Mums visiems kartais reikia pasijuokti. Ne veltui komedijos dažniausias žiūrovų pasirinkimas. Juk visi mėgsta atsipūsti, pasijuokti ir kurį laiką pabūti su mėgstamais komedijų aktoriais.
Taigi, gera žinia, tiems, kas nori smagiai praleisti laiką. Pristatome situacijų komedijų serialų dešimtuką, kurios tikrai praskaidrins jums dieną ir privers išspausti šypseną veide.
10. „Parkai ir poilsis“ (Parks and Recreation, 2009–2015)
„Parkai ir poilsis“ – amerikiečių komedija, kurioje Leslė Knope (aklt. Amy Poehler) yra pernelyg entuziastinga biurokratė ir dirba išgalvoto Indianos miestelio parkų ir poilsio skyriuje. Tarp jos kolegų yra sveikuolis Krisas Traegeris (akt. Robas Lowas), mados apsėstas Tomas Haverfordas (akt. Aziz Ansaris), viršininkas Ronas Svansonas (akt. Nikas Offermanas) ir Leslės geriausia draugė Ana Perkins (akt. Rashida Jones).
Seriale daugiausia dėmesio skiriama Leslės Knope, išgalvoto „Pawnee“ miestelio Indianos valstijoje Parkų ir poilsio skyriaus direktoriaus pavaduotojai. Jau nuo pirmo sezono ji pasišovusi pastatyti parką, kad miestas taptų geresne vieta jo žmonėms. Leselė bando įvykdyti projektą bet kokia kaina. Jei tenka patirti daug iššūkių ir juokingų kuriozų. Ar jai pavyks įvykdyti projektą?
Taigi, serialas apie užsispyrusią, tikslų siekiančią Leslę ir jos kolegas, kurie tikisi pagražinti savo miestą, padėdami vietos slaugytojai Anai Perkins apleistą statybų aikštelę paversti bendruomenės parku.
Tačiau tai, kas turėtų būti gana paprastas projektas, kiekviename žingsnyje, žinoma, darbus stabdo nerangūs biurokratai, savanaudžiai kaimynai, valdžios biurokratizmas ir daugybė kitų problemų.
Lesilės kolega Tomas Haverfordas, kuris mėgaujasi galėdamas pasinaudoti savo padėtimi asmeninei naudai gauti, yra linkęs pakenkti jos pastangoms, kiek ir jai padėti, o jos viršininkas Ronas Svansonas griežtai priešinasi bet kokiai valdžiai, nors ir yra biurokratas.
9. „Draugai iš koledžo“ (Friends from College, 2017–2019)
„Draugai iš koledžo“ – internetinės televizijos platformos „Netflix” originalus komedijos žanro serialas, sukurtas Nikolo Stollerio ir Franceskos Delbanco. Pirmas sezonas susideda iš aštuonių pusvalandžio trukmės serijų. Serialo premjera „Netflix” įvyko 2017 m. liepą.
Šiame seriale nepagarbiai vaizduojamos tragiškos bėdos, susijusios su artimai bendravusia Harvardo koledžo absolventų grupe. Visi draugai kartu dalijasi ambicingais išgyvenimais Niujorke.
Aštuonių serijų komedija pasakoja apie šešis buvusius Harvardo koledžo draugus, kurie iš naujo susitiko Niujorko mieste. Veikėjai, iš koledžo laikų, suaugę, pasikeitę, tačiau neramūs ir ne itin laimingi. ,,Draugai iš koledžo‘ yra komedija apie šešis veikėjus, tačiau pagrindiniai iš jų yra Ethanas ir Lisa, susituokusi pora, kurią vaidina Keegan-Michael Key ir Cobie Smulders. Pora ką tik persikėlė į miestą, nes Lisa susirado darbą Wall Street įmonėje, kuri yra niūriai šiurkšti ir seksistinė, net pagal „Wall Street Wolf“ standartus.
Šis Lisos žingsnis yra ypač sunkus jos vyrui Ethanui, literatūriniam romanistui, kuris išgyvena vidurio amžiaus krizę, nes baigęs Harvardą, jis kartą ar du kartus per metus palaikė ryšius su buvusia tuometine koledžo mergina Sam (akt. Annie Parisse).
„Idėja yra tai, kad jie nežiūri į tai, kaip į romantiką (tai taip pat gali paaiškinti, kodėl seksas nėra toks puikus). Neromantiškai romantiška yra tai, kad Ethan ir Sam vis dar gyvena praeitimi, nors patys to nepažįsta. Pagrindinė šou tema yra nostalgija, kaip mes ilgimės savo praeities ir kaip tai mus žlugdo“ – pasakojo serialo kūrėjas Nikolas Stolleris.
Stolleris kartu su savo žmona Franceska Delbanco kartu sukūrė „Draugai iš koledžo” ir kartu kuria daugelį epizodų. Kaip ir jų personažai, tiek Stolleris, tiek Delbanco išvyko į Harvardą, nors jie susitiko tik praėjus keleriems metams po baigimo. Jis sakė, kad šis serialas yra „ekstremalioji versija“ jų paties draugų grupelės iš Harvardo. Keletas tų Harvardo draugų dabar yra rašytojai.
„Draugai iš koledžo“ nėra maloniai žiūrimas serialas. Didžiausias serialo „trūkumas“ yra tai, kad jis kartais pervertina auditorijos toleranciją, žiūrint, kaip veikėjai susimauna įvairiose situacijose. Stollerio šmaikšti nuomonė apie suaugusius žmones, kurie, lyg maži vaikai naudoja suktukus, kad nuramintų stresą – instriguoja. Tačiau išlieka aštrus klausimas ar tai labiau jokinga ar visgi graudu…(Verena Viršilaitė)
8. „Geroji vieta“ (The Good Place, 2016–2020)
„Geroji vieta“ nėra panašus į tipiškus, visada publiką atrandančius komiškus serialus, o ir originalus serialo siužetas pradžioje daugumai žiūrovų galėjo pasirodyti kiek per ambicingas.
Tačiau nepaisant abejonių, serialas sulaukė didžiulio dėmėsio ir populiarumo bei užsitarnavo antrąjį sezoną bei trečiąjį sezonus. Serialo siužetas sukasi apie Eleanorą Šelstrop (jos vaidmenį atlieka talentingoji Kristen Bell), gan ydingos moralės moterį, kuri pabunda pasaulyje po mirties ir patenka į vadinamąją „Gerąją vietą“ – kitaip tariant, rojų.
Maiklas, Gerosios vietos kūrėjas, pristatydamas jai šį į utopiją panašią vietą prasitaria, kad ji čia pateko už teisingai ir kilniaširdiškai nugyventą gyvenimą. Tačiau Eleanora suvokia, kad į Gerąją vietą pateko per klaidą, ir privalo slėpti savo toli gražu netobulą sielą, tuo pat metu stengdamasi tapti geresniu žmogumi nei buvo būdama gyva.
Šis serialas – tai juokingas ir neįprastas žvilgsnis į gyvenimą po mirties, nuo pat pirmosios serijos stebinantis savo originalumu. Su truputėliu geros ironijos, „Geroji vieta“ arba rojus nuo pat pradžių vaizduojamas perdėtai idealistiškai– nuolat šviečia saulė, vyrauja pastelinės spalvos, visi praeiviai šypsosi, o porelės sėdi kavinėse valgydami įvairiausių spalvų šaldytą jogurtą ir sveikindami vieni kitus patekus į rojų.
Tačiau Eleanorai pasirodžius, rojuje prasideda nelauktos bėdos – atsiranda neaiškios skylės bei prasideda didžiulės audros, o rojaus gyventojai sutrikę, dėl kokių priežasčių tai vyksta. Tačiau Eleanora žino, kad tai gali vykti tik dėl jos nepelnyto buvimo „Gerojoje vietoje“, kuris vis labiau gadina pomirtiniame pasaulyje vyravusią pusiausvyrą.
7. „Superstore“ (2015–2021)
Tai tobula amerikiečių situacinė komedija, kurią rodė per NBC kanalą nuo 2015 iki 2021 metų, šiuo metu prieinama „Netflix” prenumeratoriams. Siužetas labai paprastas – tai vieno išgalvoto didžiojo prekybos centro Cloud 9 Sent Luise, Misūryje, darbuotojų kasdienybė, o darbuotojų ten daug.
Pradinį branduolį sudarė septyni, tačiau per visus šešis sezonus jų atsirasdavo vis daugiau. Serialas pademonstruoja amerikietišką kasdienybę su visais ekonominiais sunkumais ir socialinėmis problemomis, nors siužetas ne vien apie tai.
Amerikiečiai ne tik dažnai lankosi prekybos centruose, kai kurie ten ir dirba. Ne tik jiems, bet ir mums lengva susitapatinti su paprastais ir žemiškais serialo veikėjais. Žinoma, pasitaiko ne tik pokštų ir juokų, tačiau ir romantikos. Kartais atsiranda ir dramos ar veiksmo filmo elementų, nors niekad nenustojama juokauti. Atrodo, serialo kūrėjams užteko fantazijos plėsti savo idėjas. Gal būtent tai per visus transliavimo metus ir laimėjo šiam serialui tris apdovanojimus ir dar trylika nominacijų.
Rašoma, kad serialas „Superstore“ turi daug panašumų su kita situacine komedija The Office, kurioje vaizduojamas kasdienis biuro darbuotojų gyvenimas. Ši televizijos produkcija mums primena dar ir „Simpsons“ ar „Family Guy“, kadangi juos vienija herojų pasirinkimas – užuot vaizdavus didvyrius su ypatingomis galiomis, didelėmis ydomis arba nepaprasta profesija, amerikiečių ekranuose verda žemiškų veikėjų gyvenimai.
Jie mums primena, kad kiekvienas iš mūsų esame savo gyvenimo herojai ar gal net tampame didvyriais ir didmoterimis savo aplinkos žmonėms. Komedija „Superstore“ turėtų padėti lengviau pažvelgti į savo kasdienybę – darbą matyti ne kaip lažą, o kaip vietą, kurioje mes vis dar esame gyvi žmonės. (Dora Žibaitė)
6. „Mythic Quest“ (2020 – )
„Mythic Quest“ dėl pirmojo sezono dar žinomas kaip „Mythic Quest: Raven‘s Banquet“ tai komedinis serialas apie vaizdo žaidimų kūrybos kompaniją, kuris buvo pradėtas rodyti 2020 metais. Serialą sudaro du sezonai po 10 serijų.
Seriale iš tikrųjų yra dvi viena su kita sujungtos idėjos. Pirmoji, tai visiems gerai pažįstama darbovietės situacinė komedija ir šioje dalyje „Mythic Quest“ veikia išties puikiai. Tokio pobūdžio serialai retai kada būna revoliucingi, tačiau tikrai įdomūs ir linksmi. Žiūrovai stebi grupelę įdomių veikėjų, turinčių savitų draugų ir varžovų, kartu leidžiančių laiką, dirbančių ir bandančių įveikti menkas kasdienes darbo problemas. Tačiau serialas taip pat yra ir apie kūrybos bei meniškumo partnerystę, apie sunkumus, su kuriais veikėjai susiduria, kuomet reikia sukurti ką nors komerciškai sėkmingo, bet tuo pačiu ir kūrybiškai įdomaus.
Pirmajame sezone šie elementai vaizduojami per kompanijos direktoriaus Ijano Grimo (Robas McElhenney‘is) ir jo pagrindinės inžinierės Popės Li (Charlotte Nicdao) kovos dėl valdžios prizmę. Ijanui sugalvojus naują, puikią idėją žaidimui, Popė privalo sumąstyti, kaip tas idėjas įgyvendinti. Popė sunkiai dirba, kad puikiai atliktų savo darbą, bet tuo pačiu kovoja ir su troškimu iš esmės pakeisti žaidimą ir suteikti žaidėjams visai kitokią patirtį.
Sezono pabaigoje Ijanas priverstas pripažinti kūrybinius Popės gebėjimus ir nustoti žiūrėti į ją vien kaip į inžinierę. Dėl šio supratimo jų tarpusavio santykiai iš esmės pasikeičia ir iš boso bei pavaldinės jie tampa partneriais. Antrajame sezone matome, kaip jiems sekasi dirbti komandoje, išgirstant vienas kito idėjas, bet ir čia tikrai netrūksta situacinės komedijos elementų.
Šis serialas yra išties įdomus ir linksmas, nebijantis pasijuokti pats iš savęs, bet tuo pačiu ir perteikdamas svarbiausius kūrybinio darbo procesus. Galima sakyti, kad dauguma serialo veikėjų apmąstymų apie vaizdo žaidimus galėtų būti pritaikyti ir bet kuriam serialui. Kaip paversti produktą prieinamu, tačiau originaliu? Kaip suderinti kūrybinius troškimus su finansiniu spaudimu? Ką daryti, kai viršininkas sukuria kažką išteis įspūdingo, bet kaip žmogus yra visiškas subingalvis? Seriale „Mythic Quest“ šie klausimai itin svarbūs, nors atsakyti į juos ne visada lengva.
-
5. „After Life“ (2019–2022)
Naujausias britų humoro genijaus Rickio Gervaiso kūrinys – serialas „After Life“. Komikas plačiai pagarsėjęs kaip žodžio kišenėje neieškantis aštrialiežuvis, tuo pasižymi ir jo įkūnijamas pagrindinis serialo veikėjas Tonis.
Tonis – vidutinio amžiaus našlys, kiekvieną akimirką gedintis savo buvusio gyvenimo. Jo žmona, Liza (akt. Kerry Godliman), mirė nuo vėžio, ir nuo tos akimirkos jo kasdienybė virto niūria, nusivylimo ir nevilties perpildyta egzistencija.
Kardinaliai pasikeičia ir jo elgesys – netekęs gyvenimo prasmės, jis pradeda gyventi šia akimirka ir žmonėms tiesiai į akis rėžia tai, ką galvoja. Iš aplinkinių ir savo viršininko susilaukęs pastabų dėl grubaus elgesio ir priremtas prie sienos, Tonis išdėsto savo filosofiją: „Nėra jokio pranašumo būnant mandagiu, dėmesingu ir sąžiningu. Jeigu tapsiu tokiu šūdžiumi, kuris darys ir sakys tai, ką nori, visada galiu nusižudyti. Tai lyg supergalia.“ Laikydamasis tokio požiūrio, jis savęs neriboja, čia puikiai atsiskleidžia ir paties aktoriaus ir kūrėjo R. Gervaiso talentas ir unikalumas.
Kupinas aštraus ir tiesmuko, tačiau sąmojingo humoro, serialas „After Life“ pasakoja apie vidinius žmogaus patyrimus išgyvenant skaudžią netektį. Pateikiami per beviltiškumo ir humoro prizmę, jie atrodys puikiai pažįstami daugeliui žiūrovų.
Šiame seriale persipina abi kūrėjo R. Gervaiso pusės – kandžioji, kupina sarkazmo ir aštraus sąmojo, bei sentimentalioji, kurioje slypi liūdesys ir melancholija. Būtent kandžioji pusė atsiskleidžia Tonio personaže, kai šis nusprendžią gyventi taip, kaip nori pats. Sentimentalioji pusė pasirodo žiūrovams – matydami Tonį supančią aplinką, jo reakciją į tam tikrus įvykius, jie gali pastebėti situacijos visumą ir kone pajusti pagrindinio herojaus skausmą. (Viktorija Šaulytė)
4. „The Kominsky Method“ (2018–2021)
Komiška drama pasirodė 2018-ųjų lapkritį. Istorija sukasi aplink Michaelo Douglaso įkūnijamą aktorių Sandy Kominsky. Kadaise buvęs itin sėkmingu, šiandien jis dirba savo aktorių mokykloje ir studijoje, kurią pavadino savo vardu, „The Kominsky Method“.
Studijai jis vadovauja kartu su savo dukra Minde, kuri turi priklausomybę narkotikams. Jo geriausias draugas ir agentas, Normanas Newlanderis, neteko savo žmonos, kuri pralaimėjo kovą su vėžiu, ir paliko abu vyrus gvildenti egzistencinius klausimus, su kuriais jiedu susiduria per įvairius pasirinkimus ir santykius, ir ne tik naujus, bet ir senus.
Mokydamas naujų būsimųjų aktorių klasę, Kominskis sutinka moterį, kuriai pajaučia stiprius jausmus, tačiau įgūdžių ir patirties trūkumas santykiuose kelia sunkumų naujos draugystės vystymuisi. Tuo tarpu Normanas susiduria su skausmu netekus mylimos žmonos. Siužetui tampa aišku, kad jų, jau gyvenimo mačiusių vyrų, amžius kelia iššūkius, su kuriais nė vienas nežino kaip susidoroti. Toliau keliaudami savo gyvenimo traukiniu, kuris kaip niekada arti mirties ribos, jiedu mokosi laviruoti tarp skausmo, asmeninio augimo, ir grįžta į kelią.
Serialas sulaukė neįtikėtino pasisekimo – ne tik buvo itin palankiai vertinamas kritikų ir žiūrovų, bet ir laimėjo du „Auksinio Gaublio“ apdovanojimus. Nepaisant to, kad išleistos viso labo tik 16 serijų, visai neseniai pranešta, kad žiūrovus pasieks trečiasis sezonas, kuris taps finaliniu šiai įspūdingai istorijai. Galima teigti, kad tai – puikus sprendimas, turint omeny, kad iki šiol serialas vertintas itin puikiai, todėl pernelyg ilgas istorijos užtęstumas galimai taptų nekokiu sumanymu.
3. „Paskutinis žmogus žemėje“ (The Last Man on Earth, 2015–2018)
„Paskutinis žmogus Žemėje“ – linksmas komedijinis serialas, kuris turėtų patikti daugeliui. Labiau skirtas tiesiog linksmai praleisti laiką, nors žiūrint atidžiai galima įžvelgti ir rimtų visuomenės problemų bei pagvildenti įvairius psichologijos aspektus.
Serialo veiksmas vyksta 2020-ųjų metų Amerikoje, praėjus metams po planetą nusiaubusios mirtinos virusinės infekcijos. Filas Mileris – niekuo neišsiskiriantis Arizonos gyventojas, vešlia barzda, apsmukusiais chaki spalvos šortais ir atsikišusiu pilvu. Jis myli savo šeimą, nekenčia darbo banke, mėgsta „Žvaigždžių karus“ ir dievina seksą.
Serialas pradedamas Filo kelione po JAV, Kanadą ir Meksiką – važinėdamas po visus miestus, išnaršydamas kiekvieną užkampį jis bando surasti bent kokių gyvybės užuomazgų. Deja, tačiau jo pastangos neduoda jokių rezultatų ir atrodo, kad Mileris – vienintelis žmogus, nugalėjęs mirtiną virusą. Iš pradžių Filą užplūsta pasitenkinimo jausmas – jis tiesiog siaubia parduotuves, iš neaišku kieno namų kraunasi kultūrinius lobius (jis net nugvelbia Van Gogo paveikslą ir dvi Oskarų statulėles) ir persikelia gyventi į jam labiausiai patikusį namą.
Vienišumą Filas bando įveikti žaisdamas boulingą, „apsipirkinėdamas“, kritikuodamas Tomo Henkso išgyvenimo strategiją filme „Prarastasis“, tikėdamasis kompanijos, pageidautina moteriškos, ir gerdamas. Tada gerdamas daugiau. Ir galiausiai gerdamas tiek, kad išaušta diena, kai jis nusprendžia pasiduoti ir užbaigti savo gyvenimą. Nuo šitos vietos siūlau neskaityti nemačiusiems pirmų trijų serijų, nes nenoriu būti apkaltinta „spoilinimu“ ir sugadinti žiūrėjimo malonumo.
Filui nusižudyti nepavyksta, nes atsiranda dar vienas apokalipsę išgyvenęs žmogus – moteris, vardu Kerol. Serialo eigoje veikėjų daugėja ir pasirodo, kad paskutinis žmogus žemėje visai nėra paskutinis. Čia galima kaltinti režisierių dėl klaidinančio pavadinimo. Tačiau abejoju, ar kas nors iš žiūrovų tikėjosi, kad serialas pasakos vieno žmogaus istoriją– kažin, ar nebūtų nuobodu žiūrėti kelis sezonus, ką vienas veikia tas pats žmogus. O dabar, nepaisant klaidinančio pavadinimo, kuris, reikia pripažinti, tikrai intriguoja, serialas yra netgi labai vykęs. (Renata Mosiejūtė)
2. „Murderville“ (2022– )
Tai ne tik detektyvinis serialas, kuriame bandoma išnarplioti nusikaltimus, tačiau iš koto verčianti komedija, kurios cinkelis – aktorių įmprovizacija. Taip taip, perskaitėte teisingai. Kai kurie aktoriai turi patys susigaudyti, kas vyksta jiems vaidinant, nes jiems iš anksto neduodamas joks scenarijus.
Vilas Arnotas atlieka pagrindinį vyriausiojo detektyvo Terio Sietlo vaidmenį. Kiekvieną seriją jam padeda vis nauja įžymybė. Pirmajame epizode pasirodo pokalbių laidos vedėjas Konanas O’Brienas, antrajame – buvusi Nacionalinės futbolo lygos įžymybė Maršanas Linčas, trečiajame – aktorius Kumailas Nanijianis, ketvirtajame – „Schitt’s Creek“ žvaigždė Enė Murf, penktajame – Holivudo aktorė Šeron Stoun, o paskutiniame šeštajame – komikas Kenas Jeongas. Niekam negalima parodyti sutrikimo, kiekvienas turi iš paskutiniųjų stengtis susigaudyti, kas vyksta, nes galiausiai būtent jiems reikės įvardyti žmogžudį.
Ši idėja nėra visiška naujiena. 2015 – 2017 m. BBC rodė apdovanojimų laimėjusias serijas „Murder in Successville“, kurios beveik niekuo nesiskiria nuo naujausio televizijos šou, tik šįkart naująją versiją pristatė amerikiečiai. „Murder in Successville“ gavo galimybę pasijuokti iš britų pasaulio žvaigždžių ir jų kvailiausių bandymų išnarplioti žmogžudystes.
Nors patys britai nevertina amerikietiškųjų serijų taip, kaip vertina savąją produkciją, kadangi, pasak jų, yra žymiai linksmiau stebėti įvykius, kuriuose dalyvauja ne žymūs aktoriai, mokantys improvizuoti, o su aktoryste nieko bendro neturinčios garsenybės, „Murderville“ yra lengviau sekti, o pagrindinis personažas detektyvas Teris Sietlas savo ekscentriškumu ir nenuspėjamu elgesiu sukelia dar daugiau chaoso siužete, kuriame ir taip niekas nežino, kas nutiks toliau.
1. „Nepalaužiamoji Kimmy Schmidt” (Unbreakable Kimmy Schmidt, 2015–2020)
Per pastarąjį šimtmetį apokalipsė buvo išpranašauta bent 70 kartų. Jeigu mes šiuo metu negyvename filmo „Matrica” visatoje ir nesame ateivių įkaitais, tai visos iki šiol pranašystės neišsipildė. Bet iš Kimmės Schmidt, kurios vaidmenį atlieka Ellie Kemper, apokalipsės išpranašavimas atėmė 15 jos gyvenimo metų, po to, kai ją pagrobė ir įkalino bunkeryje sektos lyderis.
Kai ji pagaliau buvo išlaisvinta jai jau buvo 29-eri. Kimmė yra pilna beribio optimizmo ir ja žavi visas išorinis pasaulis. Pasiryžusi nusikratyti “Moters-kurmio’’ etiketės ji palieka savo gimtąjį miestą Burnsvilį Indianos valstijoje ir išsikelia gyventi į Niujorką. Ji apsigyvena su ganėtinai kvailu, keistu ir norinčiu būti Brodvėjaus žvaigžde Titus Andromedonas ir jo draugiška nusikaltėle šeimininke Lilliana Kaushtupper.
Su visiškai nauju gyvenimu jai po kojom, Kimmė gauna auklės, asmeninės asistentės ir šuns masažuotojos darbus turtingoje Voorheesų šeimoje. Šią šeimą sudaro neurotiška narcizė Jacquelina, būsimas psichopatas Buckley ir sunkaus charakterio paauglys Xanthippis.
Humoras pagrįstas kultūriniais fenomenais vyravusiais prieš mažiausiai dvejus metus. Serialas nėra vien tik juokingas. Jis labai įvairus ir netikėtas. Juodas humoras varžosi su ryškia spalvų palete, kurie drauge neleidžia žiūrovui nuobodžiauti.
Dar viena smagi šio serialo ypatybė – dažnai vaizduojami stereotipai: užsidaręs homoseksualus kaimo berniukas, charizmatiškas šventikas, turtinga žmona, kuri niekad nemato savo vyro, nemandagus, išlepintas „selfie“ apsėstas turtingas vaikas ir daug kitų. Net ir Kimmė mylimasis neišvengė stereotipinio vaizdavimo. Jis vardu Dongas, vietnamietis nelegalus imigrantas, kuris pasiperša tikėdamasis gauti žaliąją kortą.
Dažnai nebūna aišku, ar šis serialas satyriškai žiūri į viduriniosios klasės baltosios merginos feminizmą ar protingai jį nušviečia. Šia tema seriale yra nemažai scenų, pavyzdžiui, žinių reportaze apie išgelbėtas merginas, iš bunkerio antraštė skelbė: „White Women Found“, o iš karto po to eina užrašas mažomis raidelėmis: „Hispanic women also found’“, šis juodo humoro pavyzdys tik lašas serialo jūroje. Apskritai, seriale rimtos problemos pateikiamos per šviesiąją prizmę, dažniausiai su humoro prieskoniu. Bet tai nereiškia, kad šis serialas šaiposi iš rimtų temų, tiesiog, atrodo, kad tai yra originalus režisierių užmanymas. Ir turbūt neveltui šis serialas nominuotas, kaip viena geriausių šį sezoną sukurtų komedijų, nes idealiai atitinka komedijos žanrą. (Kamilė Mickevičiūtė)