Kauno miesto taryba pritarė Kauno miesto stojimui į Europos miestų rinkodaros organizaciją.
Ši organizacija yra prestižinis tinklas, vienijantis Europos miestų viešojo administravimo turizmo struktūras ir konferencijų/susitikimų biurus. Šiuo metu ji vienija daugiau kaip 125 narius iš daugiau kaip 100 didžiausių miestų 32 šalyse.
Šios organizacijos nariai turi galimybę apsikeisti miestų patirtimi du kartus metuose rengiamose konferencijose, dalyvauti diskusijose turizmo ir konferencijų bei susitikimų grupėse, dalyvauti specialiai organizuojamose turizmo verslo misijose, naudotis sukauptomis duomenų bazėmis bei mokomąją medžiaga.
„Europos miestų rinkodaros organizacija vienija daugelį žinomų Europos miestų: Vilnių, Varšuvą, Vieną, Paryžių, Berlyną, Krokuvą, Helsinkį, Gioteburgą, Oslą, Prahą, Taliną bei kitus narius. Galimybė įstoti būtina, siekiant aktyviau dalyvauti turizmą vystančių miestų tinkle, keistis patirtimi, įgyti žinių, dalyvauti mokymuose ir tuo didinant miesto konkurencingumą, gerinant miesto įvaizdį bei skatinant atvykstamąjį ir vietinį turizmą“, – sakė Kauno miesto savivaldybės Įvaizdžio ir turizmo skyriaus vedėjas Saulius Kromalcas.
Šios organizacijos nariai yra trijų tipų – turintys visas teises (dalyvauja darbo grupėse, renkami į valdybą ir pan.), asocijuoti (dalyvauja darbo grupėse, bet turi konsultacinį balsą ir nerenkami į valdybą) ir prisijungę (negali būti darbo grupių nariais, bet turi konsultacinį balsą ir nerenkami į valdybą).
Narystės tipas nustatomas pagal miestų atitikimą organizacijos nustatytiems kriterijams (gyventojų, apgyvendinimo vietų skaičius, galimybė surengti konferencijas daugiau kaip 500 dalyvių ir pastarųjų trejų metų tarptautinių konferencijų, kuriose dalyvavo bent 400 dalyvių, skaičių).