Žymus mąstytojas Aristotelis kartą mus apdovanojo būtent šia mintimi: „Turtuolis turi daug to, ko trūksta vargšui, o vargšas dažnai turi to, kas nepasiekiama turtuoliui.“ Šia mintimi ir dėkime žingsnį į turtuolių gyvenimą. Dažnai mes žiūrime filmus ir serialus, kur turtuoliai maudosi piniguose, prabangoje ir tikriausiai sau tyliai pamąstome, o kaip norėčiau aš bent valandėlei pabūti jais ir neturėti pasaulyje nei rūpestėlio… Bet ar tikrai tai gera mintis?
Na, tai ir pažvelkime į dešimt be galo įdomių ir įtraukiančių serialų, kuriuose inscenizuojamos pasaulio turtuolių istorijos ir įsitikinkime ar tikrai jau taip gera ir lengva būti tuo turtuoliu…
10. „Kerštas“ (Revenge, 2011 – 2015)
Serialas ir keturi sezonai – efektingi, lyg muilo drama, kur susipina aukštuomenė, svetimavimas ir išdavystė. Istorija, kuri paremta klasikiniu literatūros kūriniu „Grafas Montekristas“.
„Kerštas“ prasidėjo su trenksmu, tiesiogine prasme. Pasigirdo šūvis ir prasidėjo žmogžudystės sąmokslas. Šios dramos prielaida buvo gardžiai išpūsta: jauna moteris, vardu Amanda Klark, grįžta į turtingą Niujorko valstijos Hemptono rajoną, kad atkeršytų už savo tėvo mirtį, kuris buvo apkaltintas terorizmu ir mirė kalėjime. Kiekvieną savaitę Emilė Thorne (tai jos išgalvota tapatybė) griauna gyvenimus tiems, kurie, jos manymu, yra atsakingi už jo žūtį.
Pagrindinei herojei atvykus atrodo, kad niekas jos ten neprisimena (nes ji čia gyveno anksčiau) ir neįtaria, kad jos kėslai ne patys geriausi. Aukščiausią, pirmąją vietą jos keršto sąraše užima turtinga visuomenininkė Viktorija Greison (akt. Madeline Stowe), kuri džiaugiasi savo gyvenimu ir patogumais, be to, ji gyvena visai šalia.
Serialo pradžia labai daug žadanti, intriguojanti: alkoholis, jachtos, suvaidinta mirtis ir tėvas, kuris priverčia savo dukrą gydytis, kad galėtų kontroliuoti jos palikimą. Epizodai vyksta kriminalinės dramos stiliumi; kiekviename epizode Emilija turi naują taikinį. Po kiekvieno sulaikymo ji išbraukia juos iš savo sąrašo raudonu tušinuku.
Žinoma, suėmimai (Emilės keršto pasiekimai) dažniausiai susiję su tam tikrų skandalingų aukos detalių viešu atskleidimu, tačiau jie vis tiek suteikia kažką naujo kiekviename epizode. Taigi, serialas įtraukiantis, nesėdintis vietoje, veiksmo daug, nors ir kartkartėmis gan nuspėjamas, bet tiems kas mėgsta dramos ir emocijų užtaisą tikrai tiks ir patiks.
9. „Imperija“ (Empire, 2015 – 2020)
Muzikinė drama apie Liusijus Lioną (akt. Terrence’as Howardas) – hiphopo magnatas, buvęs narkotikų prekeivis ir „Empire Entertainment“ generalinis direktorius, sužinojęs, kad netrukus anksti mirs iš savo palikuonių turi išsirinkti įpėdinį, kuris valdys jo dinastiją. Jis pradeda ruošti savo sūnus, kad kažkuris perimtų šeimos verslą, t. y. „Empire“ finansų direktorių Andre (akt. Trai Byers), R&B dainininką ir dainų autorių Jamalą (akt. Jussie Smollett) ir reperį Hakimą (akt. Bryshere Y. Gray). Vykstant šiam procesui, Liusijus juos supriešina tarpusavyje. Tuo tarpu, buvusi Liusijaus žmona Kukis Lijonas (akt. Taraji P. Henson) paleidžiama iš kalėjimo, atlikusi 17 metų bausmę, ir taip pat įsitraukia į kovą dėl įmonės ir savo sūnų kontrolės.
Liusijus žinoma nesutinka su žmona, todėl prasideda epinė meilės ir neapykantos kova. Blizgantis ir bombastiškas, štai koks šis serialas. Nepamirškime, kad jie taip pat dainuoja. „Imperija“ tęsia muzikinių dramų atgimimą, kuris, atrodė, sustojo dėl natūralios „Glee“ pabaigos ir netvarkingo „Smash“ savęs sudeginimo. Tarp kviestinių žvaigždžių, kaip ir jie patys, yra Gladys Knight, Snoop Dogg, Rita Ora ir Patti LaBelle, taigi seriale nestokojama tiek gero siužeto, tiek puikios muzikos.
Seksas, pinigai, valdžia ir muzika yra labai priklausomas derinys. „Tai baltųjų, juodaodžių, indų, anglų ir kinų istorija“, – sako serialo kūrėjas Danielsas. „Tai karalius Lyras! Tai amerikietiška svajonė. Tai šeima, bandanti pasiekti sėkmę.“
Kukis, čia įdomiausia ir pagrindinė veikėja, jos norisi dar ir dar. Klasikinis „Imperijos“ scenarijus – valdybos posėdis, kuriame Liusijus liepia žmonėms kažką daryti, o kai atsidaro durys, pasirodo Kukis, kuri liepia viską daryti priešingai, o jei šie nesutinka, svaido liepsnojančius grasinimus. Pirmajame epizode ji muša Hakimą senovinio animacinio filmuko šluotos kotu vien už tai, kad šis jai papriekaištavo. Na tikrai išsiskirianti ir ryški aktorė ir asmenybė.
Serialas užkariavęs milijonų žiūrovų širdis, tikra įvykių, emocijų bomba, tikrai verta jūsų dėmesio ir laiko.
8. „The Righteous Gemstones“ (2019 – )
Serialo epicentras – Džemstounų šeima, pamokslus ir maldas pavertusi į sėkmingą didžiulį verslą. Jiems priklauso virtinė modernių bažnyčių pietų kraštuose, krūva dvasiškių, skleidžiančių Dievo žodį, ir televizijos šou, tiesiogiai transliuojamas sekmadienio rytą. Tokią imperiją įkūrė šeimos tėvas, Elijas Džemstounas (akt. Johnas Goodmanas), kartu su žmona Eime-Li (akt. Jennifer Nettles). Serialo veiksmas prasideda būtent po jos mirties – likusi šeima, Elijas ir 3 jau suaugę vaikai, dažnai prisimena gimdytoją ir vieni kitiems kartoja, kad „mama nenorėtų, kad mes šitaip elgtumėmės“. O pergyventi dėl savo elgesio šiai šeimynėlei tikrai yra ko: iš pažiūros kone šventųjų gyvenimus gyveną Džemstounai tiek savo versle, tiek ir asmeniniuose gyvenimuose vis prisiverda košės. Vyriausiasis sūnus Džesis, kurį ir įkūnija pats režisierius D. McBride‘as, jau pirmojoje serijoje tampa šantažo auka: gavęs vaizdo medžiagą, kurioje jis matomas vakarėlyje su kolegomis besisvaiginantis narkotikais ir laiką leidžiantis su prostitutėmis, privalo pasirinkti, ar leis medžiagai patekti į viešumą, ar gaus šantažuotojo pageidaujamą sumą – milijoną dolerių. Kadangi save pristato kaip pavyzdingą vyrą ir trijų vaikų tėvą, pagalbos kreipiasi į brolį Kelviną (akt. Adamas Devinas) ir sesę Džiudę (akt. Edi Patterson), kuri padeda gauti pinigus, nes per daugelį metų pamažu vis pasiskolindavo dalį bažnyčios surenkamų aukų.
Pats šeimos tėvas, Elijas, dažnai lieka tarsi šešėlyje, jo figūra dažniausiai šmėsteli tuomet, kai reikia spręsti vaikų pridirbtas problemas. Nepaisant to, serialo veiksmas niekada nestoja – trumpi aplinkinių įvykių intarpai leidžia pailsėti nuo šiek tiek įkyrėti galinčio dažnai kadre šmėžuojančio Džesio veido, o veiksmo paskirstymas padeda nesunkiai sekti įvykius. Aktorių vaidyba palieka malonų įspūdį. Ypač gerai savo darbą atliko komikas A. Devinas (Kelvinas). Būtent jaunėlis Kelvinas atrodo bene vienintelis šeimoje, tikrai tikintis savo veikla ir atsidavęs pastoriaus profesijai.
Sesuo Džudė dažnai neleidžia suprasti, koks visgi žmogus ji yra – tai sudaro brandžios ir patikimos moters, galinčios užimti rimtas pareigas vaizdą, tai staiga įtūžta ir išlieja savo pyktį, taip vis rečiau nustebindama savo aplinkinius, kurie atrodo pripratę prie tokio jos elgesio. Režisierius D. McBride‘as, atlikęs bene pagrindinį, Džesio, vaidmenį, taip pat sukėlė dvilypius jausmus – netrūko situacijų, kuomet atrodė, jog buvo perspausta su lėkštu humoru (pykčių pietaujant prie stalo scenos), bendras personažo vaizdas gali šiek tiek atgrasyti. J. Goodmanas ir jo įkūnytas Elijas, nors ir pasirodo palyginti dažnai – išsprendžiantis visas problemas, tačiau paslaptingas tėvas, apie kurį suteikiama labai nedaug informacijos. Likę ir rečiau pasirodantys personažai savo darbą atlieka puikiai. (Viktorija Šaulytė)
7. „Nekaltas melas“ (Big Little Lies, 2017 – 2019)
Prabangus aukštuomenės gyvenimas ir geram detektyvui prilygstančios intrigos yra pastebimos beveik kiekviename melodraminiame televizijos seriale. Iš pirmo žvilgsnio „Nekaltas melas“ taip pat gali pasirodyti, kaip dar viena paviršutiniška istorija apie prašmatniose vilose įsikūrusius ir tuštybei pasidavusius žmones, tačiau neskubėkime klijuoti etikečių. Jean–Marc Vallee mums pateikia esmines vertybes puoselėjančių herojų portretus ir tik dar kartą patvirtina seniai žinomą tiesą, kad ištaigingi rūmai ir milijoninė suma banko sąskaitoje nėra laimingo gyvenimo garantas.
Seriale glaudžiai susipina trys siužetinės linijos, kurių centre trijų skirtingų moterų gyvenimai. Madeline (akt. Reesė Witerspoon) – aštrų liežuvį ir gerą širdį turinti prašmatni namų ponia, su nevaldomais vyro pykčio protrūkiais kovojanti Selestė (akt. Nikolė Kidman) ir neseniai į miestelį atsikrausčiusi vieniša mama Džeinė (akt. Shailenė Woodley), po savo drovia išvaizda slepianti siaubingos patirties randus.
Pirmasis sezonas savo išpildyta istorija nustebino daugelį. Dauguma žiūrovų sutinka, kad serialui „Nekaltas melas“ net nereikėjo tęsinio. Vertindamas antrąjį sezoną, „The Atlantic“ žurnalistas sakė: „Juk dabar yra daugiau serialų nei bet kada anksčiau, todėl serialas, kuriame vaidina gausus būrys talentingų aktorių, turi daug šansų tapti nevykusiu.“
6. „Milijardai“ (Billions, 2016 – )
Serialas, daug žadančiu pavadinimu „Milijardai“ vienas įdomesnių ir ne tokių populiarų televizijos „Showtime“ karūnos perlų. Filmo kūrėjai Brianas Koppelmanas ir Davidas Levienas daug kam gerai žinomi, kaip „Oušeno tryliktuko“ kūrėjai, o Andrewsas Rossas Sorkinas – „The New York Times“ finansų skilties vyriausias redaktorius. Susijungus tokiam stipriam trejetui – seriale žada netrūkti nei veiksmo, nei įtemptų ir dėmesį prikaustančių scenų.
Seriale pasakojama apie dviejų, visiškai skirtingų vyrų gyvenimus. Vienas iš jų Čekas Roudsas (vaid. Paul Giamatti), kuris dirba Niujorko pietinės apskrities prokuroru. Čekas yra negailestingas ir įpatingai nemėgsta turtingų nusikaltėlių, kurie savo laisvę bando išpirkti pinigais. Jis iš visų jėgų stengiasi nebūti užgožtas savo turtingesnės žmonos Vendės ir milijonieriaus tėvo. Privačiame gyvenime Čekas ir Vendė yra susidomėję sadomazochistiniais žaidimais, kurių metu Čekas yra žmonos vergas.
Kitas, pagrindinis herojus Bobis Akselrodas – Aksis (vaid. Damian Lewis), buvęs nuolankus pradedantysis šiuo metu yra ambicingas rizikos draudimo fondų „Axe Capital“ vadovas. Jis buvo vienas iš laimingųjų, kurie išgyveno rugsėjo 11-osios katastrofą. Jis begalo dosnus, aukoja labdarai, tačiau dažniausiai jis toks būna tik viešai. Bobis Akselrodas daro viską, kad jo įmonė augtų – kyšiai ir viešai neprieinama (žinoma, tik ne jam) informacija, vienas iš greitesnių įmonės augimo būdų. Akselrodo žmona Lara (vaid. Malin Akerman) kilusi iš žemesnės klasės sluoksnio, dirba sesele. Tačiau susituokusi su Akselrodu ji tapo aukštesnio sluoksnio. Lara begalo ištikima ir atsidavusi savo vyrui ir vaikui moteris. Jos brolis Dynas, buvo gaisrininkas, tačiau gelbėdamas kitų žmonių gyvybes per rugsėjo 11-osios katastrofą, deja, neišgyveno.
Šių dviejų vyrų gyvenimai kartu susieti ir ne, šiame seriale tarp draugų ir priešų linijos nėra, taigi kiekvienas apgaudinėja kitą kaip tik moka. Čeko žmona Vendė (vaid. Maggie Siff) psichiatrė, taip pat dirba veiklos trenere „Axe Capital“ įmonėje. Ji motyvuota, save puikiai pristatanti, begalo sėkminga savo srityje moteris. Ji turi stiprų ryšį su savo bosu Akselrodu, kuriam ji dirba jau daugiau, nei 15 metų.
Serialas sukurtas dramų ir įtempto veiksmo mėgėjams, jame atskleidžiama daug, šiuolaikinio pasaulio socialinių ir teisėsauginių problemų. „Milijardai“ kritikų įvertintas daugiausiai teigiamas atsiliepimais.
5. „Aukso amžius“ (The Gilded Age, 2022 – )
„Aukso amžius“ – amerikiečių istorinės dramos televizijos serialas, kurį sukūrė ir parašė Julianas Fellowesas. Serialo veiksmas vyksta Jungtinėse Valstijose, vadinamame „aukso amžiuje“, 1880-ųjų Niujorko klestėjimo metais.
Seriale yra elito žmonių – senų šeimų, kurios Niujorke gyvena nuo tada, kai šis miestas dar tik blizgėjo olando akyse. Čia yra ir išsišokėlių, kurie uždirbo naujų turtų kibirais, statydami geležinkelius, o dabar yra užsiėmę dvarų statyba visame Manhetene ir bando nutiesti bėgius į „išmaniąją visuomenę“. Ir dar yra tarnai, kurie gyvena su šiais elito žmonėmis ir keikiasi dėl jų, kai tik jie lieka vieni.
Serialas prasideda liūdna nata ir nepamirškime paminėti, kad visi kalba tuo senuoju „turtuolių“ akcentu. Serialo veiksmas vyksta 1882 m. Niujorke, kai naujųjų turtuolių šeima Raselai persikelia į savo Stanfordo Vaito suprojektuotą dvarą Penktojoje aveniu, esantį kitoje gatvės pusėje nuo mažiau prabangaus, bet garbingesnio „senųjų pinigų“ seserų Agnės van Rhijn (akt. Kristina Baranski) ir Ados Brook (akt. Cynthia Nixon) namo.
Džordžas Raselas (akt. Morganas Spectoras) yra Vanderbilto stiliaus geležinkelių magnatas ir plėšikų baronas, o jo žmona Berta (akt. Kerė Coon) įnirtingai siekia įsitvirtinti Niujorko visuomenėje. Jų atvykėlių statusas nustatomas iš karto, kai pasirodo vagonai, vežantys dėžes su statulėlėmis, tikriausiai išplėštomis iš Europos namų ir bažnyčių.
Taip prasideda pavydas, konkurencija, turtingų šeimų karas, lenktynės dėl vietos po Niujorko saule. Nuostabūsd kostiumai ir prabanga alsuojančios detalės, Penktosios aveniu gatvių vaizdai ir kompiuterine grafika papildytos užkulisių konstrukcijos sukuria šlovės vaizdinį. Kaip seriale sakė grafienė iš Granthamo, Amerikoje viskas kitaip… būtent šis serialas ir leidžia pasinerti į tuos laikus, kai dėl visuomenės statuso kovojo šeimos.
4. „Elitas“ (Élite, 2018 – )
„Netflix“ transliuojamas ispanų dramos serialas apie turtuose besimaudančius paauglius, kurie lanko elitinę privačią turtuoliams skirtą mokyklą. Visas scenarijus sukasi aplink tris ne tokius turtingus, pagal stipendijų programą į mokyklą įstojusius mokinius, ir jų turtingus klasės draugus.
„Elitas“ iš tiesų apima daugybę jau regėtų paauglių šou klišių, tačiau jis taip pat atveria galimybe gilintis į jas šiek tiek daugiau ir iškreipti jas į įdomesnes formas. Dramos veiksmas vyksta elitinėje Ispanijos privačioje mokykloje, kaip atspėjote, dviem svarbiais veikėjų gyvenimo momentais. Į mokyklą atvyksta trys nauji stipendininkai ir greitai sujaukia joje nusistovėjusią socialinę tvarką. Sužinome, kad vienas iš mokinių buvo nužudytas, ir dabar visi yra įtariamieji.
Atsižvelgiant į tokią socialinių klasių kovos, užleidžiančios vietą žmogžudystėms ir intrigoms, konfigūraciją, netrukus pasirodo krūva paauglių serialų klišių. Vos per porą veiksmų stipendininkai Samuelis (akt. Itzan Escamilla), Kristianas (akt. Miguel Herrán) ir Nadija (akt. Mina El Hammani) atsiduria trijų klasikinių siužetinių linijų epicentre.
Samuelis žavisi Marina (akt. María Pedraza), mokyklos „laisva dvasia“, kuri visomis išgalėmis stengiasi maištauti prieš turtuolių tėvų pasaulį, kuriame vyrauja didžiulė gerovė. Kaip visur tarp paauglių turi būti ir patyčiu ir lažybų, taigi Lu (akt. Danna Paola), lažinasi, kad suvilios pačią netikėčiausią merginą, šiuo atveju tai Nadija, stropi mokinė, kuri tiesiog stengiasi būti „gera musulmone mergaite“, juk iš jos to tikisi tėvai.
Tuomet pamatome ir tipinį meilės trikampį, kuris yra bene labiausiai paplitęs ir tvirtas paauglių tropas, tačiau „Elito“ versija iškart įgauna pikantiškesnį atspalvį. Kadangi paauglių meilės trikampių televizijoje yra buvę daug, šis gauna papildomą kūrybiškumo pliūpsnį, nes pripažįsta ilgai miegančią kryžminio troškimo potekstę.
Na, nepasimeskime tarp paauglių dramos ir prisiminkime žmogžudystę. Tiesą sakant, šių paauglių kasdienybėje intrigų daugiau nei pakankamai ir be vieno iš jų mirties. Tačiau „Elito“ nuopelnas tas, kad pabaiga ir patenkina žiūrovą, ir intriguoja, tikrai nenuobodus, dėmesio vertas serialas.
3. „Dinastija“ (Dynasty, 2017 – 2022)
Serialas apie dviejų turtingiausių Amerikos šeimų kovą dėl turto ir vaikų kontrolės.
Jei matėte ir jums patiko 1980-ųjų „Dinastija“, kurioje gausu bastūnų, kalių, ginklų, veiksmo, ši serialo versija jums tikrai patiks.
Dabartiniai dramos personažai, konkuruojančių Karingtonų ir Kolbių šeimų nariai, buvo perkurti į daug įdomesnius personažus. Semis-Džo (originale – Heatheris Locklearas) tapo odiniais drabužiais apsirengusiu, kerštingu gėjumi, tačiau jo akyse spindi originalus Locklearo žvilgsnis. Senieji nuobodieji Blekas ir Kristal virsta į kietą verslininką ir jo seksualią jauną sužadėtinę su „tamsia“ praeitimi. Bleko dukra Falon – tai mūsų kelias į istoriją, kai sekame ambicingą jauną išsišokėlę, grįžtančią į šeimos glėbį, kad užimtų teisėtą „Carrington Atlantic“ generalinės direktorės vietą.
Jos brolis Stivenas (originale kovojęs su savo seksualumu) taip pat yra gėjus, tačiau šį kartą įtampa su tėvu kyla dėl jo atsidavimo liberalizmui. Jis jau sustabdė vieną iš tėvo verslo planų dėl etinių priežasčių, atsigulęs prieš buldozerius.
Perkėlę veiksmą iš Denverio į Atlantą, prodiuseriai taip pat gražiai sumaišo aktorių būrį, įnešdami naują aktorinių talentų injekciją. Kolbiai yra afroamerikiečiai, o Kristal šeimos pusė – lotynų amerikiečiai. Jau pirmajame epizode matome veiksmą ir dramas, besipykstančias moteris, sprogimus, laidotuves ir vestuves.
Serialas kur veiksmas ir dramos ima viršų, atrodo nei sekundei negali atsikvėpti, nes nežinia kas nutiks toliau, todėl norisi žiūrėti ir žiūrėti.
2. „The White Lotus“ (2020 – 2023)
Kūrėjo Mike’o White’o serialas yra socialinė satyra, kurios veiksmas vyksta išskirtiniuose „The White Lotus“ – viešbučio kurortuose, o veiksmo centre – viešbučio svečiai ir darbuotojai.
Pirmojo sezono „The White Lotus“ kurorto turistų grupė kažkuo skiriasi nuo visų kitų. Ją sudaro nervingų jaunavedžių pora, technologijų finansų direktoriaus šeima ir moteris, kuri gedi dėl motinos mirties.
Serialas prasideda nuo Armondo (akt. Murray Bartlett) personažo, kuris yra kurorto valdytojas, susijaudinusio pasitinkant svečius viešbutyje. Tarp svečių yra jaunavedžių pora, kurios medaus mėnesį sugriauna jaunikio motina, vyras, kuris baiminasi, kad gali sirgti vėžiu, ir vieniša moteris, kuriai taip patinka profesionalus masažas, kad ji pakviečia masažuotoją vakarienės.
Sezonui įsibėgėjant Bartletto personažas tampa vis mažiau šiltas. Į pabaigą atrodo, kad visi netenka proto, o prasidėjusi įvykių grandinė, visiems laikams pakeisianti svečių ir personalo gyvenimus…
1. „Succession“ (2018 – 2023)
„Succession“ – amerikiečių satyrinės komedijos ir dramos serialas, kurį sukūrė Džesis Armstrongas. Serialo centre – pasaulinio žiniasklaidos ir pramogų konglomerato „Waystar RoyCo“ savininkų Roysų šeima ir jų kova dėl įmonės kontrolės, vykstant neaiškumams dėl šeimos patriarcho ateities.
Juodosios komedijos dramoje pasakojama apie Roysų šeimą, kuriems priklauso žiniasklaidos konglomeratas „Waystar RoyCo“. Sušlubavus šeimos patriarcho Logano Royso sveikatai, keturi jo vaikai – vyriausiais Konoras, valdžios trokštantis Kendalas, nepagarbusis Romanas ir apie politiką nutuokianti Šibon – su kompanija turintys skirtingus ryšius, pradeda ruoštis gyvenimui be tėvo ir konkuruoja dėl aukščiausios padėties įmonėje.
Plačiai paplitusi nuomonė, kad „Succession“ yra vienas iš tų serialų, kurios su kiekvienu sezonu tampa vis geresnės ir geresnės, todėl nenuostabu, kad trečiasis sezonas pasiekė iki tol buvusios istorijos viršūnę.
Trečiajame sezone Loganas ir Romanas derisi dėl technologijų bendrovės „GoJo“ įsigijimo, tačiau finale viskas apsiverčia aukštyn kojomis, nes „GoJo“ generalinis direktorius Lukas Matssonas pasiūlo „GoJo“ įsigyti „Waystar“ ir pozicionuoti save kaip tą, kuris perims bendrovę.
Šis serialas atskleidžia, kokie sudėtingi gali būti didelių ir sėkmingų šeimų santykių ir moko mus netapti pinigų vergais bei neužmiršti tikrųjų vertybių, kurių svarbiausios yra šeima ir sveikata.
Dėl smagios komedijos, stulbinančių vingių ir prikaustančių šeimos ir išdavystės temų, „Succession“ sezonuose yra keli aukščiausio reitingo tarp žiūrovų epizodai ir neveltui. Tai sezonai, kuriuose istorija išties išsiveržia į priekį, paversdama šį serialą vienu mėgstamiausių.
Serialo pabaiga persmelkta agonija. Viskas, kas kada nors buvo vaizduojama, užsimenama, juokaujama, kiekviena išduota sąjunga, pažeidžiamumo akimirka, su šiais niekingais, sugniuždytais, įtikinamais aktoriais, yra čia. Jų visų esmė yra išaiškinama, kiekvienas laisvas galas surištas, patikima, tinkama ateitis išrinkta. Visa tai apvainikuoja puikiai pastatytą dramos serialą.