Youtube vaizdo įrašo kadras

Prekybos internetu gigantas Amazon šią itin patogią parduotuvę pastatė Sietlo miesto centre, įdiegęs pulką naujausių technologijų, kurios leidžia žmonėms pasijusti lyg autopiloto vairuojamoje mašinoje – žmogus tiesiog įeina į parduotuvę, pasiima reikiamus produktus ir išeina neišsitraukęs piniginės, be jokių patikros punktų.

1800 kvadratinių pėdų parduotuvė, pavadinta „Amazon Go“, yra naujas, itin patogus prekybos centras, turintis automobilių privažiavimus prie visų bakalėjos parduotuvių. Aiškiai matyti, jog Amazonė mato didžiules galimybes revoliucionuoti mažmeninę prekybą.

Jeigu eksperimentas pavyks, tai gali radikaliai išnaikinti žmonių darbo jėgą mažmeninėje prekyboje, kažkas panašaus į autopiloto valdomas mašinas ir sunkvežimius, kuriems nereikia vairuotojo.

Analitikai sako, jog šis žingsnis parodo, jog Amazonė agresyviai tęsia savo prekybos verslą, kuris sudaro 17% visos JAV mažmeninės prekybos arba beveik 18 mlrd. dolerių. Tai sritis kurioje konkuruojama su „Wal-Mart“ – pagrindiniu Amazonės varžovų prekyboje. Amazonei tai didžiulis pajamų šaltinio augimas, plius dar vienas būdas žmonėms įtaisyti naujus apsipirkinėjimo įpročius.

Vis daugiau ir daugiau žmonių, ypač jaunoji karta, perka prekes internetu „Amazon“ prekyba dideliais skaičiais pranoksta rinką. Nors kol kas parduotuvėje gali apsipirkėti tik Ammazn darbuotojai, ksperimento sekmė gali privesti Amazonę atidaryti kitas – maždaug 2000 parduotuvių. Pati Amazon atsisako komentuoti ateities planus. Panašu, jog formuojamas stiprus vartotojų noras vengti ilgų laukimo eilių ir atsiskaitymų. Kai kuriais atvejais, tai yra žymiai patogiau, nei apsipirkinėjimas internetu.

Amazonė atskleidžia, kad tai – kas padaro šią parduotuvę laukiamą daugelio žmonių, yra didžiulė kompiuterių vizijos kombinacija, tai didelis skirtingų daviklių duomenų kaupimas ir įrangos studijavimas. Galima sakyti, kuomet pirkėjas pakelia pakelį pieno nuo lentynos, jis automatiškai yra įrašytas į pirkėjo virtualų krepšį. Taip pat, kuomet pirkėjas nusprendžia prekę padėti atgal į lentyną, jis automatiškai yra išmestas ir iš pirkėjo virtualaus krepšio.

Pirkėjai įeidami į parduotuvę naudojasi savo išmanaisiais telefonais nuskanavimui, visai kaip ir oro uosto patikros praėjime. Būtent tai jiems atverią tolimesnį kelią į parduotuvę. Tuomet pirkėjai tiesiog išsirenka savo norimas prekes ir palieka parduotuvę. Amazon paskiria pirkėjams mokestį automatiškai, kuomet jie palieka parduotuvę. Visai kitaip nei kituose prekybos centruose, pirkėjams nereikia stovėti ir laukti ilgose pirkėjų prie kasos eilėse. Parduotuvė tiekia paruoštus iš karto valgyti patiekalus, taip pat įvairius užkandžius, pagamintus įvairių virėjų ar vietinių kepyklėlių. Šioje parduotuvėje taip pat rasite pačių reikalingiausių produktų tokių kaip pienas, duona, aukštos kokybės sūrio ar šokolado.

Šios sistemos technologija egzistavo kurį laiką, bet parduotuvės kūrimas būtent šiomis sąlygomis yra labai įdomus pasirinkimas“ sakė Tomas Caughlinas, konsultacinės duomenų saugojimo firmos prezidentas ir vyresnysis elektros ir elektronikos inžinierių instituto narys. Kad ir kaip bebūtų, jis mano, jog tam tikros žmonių bėdos kuriam laikui bus kritiška apsipirkinėjimo patirties dalis. „Bus labai įdomu pamatyti, kaip gerai visa tai dirbs, kai ten visiškai nieko nebus“ sakė jis.

Savo bloguose Neilas Sternas, mažmeninės konsultacinės McMillan Doolittle firmos klausimais analitikas rašė, jog „Amazon Go“ tai žaidimas, keičiantis visą mažmeninę prekybą būtent tuo metu, kai darbo išlaidos didėja. Tai „drąstiškai galėtų pakeisti ne tik maisto, bet kiekvienos srtities mažmeninę prekybą“, dalinosi mintimis Sternas. „Kiekvienas žmogus gali numatyti šios parduotuvės ateitį: knygynai, grožio parduotuvės ir uždari automobilių privažiavimai prie reikiamos bakalėjos parduotuvės yra būtent tai, ko reikia žmonėms, naudojanties šias išmanias technologijas“.

Taip pat skaitykite: Programėlė kuri padės tūkstančiams emociškai išsekusių žmonių

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: