Viena iš priežasčių, lemiančių jaunimo apsisprendimą atsisakyti kurti verslą yra informacijos apie verslo kūrimo procesą trūkumas bei nepakankama savivaldybių verslo centrų parama. Tačiau Lietuvoje vis daugėja iniciatyvų, kurios padeda pradedantiesiems norintiems kurti verslą. Todėl svarbu netingėti ir paieškoti papildomos informacijos vykstančius renginius aktualia tema.
Verslo inkubatoriai – priemonė, padedanti kovoti su išvardintomis problemomis bei skatinanti jaunimo verslumą. Tai vienos apskrities ar kelių savivaldybių teritorijoje veikiančios viešosios įstaigos, kurios inkubuojamiems ūkio subjektams lengvatinėmis sąlygomis nuomoja patalpas, techninę ir biuro įrangą. Taip pat teikia verslo informacijos, konsultavimo ir mokymo paslaugas, kurios suteikiamos žemesne nei rinkos kaina. Šios iniciatyvos istorija Lietuvoje prasidėjo 1998 metais – ,kuomet buvo įregistruotas pirmasis verslo inkubatorius – Kauno verslo inkubatorius. 2006 metų pabaigoje jis įgijo mokslo parko statusą, o šiuo metu vadinamas „Kauno technologijos universiteto regioninis mokslo parku“. Lietuvoje veikia tik 7 verslo inkubatoriai, nors šalies apskričių skaičius – 10. Norint suteikti visapusišką pagalbą jaunimui inkubatorių skaičius turėtų augti.
Pastaruoju metu Lietuvoje labiausiai populiarėjanti verslumą skatinanti iniciatyva yra „startup weekends“ (startup savaitgaliai), kurių tikslas patikrinti jau turimą verslo idėją, surasti verslo bendraminčių, sulaukti entuziastų ir specialistų pagalbos ar prisidėti prie patikusios idėjos įgyvendinimo. Startup savaitgalių organizatorių misija yra padėti pastūmėti verslo idėją realaus įgyvendinimo link per 54 valandas.
Startup savaitgalių iniciatyva gimė Jungtinėse Amerikos Valstijose. Šiuo metu 25 pasaulio valstybėse yra įsikūrusios 100 startup savaitgalius organizuojančių atstovybių. Startup weekend centrinės atstovybės duomenimis, iki 2010 metų gegužės buvo suorganizuoti 115 verslumą skatinantys savaitgaliai, kuriuose dalyvavo daugiau nei 15000 pradedančių verslininkų, buvo įgyvendinta 560 idėjų. Startup weekend, kaip verslumą skatinančios iniciatyvos, koncepcija yra pagrįsta 4-10 žmonių darbu, atrinktų pagal nustatytus kriterijus bei tam tikra tvarka, komandoje, kurioje generuojamos ir pristatomos idėjos, kartais iškart pateikiant produktą ar jo maketą.
Kiekvienas papildomas žingsnis naikina stereotipus apie lietuvių nenorą, kurti savo verslą. Todėl verslumą skatinančių įrankių skaičius negali nustoti augti. Tai įrodo ir didelis dalyvių skaičius kiekviename renginyje. Kiekviena papildoma patirtis ir galimybė pasisemti praktiškų žinių suteikia didelę naudą jaunajam verslininkui.