugelį transporto priemonių funkcijų. Pastebėjus bent menkiausią problemą elektros srityje, šią, prieš tai atlikus profesionalią kompiuterinę diagnostiką, būtina pašalinti.

DPF filtro užsikišimas. Šią problemą įtakoja daug priežasčių, pavyzdžiui, dažnos išvykos neilgais atstumais, stovėjimas transporto kamščiuose ir kita. Užsikimšus filtrui, sutrinka ne tik šio veikla. Pavojus taip pat kyla ir kitų automobilio dalių, pavyzdžiui, vožtuvo, variklio ar turbokompresoriaus funkcionavimui. Meistrai, įvertinę situaciją, nusprendžia, ar užtenka filtrą išvalyti mechaniniu būdu ar reikalingas šio pakeitimas nauju.

Kuro purkštukai. Tai – viena jautriausių dyzelinio variklio dalių. Jei tikėtume teorija, pastaroji detalė turėtų tinkamai savo darbą atlikti net iki 200 tūkstančių kilometrų ar dar ilgiau, tačiau praktika yra kiek kitokia. Tiksliau, ydingas mūsų elgesys (naudojamas nekokybiškas kuras, netinkama variklio priežiūra, aplaidžiai atliktas kuro sistemos remontas ir panašiai) lemia, jog pastaroji detalė „sustreikuoja“ kur kas greičiau. Apie tai, jog problema gali slypėti būtent purkštukuose, išduoda padidėjusios kuro sąnaudos, sumažėjusi trauka ar problemos užkuriant variklį. Ignoruojant šią problemą, gali būti padaryta rimta žala ir kitoms kuro sistemos dalims.

EGR vožtuvas. Galimas šios detalės problemas išduoda sumažėjusi automobilio trauka bei mažesnis pedalų jautrumas. EGR vožtuvas genda dėl nuolatinės sąveikos su karštomis išmetamosiomis dujomis.

Kaip pasirinkti autoservisą?

Tikimės, jog nesate vienas tų avantiūristų, kurie taupydami savo laiką ar pinigus, bando „krapštytis“ prie automobilio patys ar patiki šį arčiausiai esančių garažiukų „meistrams“. Neprofesionalus, kompetencijų stokojančių meistrų atliekamas remontas gali būti toks pat pavojingas kaip ir nieko nedarymas bei tikėjimas, jog vienas ar kitas automobilio gedimas susitvarkys savaime.

Savo darbą išmanantys ir atitinkamą įrangą turintys meistrai vieną ar kitą problemą išspręs operatyviai, ilgam neatimdami iš jūsų „ratų“. Aktualus klausimas, kaip rasti patikimą autoservisą? Idealu, jei galite vadovautis artimų žmonių rekomendacijomis. Jei ne, viena ar kita įmone pasidomėkite internete.

Dyzelinių automobilių remontas – „Dizrida“ – variantas, kurį galime drąsiai jums rekomenduoti. Kodėl? Nes čia dirba ilgametę patirtį turintys profesionalai, besispecializuojantys būtent dyzelinių automobilių remonte. Transporto priemonė – sudėtingas „organizmas“, tad meistrai, bandantys remontuoti visas mašinas, dažniausiai stokoja profesionalumo bei patirties. „Dizrida“ kolektyvą sudaro gausus būrys meistrų, „ginkluota“ ne tik modernia, kokybiška įranga, bet ir specifinėmis žiniomis, tad tavo dyzelinis automobilis atsidurs tikrai gerose rankose.

Užsakymo Nr. KMC210053

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: