Metai eina į pabaigą, taigi laikas apžvelgti, kokį derlių užderėjo pramogų verslo pasaulis per šį keistą ir savotišką laikotarpį. Holivudas siūlo kaip niekad daug trilerių bei detektyvų apie žmogžudžius, jų aukas, sukčius, monstrus, stichines katastrofas ir visokias kitokias nelaimes. Atrodo, serialų kūrėjai trokšta mus priblokšti siaubo partitūra. 

10. The Serpent Queen (StarzPlay, 2022)

Serialas pasakoja galingiausios XVI a. Europos moters – italų kilmės Prancūzijos karalienės Catherine de’Medici – istoriją per šiuolaikinio naratyvo prizmę. Catherine, kurią vaidina nepakartojama Samantha Morton, garsėjo kaip bebaimė, negailestinga, nuožmi intrigantė, kalta dėl visų Paryžiaus hugenotų išžudymo 1572 metais. Tačiau šis serialas paremtas Loenės Fridos parašyta de’Medici biografija, o joje karalienė vaizduojama kaip išgyventi trokštanti, pragmatiška politikė, kurios diplomatiškumas buvo smarkiai nuvertintas.

Morton perima eterio laiką tik ketvirtame epizode, o iki tol ji savo tarnaitei Rahimai (Sennia Nanua) už kadro seka savo gyvenimo istoriją – kaip žmonės niekados nebuvo jai geri ir laikė nevaisinga baisuokle (nors ji vėliau pagimdė dešimt vaikų, iš kurių trys valdė Prancūziją), o dėdė ją vos keturiolikos ištekino už Prancūzijos princo, kurį ji įsimylėjo, tačiau netruko greitai nusivilti gražuolio žavesiu. Jaunąją Kateriną vaidina naujai atrastas talentass Liv Hill.

De’Medici jaučia tam tikrą bendryste su savo tarnaite Rahimi. Abiem moterims gyvenimas nestokojo pipirų. Tačiau draugystė su karaliene nėra nepavojinga. Tarnai perspėja Rahimi: „Nežiūrėk į jos veidrodį, nes gali netekti sielos.“ Kilmingoji ponia garsėja savo raganiškais gebėjimais. Kaip ji pati sako, turi tokią lakią vaizduotę, kad kartais gali numatyti, kas atsitiks ateityje, arba smarkiai panorėjusi išpildyti savo norus, kurie dažnai nebūna nekalti.

Serialas iš kitų dramų apie karališkuosius asmenis išsiskiria tuo, kad yra sušiuolaikintas. Fone groja šių dienų muzika, o jaunoji Katerina griauna ketvirtos sienos kine taisyklę. Gausu keiksmažodžių, mizoginijos, sekso, smurto ir mirties scenų – visų tų elemetų, kuriuos mes tikėtumėmės pamatyti ar išgirsti šių laikų kontekste. Tačiau keiksmažodžiai ir smurtas tik keli dalykai tarp kitų, kurie daro šį serialą įdomų, nes jo scenarijus ir aktorių vaidyba nenusileidžia nė vienai kitai televizijos produkcijai.

9. American Gigolo (Showtime, 2022)

2022-ųjų serialas „American Gigolo“ – tai 1980-ų metų filmo tuo pačiu pavadinimu perdirbinys, tik šį kartą Ričardą Gyrą keičia seksualusis Džonas Berntalas. Neo-noir stilių pakeitė šiuolaikiškas filmavimo būdas, o ir pats pagrindinis personažas – kitoks. Nebe arogantiškas, manipuliatyvus pasipūtėlis, o kilnus ir liūdnas gyvenimo nuskriaustas vyras, kurį dar mažą pardavė į sekso vergovę.

Iš esmės tai detektyvinis serialas, nes moterų eskortė Džiulijanas Keinas apkaltinamas nužudęs vieną iš savo klienčių ir kalėjime praranda penkiolika gyvenimo metų. Visą tą laiką jis galvoja, kad išsėdėjo pelnynai, tačiau išėjęs sužino, kad jį kažkas pakišo, ir jis nori sužinoti kas. Laiko juosta šokinėja pirmyn ir atgal, tai į tuos laikus, kai Džiulijanas buvo ką tik įtrauktas į eskortavimo verslą, tai į tą dieną, kai įvyko žmogžudystė, tai į dabartį, kai jis bando susigrąžinti savo gyvenimą, o kad tai pavyktų, greičiausiai turės grįžti prie senojo darbo.

Visų nuostabai, seriale mažai sekso scenų, tačiau pasitaiko daug tokių, kuriose Berntalas vaikšto apsivilkęs dailiais kostiumais arba elegantiškais rūbais, taip pat kuriose jis juos nusivelka arba tiesiog demonstruoja savo dailią figūrą. Atrodo, godžioms akims pakaktų vien grožėtis, kaip jis plaukų želė tepasi plaukus. Nors, atrodytų, jokiems kitiems laikams nei devintas dešimtmetis žigolo istorija negalėjo tikti labiau, vis dėlto atrodo, kad vyrų svajonė tenkinti moteris už pinigus niekad neišeis iš mados.

8. Welcome to Wrexham (FX, 2022)

Šiose dokumentinėse serijose pristatomas seniausio Velšo futbolo klubo „Wrexham“ likimas. 2021 metais jį nusipirko du garsūs Holivudo aktoriai Rajenas Reinoldsas ir Robas Makelhenas, kurie nors ir nesisuko niekada profesionalioje futbolo lygoje, tačiau smarkiai prijautė futbolo kultūrai ir norėjo padėti anglų futbolo klubui atsistoti ant kojų. Taigi pasitelkdami visą savo aktorinį žavesį bei populiarumą jie bando įkvėpti sirgaliams vilties ir reanimuoti „Wrexham“ futbolo klubą.

Ši dokumentika primena „Ted Lasso“, tik perkeltą į tikrą gyvenimą. Kaip ir Lasso, Rajenas su Robu sako įkvepiančias kalbas bei tiki, kad „Wrexham“ gali atgauti savo buvusią šlovę, kurios neteko dar prieš trylika sezonų. Makelhenas neabejotinai yra komandos varomoji jėga, o jam daug padeda scenarijų autorius Hampris Keras, nors sirgaliams jis ir nepadaro didelio įspūdžio, kadangi nieko neišmano apie futbobą. O Reinoldsas puikiai pasitarnauja kaip motyvatorius ir įkvėpėjas. Kaip teigė Robas, šiam reikalui jam reikėjo superherojaus.

Jie susipažino internetu ir susitiko tik nusipirkę klubą. „Wrexhamo“ sirgaliai, atrodė, nuoširdžiai apsidžiaugė jų pasidorymu ir priėmė naujuosius savininkus išskėstomis rankomis.

Makelhenas, aiškindamas savo motyvaciją, kodėl nusprendė nusipirkti klubą, teigė, kad jis nori stengtis būtent dėl šios bendruomenės, kadangi prisimena savo vaikystę Filadelfijoje dirbančiosios klasės šeimoje. Ir išties dokumentikos jautriausias ir įdomiausias akcentas yra ne dvi Holivudo žvaigždės, o paprasti žmonės – klubo sirgaliai. Futbolas vienija visus – nuo šeimos tėvo, kurio santykiai su žmona pašlijo per karantiną ir kuriam apkarto jo monotoniškas dažytojo darbas, iki nedarbingumą turinčios moters, kuri nerimauja, kaip reikės grįžti į darbą, ir dar daug kitų.


7. Inventing Anna (Netflix, 2022)

Tai istorija apie Aną Surokiną. Merginą iš Maskvos viduriniosios klasės, kuri persivadino į Aną Delvi ir su netikru europietišku akcentu apsimetusi kilminga vokiečių kilmės paveldėtoja apgavo ir apšvarino krūvą aukštuomenės veikėjų. Atvykusi į Niujorką, neturėdama nieko, demonstruodama savo netikrus turtus ir pažintis, ji įsisuko į visuomenės grietinėlės sluoksnius ir mėgavosi prabanga ir geru gyvenimu, kol galiausiai ją pagavo ir 2019 m. nuteisė už aštuonias aferas iš keliolikos kaltinimų.

„Dabar tai, ko žadatės klausytis išsidrėbę ant savo storos sėdynės kaip vienas didelis šūdo gabalas, yra istorija apie mane. O jūs pažįstata mane. Visi mane pažįsta. Esu ikona. Legenda.“ Taip prasideda tos serijos ir nuo pirmos akimirkos prikausto mus prie ekrano. Visų nuostabai, šis Anos ego yra toks neįtikėtinai didelis, kad taip ir liekame apšalę iš nuostabos, negalėdami atitrauki akių nuo šalto, aikštingo, brutalaus, įtikinamo, savimi patenkinto personažo.

Džiulija Garner (iš serialo „Ozark“) puikiai atlieka Anos vaidmenį. Negailestingam Anos charakteriui ji suteikia ne tik šalto kaip plienas kietumo, tačiau ir krislelį žmoniškumo. Atrodo, lyg ryklys galėtų ne tik vadovautis savo plėšria prigimtimi, tačiau ir pavirsti į mielą, žavingą, nepaprastai protingą, pūkuotą ir kartais savotišką gyvūnėlį, taigi Ana nė akimirkai nepaleidžia mūsų dėmesio.

Taip pat svarbų vaidmenį atlieka Ana Člumski, vaidinanti žurnalistę Vivian Kent. Vivian Kent personažas yra paremtas Džesikos Presler asmenybe, kuri „New York“ žurnalui parašė straipsnį apie Delvi tuo metu, kai ji buvo suimta ir teisiama už daugkartines aferas – apgauti bankai, meno kolekcionieriai, meno galerijų savininkai, dizaineriai ir kiti aukštuomenės atstovai, kurie mielai paslėptų savo klaidas po pernykščiais lapais.

Galiausiai stebėdami šių dviejų moterų pokalbį imame ne tik geriau suprasti, kaip veikia aferistų pasaulis, tačiau ir simpatizuoti Anai – slapta pagauname save galvojant, „o jeigu jai vis dėlto būtų susiklostę kitaip“.

Kur galima pažiūrėti legaliai:

6. The Girl in the Mirror (Netflix, 2022)

2022 metais Netflix kino platformoje išleistas naujas paslapties ir siaubo kupinas ispanų serialas „Alma“, geriau žinomas pavadinimu „The Girl in the Mirror“. Tai pasakojimas apie po sunkios autoavarijos išgyvenusios paauglės Almos likimą.

Veiksmas prasideda nuo keistomis aplinkybėmis įvykusios autobuso katastrofos. Joje dalyvavo 18 paauglių – daugelis iš jų žuvo, tačiau keli išgyveno. Viena iš jų buvo Alma, pagrindinė serialo veikėja. Mergina jau atsibudusi ligoninės palatoje suvokia, kad visiškai prarado atmintį – neatsimena ne tik to, kas nutiko per avariją, bet ir savo vardo bei praeities. Ji grįžta namo – į aplinką, kuri turėtų būti gerai pažįstama. Tačiau anaiptol, sutrikusi Alma šeimos narius mato kaip visiškai svetimus asmenis. Ji bando susivokti, kas iš tikrųjų atsitiko avarijos metu, ir kas dedasi dabar. Šiuo momentu jau turėtume jums pasakyti, kad merginą po avarijos kankina ne tik asmenybės bei praeities klausimai, tačiau dar ir persekioja paslaptingi antgamtiniai reiškiniai. Seriale pilna šokiruojančių ir gąsdinančių detalių, kurios neleis atsiplėšti nuo ekrano.

Šiame televizijos šou vyrauja net kelios temos, tokios kaip perėjimas iš vaikystės į paauglystę, iš gyvenimo į mirtį, iš tikrovės į fantaziją. Serialo kūrėjas Serchijus Sančesas pasitelkė visus savo kūrybinius gebėjimus – nevilties, sielvarto ir tapatybės nagrinėjimą jis įvilko į mistinės pasakos stilių. Režisierius bei scenarijų autorius, kaip išvydome ir tokiuose jo šedevruose kaip „Orphanage“ ir „Marrowbone“, pagrindines temas geba itin efektyviai perteikti ilgai mintyse išliekančiais vizualiai sprendimais, kurie sukuria unikalią atmosferą.

5. Dahmer (Netflix, 2022)

Tai trylika metų, nuo 8 iki 10 deš., žudžiusio serijinio žudiko Džefrio Dahmerio biografiją pristatantis serialas. Džefris iš viso nužudė 17 jaunuolių ir jaunų vyrų, iš kurių dauguma buvo homoseksualūs juodaodžiai. Jis juos seksualiai išnaudodavo gyvus ir mirusius, kartais valgydavo jų mėsą, kankindavo ir darydavo kūno dalių ekspozicijas.

Nors šis serialas dėl suprantamų priežasčių neturėjo jokios reklaminės kampanijos, dabar jis puikuojasi populiariausios „Netflix“ produkcijos sąraše ir skina žiūrimumo rekordus.

Vėliau, kai Džefrį sugavo ir jis buvo teisiamas už savo nusikaltimus, pareigūnams jis pasakojo, kodėl taip žiauriai elgdavosi su savo aukomis ir apskritai kodėl žudydavo. Įrašuose girdėti, kaip jis bejausmiu balsu aiškina, kad „neturėjau kito pasirinkimo“, nes „tik taip galėjau jas kontroliuoti ir priversti pasilikti“. Vieną kartą jis dar gyvai apsvaigusiai aukai su grąžtu pragręžė kaukolę smilkinio vietoje, nes norėjo pažiūrėti, ar jam pavyks sukurti zombį.

Serialas sulaukė prieštaringos reakcijos iš žiūrovų, kadangi vieni negalėjo atsidžiaugti kraupiu pasakojimu ir troško pamatyti dar daugiau kraujo, tačiau tikrosios žudiko aukos nesutiko šios televizijos produkcijos taip entuziastingai, kadangi joms tai atrodė kaip įžeidimas. Matydami juos vaidinančius aktorius nužudytųjų artimieji turėjo prisiminti visas skaudžias patirtis, susijusias su jų mylimųjų nužudymu.

Nors yra žmonių, kurie teigia, jog atkapstyta informacija apie Džefrį Dahmerį mums nepadeda geriau suprasti šių tragiškų įvykių priežasties, tačiau serialas stingdo kraują aštrių pojūčių mėgėjams, ypač kai Evanas Petersas taip gerai vaidina patį žudiką, o tai nėra lengva užduotis – jam reikėjo savyje atrasti stingdantį žiaurumą, kad savo išraiška jį galėtų perteikti žiūrovams. Vaidmuo tikrai nelengvas, tačiau Petersui pavyko.

4. Five Days at Memorial (Apple TV, 2022)

Džonas Ridlis, režisavęs kino juostą „12 Years a Slave“, pristato naują dramą, pasakojančią apie 2005 m. Luizianoje, JAV, esantį Naujojo Orleano miestą ištikusią katastrofą, kai į jį visu smarkumu vožėsi uraganas Katrina, pražudydamas daug gyvenimų.

Šįkart dėmesio centre Memorialinė ligoninė ir praktikuojanti gydytoja Ana Pou (Vera Farmiga), kuriai akistatoje su gamtos katastrofa teko priimti nepataisomus sprendimus. Per pirmas penkias serijas stebime, kaip darbuotojų personalas bei pacientai bando atremti uraganą Katriną: dingsta elektra, nustoja veikti oro kondicionavimas, ima baigtis geriamasis vanduo, maistas, vaistai, nebeveikia liftas, pacientus tenka nešioti ant rankų. Galiausiai kai pagalba ateina, gydytojams ir seselėms per penkias valandas liepiama evakuoti pacientus, tačiau ne visi gali būti judinami.

Situacija neįtikėtinai sunki ir už skyrių atsakingai gydytojai Anai Pou, vadovaudajantis savo įsitikinimais, pagal kuriuos nė vienas žmogus negali būti paliktas vienas mirti kančioje, tenka priimti nepakeičiamą sprendimą – ar atlikti eutanaziją 45 išsigelbėti negalintiems pacientams?

Maža to, tame pačiame mieste įsikūrusios juodaodžių bendruomenės namai visiškai apsemti, o geriamojo vandens atsargos sparčiai senka. Negaudami visiškai jokios pagalbos iš valstybės, lyg būtų nematomi, jie bando kapstytis patys, tačiau išeina tik šaukti iš nevilties.

Paskutinėse serijose vyksta tyrimas dėl medicinos centre įvykusių įvykių, Pou tyrinėjama po padidinamuoju stiklu, o serialo autoriai kelia klausimą, kas vis dėlto yra tikrasis humaniškumas, kokia yra gydytojo pareiga užklupus sunkiems laikams ir kas buvo iš tikrųjų atsakingas už ligoninėje nutikusią nelaimę.

Kur galima pažiūrėti legaliai:

3. The Patient (Hulu, 2022)

Šnipų trilerio „The Americans“ kūrėjai Džoelis Fyldsas ir Džo Vaisbergas pristato savo naują kino perliuką – dešimties trumpų dalių serialą „The Patient“. Jame pacientas ne kas kitas, o serijinis žudikas, pasirodęs psichoterapeuto Alano Strauso (Steve Carell) kabinete, kad šis jam padėtų nebežudyti. Nes Semas (Domhnall Gleesan) (meluojantis, kad jo vardas yra Džinas) nebenori žudyti, tačiau visuomenė, atrodo, jį spendžia į kampą elgdamasi su juo negražiai.

Semas dirba savivaldybėje sveikatos priežiūros inspektoriumi, gyvena su mama ir dėl savo elgesio kaltina tėvą, kuris vaikystėje prieš jį smurtavo. Žudyti jį gali išprovokuoti kad ir kreivas padavėjo žvilgsnis restorane. Ir pagaliau Semas sutinka Alaną, kuris jam atstoja mylimiausią profesorių, pagaliau skyrusį studentui visą savo dėmesį.

Tuo tarpu Alanas yra kilnus, geras, dėmesingas ir realistiškas terapeutas, kuris nori padėti savo pacientui. Tačiau Semas su juo nenuoširdus, taigi terapija neduoda rezultatų. Būtent tada klientas nusprendžia pagrobti savo psichoterapeutą ir prirakinti jį grandine prie grindyse įtaisyto kablio, kad sesijos galėtų vykti intensyviau ir intymiau. Tuomet Alanas ir sužino, su kuo turi reikalų.

Styvas Karelis, visiems gerai žinoma serialo „The Office“ žvaigždė, šįkart pasirodo visai kitokiame amplua. Užuot išspausdamas iš savęs komišką vaidmenį, jis sužiba kaip draminis personažas su sunkiomis praeities traumomis ir sudėtinga asmenybe. Alanas bando susitvarkyti su savimi po žmonos netekties, nes neradęs vidinės ramybės negalės padėti pacientams, tačiau jo santykiai su vienturčiu sūnumi nelengvi, nes šis taip pat turi problemų – neseniai iš judaizmo perėjo į ortodoksų tikėjimą, o perėjimas buvo komplikuotas. Netikėtai pasirodęs Semas išvis sujaukia Alano gyvenimą ir priverčia suktis iš neregėtai sudėtingos situacijos. Kaip pasprukti nuo serijinio žudiko, tačiau tuo pat metu jį konsultuoti, kad šis, pagautas įsiūčio, nenudobtų jo vietoje?

Seriale gausu juodojo humoro, kuris padeda pasakojimui netapti dramatiška muilo opera. Kai kurie makabriški elementai kelia siaubą. Siužetas nėra tipiškas, o pabaiga nenuspėjama, taigi šešios valandos, praleistos prie šio televizijos šou, prabėgs greitai.

2. The Staircase (HBO Max, 2022)

Puikiu aktorių kolektyvu galinčiame pasigirti seriale pristatoma didelės Petersonų šeimos istorija, kurioje mama ir žmona Keitlin (Toni Collette) žuvo… nukritusi nuo laiptų. Bent jau taip manoma. Tačiau netrukus viskas pasirodo sudėtingiau nei iš pirmo žvilgsnio. Šeimos galva, Maiklas Petersonas (Colin Firth), teigia, kad jis ją rado jų namų laiptų apačioje apgirtusią ir laukdamas greitosios laikė ant rankų, kol moteris leido paskutinį kvapą. Prasidėjus tyrimui ekspertai iškart pastebi, kad aukos galva „atrodo lyg sprogusi“, lyg kažkas būtų ją sudaužęs. Pagrindinis įtariamasis – Maiklas. Ar tikrai vaikų mylimas tėvas galėjo nužudyti savo žmoną?

Serialas paremtas tikrais įvykiais. Maiklas, Naujojoje Karolinoje gyvenantis rašytojas, nuteisiamas už savo žmonos Keitlin žmogžudystę. 2004 m. apie jį buvo sukurtos populiarios dokumentinės mini serijos tokiu pačiu pavadinimu kaip ir 2022-ųjų serialas „The Staircase“. Iškalėjęs daugybę metų, Maiklas gavo galimybę į naują teismą, kadangi teisėjas nusprendė, kad kai kurie ekspertai liudydami melavo. Tačiau valstija, užuot iš naujo teisusi kalinį, leido jam pateikti „Alfordo prašymą“, t. y. patvirtinti, kad yra nekaltas, bet pripažinti, jog valstija turi prieš jį užtektinai įkalčių. Galiausiai Maiklas buvo nuteistas kalėti tiek, kiek jau buvo iškalėjęs, taigi galėjo išeiti į laisvę.

Iš pradžių buvo gan sunku rasti originalias serijas, tačiau metams bėgant bylos eiga keitėsi, taigi 2013 ir 2018 metais buvo pridėta naujų serijų ir serialas buvo perkeltas į „Netflix“. Galima sakyti, kad būtent dėl šios papildomos juostos tai greičiausiai viena įtaigiausių 21 amžiaus tikrais faktais paremto detektyvo televizijos produkcijų.

Serialas prasideda scena iš 2017 metų, kai elegantiškai apsirengęs Petersonas ruošiasi eiti į darbą. Tuomet staiga grįžtame į tą siaubingą gruodžio dieną prieš 16 metų, kai jis isteriškai skambina greitajai medicinos pagalbai. O tada veiksmas nusikelia keletą mėnesių atgal – Maiklas, Keitlin ir jų penki vaikai sėdi prie vakarienės stalo – ruošiasi išleisti vieną iš vaikų į koledžą. Šeima atrodo visiškai funkcionali. Taip šokinėdami laike stebime Petersonų gyvenimą prieš žmogžudystę ir po jos, kai vyras jau ruošiasi teismui.

Teismų sūkuryje aiškėja, kad Maiklas Petersonas vis dėlto nebuvo tas žmogus, kuriuo dėjosi esąs. Dar neaišku, ar jis tikrai nužudė savo žmoną, tačiau daug ką jis slėpė nuo šeimos. Todėl vienas po kito artimieji pradeda nusigręžti nuo jo ir netgi jo vaikai, nenorintys prarasti paskutinio likusio tėvo, pradeda abejoti dėl maitintojo nekaltumo. Siužetas raizgosi tartum siūlas ir sunku patikėti, kad istorija yra paremta tikrais faktais.

Kur galima pažiūrėti legaliai:

1. Inside man (BBC One, 2022)

Dar viena kriminalinė drama apie žmogžudžius. Šįkart dėmesio centre – mirties bausme nuteistas Džefersonas Gryfas (Stanley Tucci). Šis kalinys švelnus ir nepaprastai protingas, tačiau taip jau išėjo, kad nužudė savo žmoną ir už tai sėdi mirtininkų kameroje. Jis mielai priima vizituojančius žurnalistus ir teisininkus, kurie nori geriau suprasti žmogžudžius, ir padeda jiems atrasti sprendimus į įvairiausias sudėtingas problemas. Žinoma, Džefersonas nebūtų Džefersonas, jei iš pradžių nepažaistų pelės ir katės.

Jis mums pradeda pasakoti vieno mielo vikaro, vardu Haris (Deividas Tenantas), istoriją. Įsikūręs nedideliame ramiame Anglijos kaimelyje, vikaras netikėtai sutinka kelis asmenis, kurie jo gyvenimą pakeis neatpažįstamai.

Į Hario rankas patenka USB atmintinė su pornografija, o ten pat gyvenanti nemaloni matematikos mokytoja Džanisė (Dolly Wells) netyčia ją atranda ir pagalvoja, kad atmintinė priklauso Hario sūnui Benui (Louis Oliver). Haris myli savo sūnų ir bando įtikinti kaimynę, kad jis neturi nieko bendro su rasta pornografija, tačiau Džanisė nesileidžia į kalbas. Vyras su moterimi susigrumia ir jau kitoje scenoje matome ją be sąmonės tįsančią ant rūsio grindų. Toliau ėję įvykiai iliustruoja Gryfo žodžius, kad giliai viduje mes visi esame žudikai, tik dar neatradome tinkamos aukos.

„Inside Man“ šiurpiai primena „Hanibalą Lekterį“. Nors nieko per daug siaubingo kaip ir neatsitinka, sunku nusėdėti savo vietoje stebint įkalintos moters likimą, kurią puikiai suvaidina Dolė Vals. Stenlis Tučis taip pat gerai pasidarbuoja atskleisdamas savo personažo, pretenzingo ir savimi patenkinto žudiko, charakterį.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: