Žmonės socialinėje erdvėje dalijasi nuotraukomis, kuriose, jų manymu, yra šėtoniškai atrodančių eksponatų iš „Hobby Lobby“, krikščioniškų sendaikčių parduotuvių, ir prisiekia daugiau niekada ten neapsipirkti, panašiai kaip dalis žmonių Amerikoje atsisako gerti „Bud Light“ ar apsipirkti „Target“. Tik šiose „Hobby Lobby“ parduotuvių nuotraukose yra viena didelė problema – jos nėra tikros.

Šias šėtoniškų prekių nuotraukas „Hobby Lobby“ lentynose padarė Jennifer Vinyard, naudodama AI vaizdų generavimo įrankį „Midjourney“. Tai nesutrukdė žmonėms patikliai dalytis nuotraukomis „Facebook“ ir „TikTok“, tarsi jos būtų tikros, ir išreikšti savo šoką bei siaubą, kad „Hobby Lobby“, kuri save vadina krikščioniška įmone, parduoda milžiniškas Bafometo statulas.

Vinyard, Ostino srities vaistinių specialistė, sukūrė ir paskelbė nuotraukas savo asmeninėje „Facebook“, „Reddit“ paskyroje ir „Facebook“ AI meno grupėje birželio 5 d. Viešas įrašas iš „AI Art Universe“ grupės išplito ir buvo pasidalintas daugiau nei šešis tūkstančius kartų ir sulaukė daugybės komentarų.

Vieni iš karto suprato, kad tai dirbtinis intelektas, kiti juokavo bėgdami į „Hobby Lobby“ pamatyti demoniško dekoro, o kiti išreiškė nusivylimą, kad ir jų mylimos sendaikčių parduotuvės gali padaryti kažką panašaus. „Na. Manau, net „krikščioniams priklausančias“ įmones galima nusipirkti už tinkamą kainą“, – sakė vienas komentatorius. „Labai nusivylęs“.

„Negalėjau patikėti, kiek nuotraukos sulaukė „patinka“ ir pasidalinimų“, – nuotraukų kūrėja sakė puslapiui „Motherboard“. „Skaičiau tiek daug komentarų, kurie mane sukrėtė, daugiausia iš žmonių, kurie manė, kad vaizdai yra tikri ir buvo labai pikti. Net gavau iš jų grasinančių „Messenger“ pranešimų.“

Vinyard sakė, kad dažnai naudojasi „Midjourney“ ir mėgsta tapyti bei piešti. „Vaizdas iš tikrųjų buvo labai paprastas, tai buvo kažkas panašaus į „Hobby Lobby“, parduodančius satanistinius produktus. Vaizduose, taip pat, panaudojau „Hobby Lobby“ nuotraukas“, – sakė ji. Vaizdams sugeneruoti prireikė maždaug 10 minučių ir  „Midjourney“. „Iš tikrųjų man šiek tiek gėda, kad jie nebuvo geresni… Jei būčiau žinojus, kad jie  taip išpopuliarės, kaip tai padarė, būčiau jiems skyrusi daugiau laiko.

„Hobby Lobby“ nuotraukų idėja Vinyard kilo po to, kai gegužės pabaigoje išplito panašios nuotraukos, kuriose demonstruojami šėtoniški drabužiai, eksponuojami „Target“ parduotuvėse. „Aš tiesiog maniau, kad būtų juokinga naudoti šėtonišką dekorą, nes „Hobby Lobby“ apsimeta krikščioniška parduotuve“, – sakė Vinyard.

Vinyard ir kitų netikrų nuotraukų kūrėjų pokštai buvo priimti labai rimtai. „Target“ ir kitos bendrovės JAV konservatorių atžvilgiu sulaukė griežtesnio tikrinimo, protesto kampanijų ir kaltinimų dėl numanomo puolimo prieš jų vertybes. Gegužės mėesį. „Target“ pašalino įvairias „Pride“ kolekcijos prekes. „Starbucks“ darbuotojams atstovaujanti sąjunga apkaltino šią milžinišką kavos kompaniją pašalinus iš parduotuvės LGBTQ palaikančias iškabas ir prekes. „Starbucks“ neigė, kad tai padarė.

„Hobby Lobby“ neatsakė į jokius klausimus apie šiuos įvykius.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: