"Kauno baldų" archyvo nuotr.

Veiklos modelį iš esmės pakeitusios seniausios Lietuvoje baldininkų įmonės „Kauno baldai“ pardavimai per pirmuosius šešis 2012 m. mėnesius, lyginant su 2011 m. pirmuoju pusmečiu, išaugo 35 proc. ir siekė 15,4 mln. litų. Nuo masinės gamybos prie ypač lanksčios sistemos, kai pirkėjams siūloma daugiau nei 500 įvairių gaminių, per porą metų persiorientavusi įmonė šiandien eksportuoja daugiau nei 70 proc. produkcijos.

„Adaptyvumas – sugebėjimas prisitaikyti prie kintančių rinkos sąlygų bei greitai įsisavinti naujas baldų mados tendencijas, savų kolekcijų kūrimas, patyrusi ir profesionali gamybos bei prekybos komanda yra svarbiausi mūsų pranašumai, leidę įsitvirtinti itin konkurencingoje rinkoje“, – sako „Kauno baldų“ generalinis  direktorius Žydrūnas Gudelis.

„Kauno baldai“ veiklos modelį iš esmės pertvarkyti pradėjo 2009 m. rudenį.

„Nuo masinės gamybos perėjome prie lanksčios sistemos, leidžiančios vykdyti ir nedidelių serijų ar net vienetinių baldų užsakymus. Kasmet pirkėjams pasiūlome atnaujintą prekių asortimentą, keliasdešimt naujų baldų modelių, sukurtų atsižvelgiant į klientų poreikius“, – sako Ž.Gudelis.

Pasak „Kauno baldų“ vadovo, keisti įmonės strategiją paskatino noras efektyviau išnaudoti įmonės darbuotojų profesionalumą ir kūrybiškumą. „Esame subūrę stiprią technologų, dizainerių komandą, todėl, projektuodami ir gamindami baldus ypatingą dėmesį skiriame jų dizainui bei funkcionalumui. Perėjimas nuo masinės prie lanksčios gamybos, mažesnių prekių partijų leidžia mums kurti aukštesnės pridėtinės vertės produkciją ir didinti peliningumą“, – sako Ž.Gudelis.

Minkštuosius baldus – sofas lovas, kampines sofas, krėslus, banketes – gaminanti įmonė šiandien didžiąją dalį gaminių eksportuoja į Olandiją, Prancūziją, Vokietiją, Skandinavijos valstybes, taip pat Rusiją.

„Kurdami baldus eksportui stengiamės geriau pažinti tas šalis, skirtingų rinkų poreikius. Požiūris į baldus, reikalavimai jiems skirtingose Europos valstybėse kiek kitokie – vienose reikalaujama kaip įmanoma daugiau funkcionalumo, kitose – svarbiausias prioritetas yra išvaizda. Todėl užsienio šalyse samdome dizainerius, kurie „Kauno baldų“ modelius kuria specialiai toms rinkoms“, – sako įmonės vadovas.

Gamybos apimčių ir pardavimų augimas siejamas su SBA baldų kompanijos, kurios dalimi yra „Kauno baldai“, prekės ženklo PARRA vystymu.

PARRA kolekcija – vienintelė iš Lietuvos gamintojų kuriamų baldų – yra jau du kartus pristatyta prestižinėje Milano baldų parodoje „Salone Internazionale del Mobili“.

„Kurdami PARRA kolekciją bendradarbiaujame si Italijos dizaineriais. Jie ne tik kuria būsimų gaminių eskizus, bet ir tiesiogiai dalyvauja baldų kūrimo procese. Italai ne rečiau kaip kartą per mėnesį atvažiuoja į Kauną, dalinasi patirtimi su „Kauno baldų“ technologais, prižiūri naujų produktų pavyzdžių gamybą mūsų eksperimentiniame bare“, – pasakoja Ž.Gudelis.

Šiuo metu su didžiausiais Italijos ir Prancūzijos baldų prekybos tinklais vyksta derybos dėl „PARRA“ kolekcijų pardavimo šiose šalyse bei bendrą naujų modelių kūrimą. „Kauno baldai“ gamina PARRA kolekcijos minkštuosius baldus.

Reklama: Kamtoja sodo baldai

Ši informacija yra portalo KaunoZinios.lt nuosavybė. Ją galima platinti tik susitarus su portalo redakcija ir nurodžius aktyvią nuorodą į KaunoZinios.lt. Parašykite mums adresu info@kaunozinios.lt

 
Naujienos iš interneto

Sponsored video

Taip pat skaitykite: