Organizatorių archyvo nuotr.

Įprastas reiškinys regėti keliais zujančius krovinių vilkikus, autovežius, pasitaiko pamatyti ir sunkiąją techniką vežančius specialius sunkvežimius. Nebestebina ir laivų pervežimas, aišku ne didžiųjų lainerių ar žvejybinių tralų, bet valčių, jachtų, katerių, mažesnių laivelių ar vandens motociklų transportavimas. Būna, kai pervežama keletas laivelių vienu metu.

Kur galima nugabenti laivus iš Lietuvos ir kiek tai kainuotų?

Specialiai pritaikytos transporto priemonės laivus iš Lietuvos gali nugabenti į bet kurią Europos žemyno vietą. Tam reikalui yra sudaryti patys tiksliausi ir optimaliausi maršrutai. Taip pat ir vietiniais maršrutais galima sparčiai pervežti jūsų turimas vandens transporto priemonės. Patys populiariausi laivų pervežimo maršrutai – Baltijos ir Skandinavijos šalys, Ispanija, Portugalija bei Prancūzija. Prieš sudarant sutartį internetu reikia nurodyti laivo paėmimo ir galutinio pristatymo vietą. Paslaugos kaina priklausys nuo gabenamo laivo dydžio ir maršruto ilgio. Kuo laivelis mažesnis, o atstumas trumpesnis, tuo mažesnė pervežimo kaina.

Į ką turėtų atkreipti dėmesį pramoginių laivų savininkai?

Kaip parodo statistika, labai mažai kas iš laivų savininkų rūpinasi, kad jų vandens transporto priemonės būtų apdraustos. Draudimo paslauga pasirūpina vos keli procentai savininkų. Jei ir draudžia, tai tik naujus brangius pirkinius – jachtas, katerius ir pan. Tuo tarpu iš Skandinavijos į Lietuvą pargabenama daug senų, ilgai tarnavusių pramoginių laivų ir laivelių, kurie dažnai patiria įvairiausių keblumų, labai greitai sugenda. Todėl prieš įsigyjant naudotą vandens pramogų priemonę reikia atidžiau ją įvertinti, visokeriopai patikrinti ir pasirūpinti draudimu.

Kada prireikia laivo pervežimo paslaugos pačioje Lietuvoje?

Laiveliai vežami ne tik tada, kai jie įsigyjami kurioje nors užsienio šalyje, bet ir tuomet, kai priartėja šaltasis metų sezonas. Juk palikti laivą žiemoti ant vandens yra labai pavojinga. Nemažiau grėsminga jį palikti ir sausumoje ant kranto, juk rudenį ir žiemą dažnai siautėja audros, kurios gali apgadinti laivą. Kad būtų išvengta nemalonumų ar nepataisomos žalos, vertėtų laivą pervežti į kokį nors sandėlį ar kitą panašios paskirties pastatą, kur laivui negrėstų jokie gamtos stichinių jėgų keliami pavojai. Atėjus pavasariui jį vėl bus galima nuvežti prie pasirinkto vandens telkinio ir leistis pramogauti.

Užsakymo Nr. KMC220155

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: