Istorijos herojus filmo pradžioje.

Norėdami sužavėti žiūrovus ar pateikti įdomesnį siužetą, filmo kūrėjai sugalvoja visokių gudrybių. Tačiau gaila, kad kartais jiems į galvas ateina tik kažkokie sutapimai ar tiesiog senos klišės. Tai nebekelia emocijų, o verčia mus tiesiog nusukti akis.

Ar yra koks bailus, problematiškas personažas, kuris tik viską sujaukia? Trumpam palaukite ir galų gale jis atliks kokį nors didvyrišką poelgį ir visus išgelbės.

Istorijos herojus filmo pabaigoje.

Kai veikėjas atsiliepia į telefono skambutį, bet mes negirdime kas su juo kalba, veikėjas pakartos kiekvieną to žmogaus žodį: „Tau reikia pinigų? 5000? Iki trečiadienio?“

Jei kas nors pasakė, kad koks nors įvykis yra neįmanomas, tada jis tikrai įvyks. Būtų smagu, jei mūsų svajonės taip pat visada išsipildytų.

Moterų pažastys visada yra nuskustos. Visai nesvarbu ar vyksta apokalipsė, ar herojė kelis mėnesius bėgo nuo zombių arba bandė išgyventi kosminėje erdvėje. Jei ji pakels ranką, pamatysime, kad ji bent vakar vakare nusiskuto pažastis.

Akivaizdu, kad kino pasaulyje yra specialių lagaminų, kurie naudojami nešti milijoną dolerių. Niekas net netikrina, ar visa pinigų suma tikrai ten yra, nes jei lagaminas pilnas, tada mes tikrai žinome, kiek jame yra pinigų. Jie tikriausiai parduodami visose parduotuvėse, nes žmonėms dažnai reikia šių lagaminų.

Net jei veikėjai važiuoja lygiu ir tiesiu keliu, jie vis tiek turi nuolat sukti vairą, tarsi vengdami kliūčių. Tuo pačiu metu vairuotojai gali pasisukę net visą minutę kalbėtis su keleiviais, kurie sėdi gale. Tikimės, kad realiame gyvenime niekas taip nesielgia.

Istorijos herojus filmo pradžioje. / Istorijos herojus filmo pabaigoje.

Bet kuris personažas, kuris dėl kažkokių priežasčių pasirodo ekrane, bet nieko nedaro ar apsimeta kvailiu, pasirodys esąs ne tas, kurį mes manėme esant.

Paprasti žmonės visada geriau sprendžia bylas nei policija. Įstatymo tarnai daugumoje filmų vaidina sirenų ir mirksinčių lempučių vaidmenį ir pasirodo tik tada, kai nusikaltimas yra jau išaiškintas.

Pagal siužetą žmonės gali būti draugai nuo vaikystės arba susituokę 20 metų, bet jei pamatysime jų žinutes, jie turės tik po vieną žinutę vienas kitam.

Filme.

Šeimos įprastai vakarienei paruošia 100 patiekalų, kurių niekas nevalgo. Suaugusieji kalbasi tarpusavyje, o vaikai nenori valgyti. O šunys, jei tokių yra, būtinai norės prisijungti prie vakarienės.

Tikrovėje.

Antklodė po bet kokios intymios scenos įgauna lotyniškos raidės L formą, dengiančią moters kūną ir vyro klubus. Na, mes suprantame, ką jie bando nuo mūsų paslėpti, tačiau realiame gyvenime ši taisyklė neveikia.

Vonios kambarys yra viena iš tų vietų, kur tikrai įvyks netikėtas personažo gyvenimo posūkis. Galbūt todėl jie taip retai ten eina – jie tiesiog bijo. Net po miego jie neskuba eiti į vonios kambarį. Ir jei veiksmas vyksta tamsiame miške ir personažui reikia nutolti nuo savo grupės, tuomet tikrai galite tikėtis nemalonumų.

Vyrai bando užkariauti moteris su maniakiniu atkaklumu. Galų gale jos pasiduoda ir prasideda romanas. Realybėje moterys greičiausiai iškviestų policiją.

Kine snaiperio šauliai visada išduoda savo vietą, naudodami lazerinius taikiklius. Tarsi niekas nepastebėtų šio raudono taško ant veikėjo.

Filme / gyvenime.

Kaip atrodo filmuose pusryčiai darbo dienomis – galite neskubėti, pasigaminti daugybės maisto ir pabendrauti su savo šeima. Mes nežinome, kaip jiems tai pavyksta, nes paprastai žmonės turi laiko tik nusiprausti, pasišildyti vakarykštį maistą ar greitai suvalgyti duonos gabaliuką.

Jei kažkas vejasi moteris, jos visada suklumpa ir parkrenta. Mes nežinome, kas tai per „liga“, tačiau paprastai žmonės taip „iš oro“ nenukrenta. Ir jei taip filmuose atsitinka, tada jos bando šliaužti snaigės greičiu, susidurdamos su savo persekiotoju.

Jos darbas / jos butas.

Nesvarbu, kokia yra pagrindinio veikėjo profesija ir ar jie apskritai dirba, bet jei mes nežiūrime dramatiško filmo, tada jų namai atrodys taip, lyg jie būtų sėkmingi verslininkai. Žinoma, gyvenime pasitaiko ir taip, kad turtinga šeima palieka palikimą giminaičiui, tačiau gaila, kad realybėje tai atsitinka ne taip dažnai, kaip filmuose.

Merginos lengvai įsimyli bjauriausius personažus ar kvailus raumeningus vaikinus, kurie iš jų tyčiojasi. Tuo tarpu geri vaikinai, kurie daro viską dėl jų, patenka į „draugo zoną“.

Taip pat skaitykite: Garsūs kino vaidmenys, kurių aktoriai pernelyg bijojo imtis

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: