Dramatiškumas, emocija, gyvenimiškos istorijos, pakilimai ir nuosmukiai, šios filmų savybės žiūrovą tiesiog prikausto prie televizoriaus ekrano. Neveltui dramos, trileriai ir panašūs veiksmo ir emocijų kupini siužetai, bet kuriam žiūrovui yra priimtini ir maloniai „susižiūri“.

Visi norime, kad serialo siužetas mums paliktų įspūdį, gerą prisiminimą ar emociją, būtent šie serialai ir yra tokie: neprailgstantys, emocijų užtaisai, kurie įsimins ilgam.

10. „Diplomatė“ (The Diplomat, 2023)

Kadras iš serialo „Diplomatė“ / Netflix

Tai „Netflix“ platformoje transliuojamas amerikiečių politinis trileris, kurį sukūrė Debora Cahn. Seriale – visko po truputį, ir komedijos, ir dramos, puikios vaidybos elementų.

Dėmesio centre – moteris. Diplomatė – naujoji Jungtinių Valstijų ambasadorė Jungtinėje Karalystėje Keitė Vyler, kuriai tenka žongliruoti tarp naujo darbo, vietos dėmesio centre ir santuokos su profesionalu savo srityje, taip pat diplomatu, vyru Halu Vyleriu.

Taigi, Keitė Vyler, patyrusios JAV valstybės tarnautoja, kurią prezidentas ir jo administracijos vadovas priverčia tapti naująja ambasadore Jungtinėje Karalystėje. Tai įvyksta po to, kai Artimuosiuose Rytuose užpuolamas britų lėktuvnešis, nusinešęs daug gyvybių ir sukėlęs įtampą tarp Jungtinės Karalystės, JAV ir Irano (kuris įtariamas įvykdęs išpuolį).

Aktorė seriale vaidmenį atlieka puikiai. Su kiekviena diena ji tampa vis labiau nusivylusia Vyler, kuriai dirbti trukdo protokolas, aukščiau esančių žmonių neatsakingumas. Negana to, jai, kaip ambasadorei, daromas papildomas spaudimas gražiai rengtis, rūpintis išvaizda ir dalyvauti fotosesijose, kol pati Keitė trokšta grįžti prie savo tikrojo darbo, susijusio su moterų teisėmis Afganistane. Dabar, žiūrovų akyse Keitė gali virsti bet kuriuo iš moterims taikomų stereotipų, kuriuos žinome iš anksčiau, t. y. viskuo nepatenkinta, verkšlenančia, gležna moterėle, kuri nieko nesugeba padaryti pati arba stipria savarankiška „aš padarysiu viską pati“ moterimi.

Jai taip pat tenka derėtis su savo vyru Halu, kuris yra dar didesnė kliūtis. Jis karjeristas, diplomatas ir buvęs ambasadorius, charizmatiškas vyras, kuriam šis darbas teikė daug džiaugsmo, tačiau dėl arogancijos ir principingumo jis tapo neparankus valdžiai. Jam teko dirbti, kaip jis pats sako, „ambasadoriaus žmonos“ darbą. Herojų santykiai sudėtingi, nes pora iš esmės išsiskyrė, bet dar nepradėjo, na žinote, iš tikrųjų palikti vienas kito. Turtingiausia šios dramos dalis – tai santuokos, kuri jau pasiekė savo viršūnę, bet nėra sugriuvusi, portretas, kur piešiama meilė, prieraišumas ir parama.

Tikras streso kupinas išbandymas serialo herojai, o žiūrovui, po šiek tiek lėkšto įžanginio epizodo „Diplomatė“ tampa nepaprastai maloniu reginiu, kuriam jau planuojamas ir antrasis sezonas.

9. „Paskutinis dalykas, kurį jis man pasakė“ (The Last Thing He Told Me, 2023)

Kadras iš serialo „Paskutinis dalykas, kurį jis man pasakė“ / Apple TV+

Amerikietiškas trileris, skirtas „Apple TV+“ žiūrovams, sukurtas pagal Lauros Dave to paties pavadinimo romaną. Moteris, vyras, šeima, pradingimas ir paieškos…

Aktorė Dženifer Garner vaidina keturiasdešimtmetę Haną, kurios svajingas gyvenimas vaizdingoje Sausalito (Kalifornija) pakrantės bendruomenėje virsta košmaru, kai jos vyro programinės įrangos paleidimo įmonę užgriūva FTB ir jis dingsta kaip į vandenį. Viskas kas liko moteriai – tai ranka rašytas raštelis, kuriame parašyta: „Apsaugok ją“.

Toji „ji“ minima raštelyje – Hanos 16-metė podukra Beilė. Svarbiausia tai, kad Hana dabar turi imtis vyro dingimo paslapties sprendimo su priešiškai nusiteikusia paaugle priešakyje. Tai leidžia tikėtis, kad bus keletas mielų suartėjimo scenų, kai pamotė ir podukra susipažins ir pradės pasitikėti viena kita. Tačiau tokios scenos taip ir neįvyksta, nes abi veikėjos vaizduojamos taip paviršutiniškai, kad nėra ką pažinti.

Kas apskritai ta Hana? Sužinome, kad medžio tekinimo amatas – yra jos aistra ir profesija. Gyvena ji prabangiame name, kurį nepanašu, jog gali išlaikyti su savo amatu. Ji pasižymi dar viena pastebima savybe – ji moka prasibrauti pro akylus registratorius, apsaugininkus ir kitus asmenis, kurie stovi tarp jos, Beilės ir jų ieškomos informacijos. Tai daro naudodamasi savo mielu, gailiu „šunelio“ žvilgsniu ir įtikinamomis galiomis, o absurdiškesniais momentais – persirenginėdama.

Bene labiausiai intriguojantis serialo veikėjas neatsitiktinai yra tas, kurio nėra. Kadangi dingęs Hanos vyras Ovenas dažniausiai pasirodo retrospektyviai, dabartyje jam leidžiama egzistuoti kaip vienu metu ir atsidavusiam, ir klastingam. Tai, šeimos drama su stebėtinai veiksmingu finaliniu epizodu, kuris iš visų serijų geriausias. Taigi, ar moteris atras savo vyrą? Ar jai pavyks apsaugoti jo dukterį?..

8. „Meilė ir mirtis“ (Love&Death, 2023)

Kadras iš serialo „Meilė ir mirtis“ / HBO Max

Režisierių Leslės Linka Glatter ir Klarko Džonsono kriminalinės dramos HBO Max serialas, kuris privers jaustis nepatogiai.

Serialas, paremtas tikra istorija, kuriame parodoma dar viena Montgomerio žmogžudystės istorijos versija. Aktorė Elizabetė Olsen vaidina paprastą paprasto Vilio miesto Teksase gyventoją. Kendi – pamaldi metodistė, kuri atrodo patenkinta savo bažnyčia ir savo vyru Petu (akt. Patrikas Fugitas), kuris yra malonus, bet neryškus žmogus.

Vienas iš įdomių elementų seriale, tai, kaip legendinis kūrėjas užfiksuoja kasdienybę, kuri vis dar gali teikti pasitenkinimą, t. y. gyvenimus, kurie pažįstami kiekvienam iš mūsų. Net romanas, kuris galiausiai priveda prie žmogžudystės, yra žaviai praktiškas – du žmonės, kurie nusprendžia pradėti mylėtis taip pat, kaip nusprendžia atsinešti bandelių į bažnytinį vakarėlį.

Taigi, žinome, kad Kendi kirviu užmušė Betę. ir visada tvirtino, kad tai buvo savigyna. Betė sužinojusi apie romaną grasino ir Kendi turėjo pasiimti kirvį, kad išgelbėtų savo gyvybę. Bet ar tikrai Betei reikėjo kirviu suduoti 41 kartą? Seriale prie nusikaltimo prieinama septynių epizodų serialo viduryje, o tai leidžia pasinerti į tai, kas kūrėjui, visada rūpėjo labiausiai, tai teismo salė. „Meilė ir mirtis“ perkelia pasakojimą iš bažnyčios ir namų į Kendi Montgomer teismo procesą, o tai leidžia puikiai padirbėti aktoriui Tomui Pelfriui, vaidinančiam jos advokatą Doną Krauderį. Šis puikiai perteikia teisinius spąstus, kurių jis stengiasi išvengti ginčytiname prisipažinusios žudikės teismo procese.

Elizabetė Olsen meistriškai susidoroja su Kendi vaidmeniu, kuri parodo, kaip nusikaltėlė turėjo išgyventi dieną po tokio žiauraus nusikaltimo. „Meilei ir mirčiai“ įsibėgėjant, Olsen tampa vis labiau prikaustanti, verčianti mus suabejoti, kiek turėtume ją pamėgti, atleisti ar suprasti.

7. „Nestabilus“ (Unstable, 2023)

Kadras iš serialo „Nestabilus“ / Netflix

Amerikietiška tėvo ir sūnaus komedija, kurioje drovus sūnus Džeksonas (akt. Džnoas Owenas Lowis) pradeda dirbti savo sėkmingam ir gerbiamam, bet ekscentriškam ir narcizui tėvui Elisui (akt. Robas Lowis) jo aukštųjų technologijų biologinių tyrimų įstaigoje, kad padėtų jam išsigyventi po žmonos mirties. Tai Netflix komedija, kuri, tiesa sakant yra labiau miela nei juokinga…

Elisas – iš prigimties chaose gyvenantis vyras tampa nevaldomas po to, kai netikėtai mirė jo mylima žmona, su kuria pragyveno tris dešimtmečius. Tačiau gyvenimas tęsiasi ir darbas niekur nedingsta. Anglies dioksido surinkimo projekto, nuo kurio priklauso jo, kaip jo įkurtos bioinžinerijos įmonės vadovo, išlikimas, terminai sueina ir praeina. Artėja lemiamas valdybos posėdis.

Kai pamatome, jog Elisui įmonės psichiatro terapija nepadėjo iš nevilties jis paskambina sūnui Džeksonui į Niujorką. Supraskite tai: Džeksonas visais atžvilgiais yra tėvo priešingybė! Ramus, nematerialus, susikaupęs ir laimingas, kad baigęs mokslus Harvarde, tęsė fleitos mokytojo profesiją.

Džeksonas sutinka 24 valandoms aplankyti savo brangų seną tėvą, kad pamatytų, ar gali pagelbėti. Tačiau kai Džeksonas atvyksta, tėtis negali nustoti kritikuoti jo gyvenimo pasirinkimų ir bando jį pakeisti į savo paties versiją.

Seriale viskas kyla iš meilės. Kiekvienas epizodas baigiasi apsikabinimu, mokymusi ir per pusvalandį skausmingai sukurtu simbolizmu, kuris viską sujungia. Džeksonas dalyvauja tėvo karaokės vakarėlyje, bet savo sąlygomis, grodamas fleita! Elisas pradeda pripažinti Džeksoną kaip savo žmogų, atnešdamas jam sumuštinį su riešutų sviestu ir želė (be riešutų sviesto, tokį, kokį jis mėgsta)! Tačiau Džeksonas vis tiek įdeda šiek tiek savo mirusios mamos naminio žemės riešutų sviesto, kad pripažintų, jog ši netektis juos sieja.

Taigi, serialas apie tėvo ir sūnaus tarpusavio ryšį, netektį ir kabinimąsi į gyvenimą netekus mylimo žmogaus. Svarbu, kad tik pagrindinis veikėjas, tėvas, suprastų ir mokytųsi iš savo klaidų… na o ar tai įvyksta galite pamatyti patys.

6. „Miestas ugnyje“ (City on fire, 2023)

Kadras iš serialo „Miestas ugnyje“ / Apple TV+

2003 m. liepos 4 d. Niujorko Centriniame parke nušovus Samantą Yeung, jos žmogžudystės tyrimas atskleidžia esminį ryšį tarp paslaptingų gaisrų visame mieste, miesto centro muzikos scenos ir turtingos nekilnojamojo turto šeimos, kurią slegia daugybė saugomų paslapčių.

Istorija, kurios centre – koledžo studentės nušovimas Centriniame parke, ir kuri palaipsniui atsiveria, įtraukdama skirtingus Niujorko visuomenės atstovus.

Mergina parke – Samanta Yeung (akt. Chase Sui Wonders), kurios gyvenimas namuose sugriuvo. Jos motina pabėgo, o tėvas imigrantas iš Kinijos pasinėrė į alkoholizmą, nes jo, kaip fejerverkų gamintojo, įgūdžiai tapo nebereikalingi, nes kažkada buvusioje specializuotoje pramonės šakoje dominuoja korporacijos.

Pati mergina – fotografė ir, nors tai kelia pavojų jos, kaip stipendininkės Niujorko universitete, perspektyvoms, yra pogrindinės roko scenos dalyvė. Ji grupės „Ex Nihilo“ žurnalo kūrėja ir visapusiškai šauni mergina, kurią įsimylėjęs Čarlis (akt. Wyattas Oleffas), kurį ji priima kaip „projektą ar iššūkį“. Jie kartu praleidžia keletą žavingų mėnesių, kol tamsa, nuolat besiartinanti prie Samantos gyvenimo, pradeda kėsintis į juos abu.

Viršutinėje miesto dalyje gyvena itin turtingi personažai – nekilnojamojo turto šeimos nariai, kurie netrukus sužinos, kad tamsa gali įsibrauti ir pas juos į namus. Regana gauna anoniminį laiškelį, patvirtinantį jos įtarimus, kad vyras Keitas turi romaną su kita moterimi.

Reganos brolis Viljamas – šeimos „juodoji avis“, nuo heroino priklausomas maištininkas, kuris anksčiau buvo pagrindinis grupės „Ex Nihilo“ dainininkas. Kol kas neaišku, ar grupė išsiskyrė dėl jo priklausomybės, besaikio narcisizmo, ar dėl grupės polinkio vogti įrangą iš Samantos tėvo ir padeginėti apleistas patalpas Manheteno centre.

Kai slaptas ir įspūdingai kantrus Viljamo vaikinas Merseris Gudmanas užmezga ryšį su Regana ir didžiojo jos šeimos vakarėlio naktį tampa liudininku bei potencialiu įtariamuoju dėl Samantos, pasakojimai ima persipinti. Parodoma dar daugiau komplikacijų ir siužeto posūkių. Šiame Apple TV+ serialo scenarijuje Niujorko panorama ir galimybės, kurias jis – t. y. pasaulis su visais nekaltais paaugliais, išdavikais, nihilistais, narcizais ir piktavaliais dėdėmis – teikia gėriui ir blogiui.

5. Beforeigners (2019-)

Kadras iš serialo „Beforeigners“ / HBO

Norvegų sukurtas serialas (HBO), kuris iš esmės atsako į klausimą, kas nutiktų jei senovės vikingai nukeliautų į ateitį ir jiems reiktų susirasti darbą. Šioje keistoje policijos istorijoje tūkstančiai žmonių iš praeities staiga pasirodo dabartyje, todėl Norvegijai tenka tvarkytis su „parėjusių“ antplūdžiu.

„Beforeigners“ – tai šiaurietiškas serialas, kuris peržengia policijos detektyvų ribas ir tampa netikėtu. Šis stilingas serialas vos per kelias minutes sumaniai sukuria keistą prielaidą: paaugliams vakarieniaujant Oslo uoste, vandens paviršių staiga sudrumsčia tarsi iš niekur atsiradę žmonės, kurie plūduriuoja jūroje ir kalba senąja šiauriečių kalba. Jie neturi jokio supratimo, nei kur jie yra, nei kodėl jie ten atsidūrė. Tai „priešistoriniai žmonės“ – tūkstančiai žmonių iš priešistorės, vikingų ir Viktorijos laikų, kurie nepaaiškinamu būdu atsidūrė šiuolaikiniame pasaulyje.

Persikelkime šiek tiek atgal. Tą paslaptingą naktį susipažįstame su Larsu (akt. Nicolajus Clevas Brochas) nauju policininku, susitikusiu su laiku keliaujančiais migrantais. Dabar jis – narkomanas, gyvenantis vienas, nes žmona jį paliko dėl pypkę rūkančio Viktorijos laikų gyventojo – griebiasi pirmosios dienos dozės, kai išgirstame naujienų reportažą, kuriame pranešama, kad per metus į Norvegiją atvyko 13 000 „priešsieniečių“.

Darbe Larsas sužino, kad bus suporuotas su Alfhildre (akt. Krista Kosonen), vikinge, kuri buvo „katapultuota“ iš savo laiko į dabartį ir yra pirmoji policininkė, kilusi iš „įvairių laikmečių“. Kol kiti skyriaus darbuotojai murma apie „įvairovės“ įdarbinimą, Alfhildrė ir Larsas išsiunčiami ištirti paplūdimyje mirusios moters mirties.

Žmogžudystės tyrimas vyksta visuomenės, nusprendusios integruoti imigrantus (o ne neribotam laikui laikyti juos saloje), fone. Šiame pasaulyje priešistorinė, vikingų, Viktorijos laikų ir šiuolaikinė bendruomenės gyvena viena šalia kitos.

Tai kultūrų susidūrimų komedija, nusikaltimų tyrimų įtampa ir distopinis posūkis su nuolatine paslaptimi, kodėl žmonės keliauja laiku. Atsakymą į šį klausimą gali rasti Alfhildrė, kuri ir yra pagrindinė serialo žvaigždė. Ji juokinga, kieta, seksuali, protinga ir šiek tiek erzinanti.

Išmintingas pasakojimas, dėmesys detalėms ir veržlus tempas seriale nepalieka daug laiko apmąstymams apie galimas siužeto skyles, kurias galėtų sukelti laiko paradoksai. O kai serialas su tokiomis originaliomis idėjomis atrodo taip gerai ir yra toks įdomus, netrukus trokšite keliauti į praeitį, kad galėtumėte jį pažiūrėti dar kartą, pirmą kartą.

4. „Silo“ (2023)

Kadras iš serialo „Silo“/ Apple TV+

Distopinėje ateityje, kur bendruomenė gyvena milžiniškame bunkeryje, esančiame šimtus aukštų po žeme, 10 000 žmonių gyvena visuomenėje, suvaržytoje taisyklių, kurios, jų manymu, skirtos juos apsaugoti.

Pagal Hugo Howeyjaus mokslinės fantastikos romanų seriją sukurto Apple TV+ serialo „Silo“ veiksmas vyksta požeminėje struktūroje, esančioje šimtus aukštų giliai po Žemės paviršiumi. Jos gyventojams pasakojama, kad pasaulis už bunkerio ribų dėl jiems ne visai aiškių priežasčių buvo paverstas nedraugišku dar gerokai prieš jiems gimstant. Todėl vienintelis jų ryšys su pasauliu virš jų yra per kamerą, kuri, kaip manoma, tiesiogiai transliuoja Žemės paviršiaus vaizdą.

Viena iš pagrindinių veikėjų Alison (akt. Rashida Jones) pradeda girdėti šnabždesius, kad „Silo“ valdžia meluoja jo gyventojams, kad juos kontroliuotų. Ji bijo pasidalyti šiais įsitikinimais su savo vyru, kuris, pasirodo, yra šerifas (akt. Davidas Oyelowo), nes „Silo“ – tai vieta, kur už nesutikimą ir nepritarimą gali būti baudžiama.

Ten galioja viena nekintama taisyklė: Neprašyk išeiti. Kiekvienam, kuris paprašo išvykti, turi būti leista tai padaryti, bet tuomet niekas niekada negrįžta.

Į šią unikalią scenografiją įtraukiama daugybę kitų įdomių personažų, kol susitelkiama į Džuljetą. Ji dirba mechaniniuose aukštuose, „Šilo“ apačioje, tuose, kurie užtikrina, kad viskas veiktų. Džiuljeta įsitraukia į teisėsaugininkės veiklą, kai tiriama paslaptingą savižudybė, ir galiausiai ji perima vadovavimą, kol bunkeryje neįvyko dar keistesnių dalykų. Ar ji gali pasitikėti teismų sektoriumi, kuriam vadovauja įspūdinga figūra vardu Simas (kitaip Common)? O kaip dėl baisaus technologijų prižiūrėtojo, kuris baudžia žmones už neteisingos informacijos skelbimą internete?

Įdomus ir įtempto siužeto, emocijų kupinas serialas, kuris tikrai vertas fantastikos mėgėjų dėmesio.

3. „Roar“ (2022)

Kadras iš serialo „Roar“/ Apple TV+

„Roar“ – antologinis serialas, kuriame pasakojamos aštuonios istorijos apie skirtingas moteris įvairiais gyvenimo etapais. Sumanus komedijos ir dramos derinys ir neįtikėtinas aktorių kolektyvas, šį serialą padaro dar įdomesnį ir perteikia mintį: ką šias laikais reiškia būti moterimi.

Jei ieškote keisto serialo, šis skirtas jums. „Apple TV“ transliuojamos aštuonios serijos ir aštuonios neįprastos istorijos, kurios pabrėžia konkrečias problemas su kuriomis susiduria vos ne visos šių laikų moterys. Serijos įtraukia, nes serijos pradžioje nesupranti nieko, bet pabaigoje, viskas išaiškėja.

Nenorint atskleisti siužeto, kad sukelti jums intrigą trumpai paminėsime apie ką kiekviena istorija, o interpretuoti kas joje vykta, koks siužetas, galite patys. Susikūrę interpretacijas, pažiūrėkite ar buvote teisūs, ar istorija jūsų galvoje sutampa su rodoma seriale…?

Pirmoji moteris – Vanda Shepard (akt. Issa Rae) – moteris, kuri dingo. Antroji – namų šeimininkė (akt. Nikolė Kidman) – moteris, valganti šeimos prisiminimus (nuotraukas). Trečioji – „žmona trofėjus“ – moteris, kuri laikoma lentynoje. Ketvirtoji – moteris, kuriai atsiranda bjaurios žymės ant kūno, bet kodėl? Ir kaip tai sustabdyti? Penktoji – Elisa – moteris, kurią maitino antis. Šeštoji – moteris, kuri išsprendžia savo žmogžudystę. Septintoji – moteris, kuri grąžino savo vyrą. Na ir aštuntoji – mergina, kuri mylėjo arklius.

Šie epizodai pagrįsti protingomis idėjomis, tvarkingais „kas būtų, jeigu būtų?“, tačiau kai kurie iš jų neišsitenka 30 minučių trukmės pasakojime. Tai nereiškia, kad jie nėra savaip linksmi ar verčiantys susimąstyti, nors jie linkę palikti mažai vietos žiūrovų interpretacijoms, nes esmė paaiškinama tiesiai šviesiai.

Taigi, kaip dažnai būna su antologijomis, tai nevienareikšmis dalykas, kartais labiau įdomus nei visiškai įgyvendinta vizija. Tačiau kai viskas pavyksta, tai pavyksta tikrai ir reikalauja jūsų dėmesio. Juk būtent šios serialo moterys ir bando tai padaryti.

Taip, skamba tikrai intriguojančiai. Linksmas serialas, su daugybe įdomių posūkių, siužeto vingių, kurį tikrai verta pažiūrėti.

2. „Ponia Deivis“ (Mrs. Davis, 2023)

Kadras iš serialo „Ponia Deivis“ / Peacock TV

Vienuolė Simona kartu su buvusiu vaikinu Viliu leidžiasi į kelionę po pasaulį, kad sunaikintų galingą dirbtinį intelektą, dar vadinamą – ponia Deivis.

„Ponia Deivis“ – amerikiečių Peacock TV mokslinės fantastikos, komedijos-dramos mišinys, serialas, kurį sukūrė Tara Hernandez ir Damonas Lindelofas.

Pozityviai beprotiška, tačiau pagrįsta protingu dizainu, ponia Deivis paverčia aktorę Betę Gilpin šių laikų heroje, itin išradingai derindama dvasingumą ir technologijas.

Pirmajame epizode pristatoma Simona (akt. Bettė Gilpin), atokiame Nevados vienuolyne gyvenanti sesuo, kuri užsiima nesąžiningų magų demaskavimu. Kaip ir daugelį kitų detalių, jos užsiėmimą galima paaiškinti ir paprastai (problemos su tėvais, kuriuos vaidina Davidas Arquette’as ir Elizabeth Marvel), ir sudėtingai (į žaidimą įsitraukia arbaletas ir kubilas su rūgštimi). Gyvenimas vienuolyne ne tik palieka jai laiko savo pomėgiui, bet ir leidžia išvengti visažinio dirbtinio intelekto (dar vadinamo A. I.), kurį žmonija priėmė kaip geradarį ir nuolatinį pasiekiamą palydovą.

A.I., Amerikoje vadinama „Ponia Deivis“, Didžiojoje Britanijoje – „mama“, Italijoje – „Madona“ ir t. t., Simonos neaplenkė ir pastebėjo. Ji, ta ponia Deivis, atkakliai bando susisiekti su vienuole per žmones „įgaliotinius“, kurie girdi jos balsą per ausines.

Ponia Deivis giliai „širdyje“ tiki, kad Simona – vienintelis žmogus, galintis įvykdyti misiją: surasti ir sunaikinti Šventąjį Gralį. Simona sutinka, tikėdamasi, kad ši užduotis bus priemonė poniai Deivis atsijungti.

Simonos šokamas tango su robotu suveda ją su buvusiu vaikinu Viliu (akt. Jake’as McDormanas), nevykusiu rodeo kaubojumi, kuris dabar vadovauja gausiai finansuojamai pasipriešinimo prieš A.I. grupei. Bet kokią likusią kibirkštį tarp jų komplikuoja jos įžadai, taip pat jos intensyvūs santykiai su Džėjumi (akt. Andy McQueen), intymiu patikėtiniu, kurį ji lanko kitoje dvasinėje plotmėje.

Taigi, serialas, kuriame matome nuoširdžią komediją, saldžiai ir beveik šventvagiškai tyrinėjamas religinio atsidavimo ir kūniškos meilės ribas. Vienuolės kelionė, kova laukia ilga ir sunki, bet…

Noras sunaikinti žmoniją valdantį ir viską žinantį dirbtinį intelektą, laimi, taip ir prasideda vienuolės nuotykiai, kelionė po pasaulį… Ar jai pavyks…? Ar ji sugebės laimėti ir įvykdyti savo norą…?

1. „Meilės siekis“ (The Pursuit of Love, 2021)

Kadras iš serialo „Meilės siekis“ / BBC

Britų romantinė drama apie su pusbrolius ir pusseseres, kurie sprendžia savo gyvenimo ir draugystės klausimus. Prieš Antrąjį pasaulinį karą Europoje vykstančioje istorijoje pasakojami charizmatiškos, bebaimės Lindos Radlett ir jos geriausios draugės bei pusseserės Fanny Logan nuotykiai, kur abi trokšdamos meilės ir santuokos, ieško idealaus vyro.

Režisierės Emilės Mortimer parašytas scenarijus iš pirmo žvilgsnio siautulingas. Aistringa, užsispyrusi Linda (akt. Lily James, puikiai įkūnijanti personažą, kuris iš tiesų galėtų būti labai, labai erzinantis) yra pasiryžusi pradėti savo gyvenimą, nors ir nežino kaip. Ji gyvena aukštuomenėje ir galima patikėti, kad, vos išprovokuota, bandys iššokti pro artimiausią langą. Pusbrolienė ir geriausia draugė Fenė, taip pat trokšta gyventi, nors ir ne taip entuziastingai, kad kas nors mėtytųsi pro langus. Tėvas ir (arba) dėdė Metjus taip pat pasiryžęs, kad nė viena jo moteriškos lyties palikuonė negyventų už Alkonlėjaus ribų, jei tik jis gali padėti. Dominikas Vestas vaidina jį kaip tikrai bauginantį ekscentriką, tačiau nepaverčia jo absoliučiu piktadariu ir neperauga į karikatūrą.

Smagumas ir linksmumas čia vėlgi priklauso nuo tokio sumanaus, protingo ir mylinčio Mortimer scenarijaus. Filmas persmelktas melancholijos, o po visu tuo slypi skausmas. Seriale slypi įžvalgos apie sužlugdytą moters potencialą, kuris metams bėgant tampa vis labiau neįvertintas. Atkaklus skausmo ir juoko susipynimas, šią adaptaciją paverčia savotiška klasika. Šis BBC serialas tikras malonumas visiems.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: