Nors didžioji dauguma vairuotoju teigia žinantys, kada ateina laikas keisti susidėvėjusias padangas, tačiau statistika byloja apie tai, kad iš tiesų tai yra pakankamai probleminė sritis. Beveik 70 % vasarinių padangų, kurios yra pateikiamos perdirbimui, būna dar nepasiekusios mažiausio leistino protektoriaus gylio, kuris yra 1,6 mm. Tuo tarpu panašus skaičius žieminių padangų būna viršiję leistiną susidėvėjimo lygį, kuris šiuo metu lengviesiems automobiliams yra nustatytas ties 3 mm.
Ką gi reiškia važinėjimas susidėvėjusiomis padangomis ir kokias problemas jis gali sukelti? Pirmiausia, tai sumažėjęs saugumas. Nepakankamas protektoriaus gylis nebeužtikrina kokybiško automobilio stabdymo ir tinkamo vandens pašalinimo iš padangos. Tokiu būdu padidėja akvaplanavimo riziką, dėl kurios įvyksta labai daug eismo įvykių, neretai besibaigiančių gan liūdnai. Žiemos metu padangų susidėvėjimas yra atvirkščiai proporcingas stabdymo keliui. Taip pat problemos kyla tada, kai tenka važiuoti apsnigtais keliais, o ypač kilti į kalnelius ir leistis nuo jų. Per mažas protektoriaus gylis, veikliausiai apsunkins šį procesą. Ko gero daugeliui teko gyvenime pajausti tą bejėgiškumo situaciją, kai automobilis nevaldomai slysta link priekyje stovinčios transporto priemonės ir visiškai nereaguoja į stabdžio pedalo paspaudimas. Telieka tikėtis, kad paskutiniu momentu mašina visgi sustos arba priekyje esanti lauku pajudės ir leis išvengti susidūrimo.
Be to, kaip patvirtina daugelio žinomų gamintojų, tokių kaip Michelin ar Continental, bandymai, susidėvėjusios padangos padidina jų pradūrimo tikimybę. Įvairūs varžtai ir vinys, kurie laikas nuo laiko tampa padangų gadintojais, turi didesnes galimybes pradurti gumą, jei padanga yra susidėvėjusi. Aukštesnis protektorius tokiais atvejais veikia kaip papildoma apsauga, pro kurią aštriems daiktams ne visada pavyksta prasibrauti. Tačiau jai jis yra gerokai mažesnis, nei numato saugumo reikalavimai, tai užvažiavus ant vieno jų, pasiruoškite blogiausiems scenarijams.
Užsakymo Nr. KMC210062