Robertas Kieras ir Rimantė Kierė/ © Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

Kauno „Megoje” įsikūrusi salelė „La Nature en Provence” – Roberto Kiero ir Rimantės Kierės bendra šeimos verslo idėja virtusi realybe. Parduotuvėje galite išvysti Lietuvoje retai atrandamus prekių ženklus, pelniusius klientų simpatijas Prancūzijoje ir už jos ribų. Ši produkcija išsiskiria ilgametėmis Provanso regiono tradicijomis ir tuo, kad jos sudėtis iš natūralių bei ekologiškų produktų. Kviečiame pokalbiui su Robertu ir Rimante apie tai, kaip porai sekasi vystyti šį verslą Lietuvoje.

– Stebint kaip bendraujate su klientais, sunku nepastebėti, kaip kantriai ir išsamiai aiškinate įvairias grožio ir kosmetikos paslaptis bei niuansus, atrodo, esate tarsi žuvys vandenyje. Kas paskatino jus pasirinkti šią veiklos sritį?

Robertas: Mūsų šeimoje Rimantė visuomet buvo įvairių minčių ir idėjų generatorė, pradedant nuo to, kaip mes galėtume praleisti atostogas, laisvalaikį ar tarkim pakeisti savo namus, aplinką ir pan.

Rimantė: Išties, mūsų niekas neskatino pasirinkti vieną ar kitą sritį, tai savaime išsivystė iš bandymo susieti tai, kas mums abiems patinka ir susiję su šalimi, kurią neblogai pažįstame.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Ar buvo sunku pradėti naują veiklą? Kas kėlė daugiausiai sunkumų, nerimo? Ar pasiteisino sprendimas rinktis šeimos verslo modelį?

RO: Ar buvo sunku? Vienareikšmiškai, taip! Bet tas sunkumas daugiau toks psichologinis – kas bus, jeigu bus ir panašiai. Juk daug metų dirbau visai kitoje srityje ir tai buvo tikras išėjimas iš komforto zonos. Matome, kad didesnis laiko praleidimas kartu tikrai pasiteisina, kadangi tiesiog darome tai, kas mums abiems patinka. Taip pat labai paprastai pasidaliname visus darbus ir įvairius buitinius rūpesčius.

RIM: Galime sakyti, kad nerimo daugiausiai kėlė finansiniai rūpesčiai ir visi organizaciniai dalykai. Teko nemažai padirbėti su savimi, prisijaukinti naują šeimos veiklą. Šiandien dar per anksti atsakyti, ar visiškai pasiteisino šeimos verslo modelis, kadangi šioje srityje dirbame nepilnus metus, tačiau užsidegimo turime dar labai daug, todėl tikime – viskas tik geryn.


© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Šiandien daugelis pasaulio šalių gali pasiūlyti savo inovacijas grožio ir kosmetikos srityje. Kodėl nusprendėte bendradarbiauti būtent su Prancūzijos regionų gamintojais?

RO: Taip, sutinku, pasirinkimo šiuo metu išties daug, bet Prancūziją ir būtent Provanso regioną pažįstame ne vienus metus. Tai – užburianti vieta, išsiskirianti savo augmenija, kalnais, kvapais ir tame regione gyvenančių žmonių gaminamais produktais, kuriems sukurti naudojami autentiški iš kartos į kartą perduodami receptai.

RIM: Norėčiau paminėti vieną iš gamintojų „Savonnerie de Nyons“, kuris daugumos savo gaminamų produktų sudėtyje naudoja tik iš tame pačiame regione augančių alyvuogių išgaunamą alyvuogių aliejų. Prancūzijoje laikoma, kad geriausias alyvuogių aliejus išgaunamas Nyons regione. Taip pat galime didžiuotis, kad šis gamintojas laikomas seniausiu Prancūzijoje, dirbančiu nuo 1592 metų.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– La Nature” produkcija atkeliauja iš nedidelių daugiametę patirtį turinčių Prancūzijos manufaktūrų. Kuo šie produktai išskirtiniai Lietuvos rinkoje ir kas jus pačius sieja su Prancūzija?

Ro: Pirmiausia norėčiau pabrėžti, kad visi mūsų pristatomi gamintojai yra nauji Lietuvos rinkoje, keli iš jų turintys šimtmečių darbo patirtį ir laikomi vienais geriausių Prancūzijoje, gaminantys muilus, jų produktus ir įvairius kosmetikos gaminius. Šie produktai išskirtiniai autentiškais receptais, natūralia sudėtimi, įvairiomis pateikimo formomis ir natūraliais kvapais.

RIM: Galima paminėti dar vieną iš naujų, mūsų pristatomų gamintojų, tai „Fer á cheval“. Šis gamintojas laikomas seniausiu pietų Prancūzijos Marselio mieste,dirbantis daugiau nei 160 metų, gaminantis ekologiškus tikruosius Marselio muilus,ir kurių gamybos procese vadovaujamasi 1688 m. priimtu įsaku, pagal kurį gaminant tikruosius Marselio muilus turi būti naudojamas tik alyvuogių aliejus. Šiuo metu rinkoje labai daug netikrų gaminių,naudojančių „tikrus“ pavadinimus. Todėl mes stengiamės vartotojui parodyti autentiškus, senaisiais metodais gaminamus produktus.


© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Kokį įspūdį ar atmosferą siekiate sukurti „La Nature en Provence“ lankytojams? Ką rekomenduotumėte išbandyti žmonėms, kurie pas jus lankosi pirmą kartą?

RO: Pristatydami mūsų prekybos salelės konceptą, norėjome vizualiai įnešti daugiau šviesos, spalvų, kvapų, būti išskirtiniais ir pastebėtais. Manome jog mums tai pavyko, nes dažnai sulaukiame iš savo klientų šiltų atsiliepimų. Jie dažnai grįžta, teiraujasi naujienų. Norime kiekvienam atėjusiam perteikti Provanso šilumą, kvapus ir grožį.

RIM: Pirmiems apsilankiusiems ir norintiems kažko autentiško,siūlome įsigyti Provanso gamintojų muilų,nes tai kasdienis mūsų visų naudojamas produktas. O jų pasirinkimas pas mus išties gausus:nuo skystų iki kietų, nuo pačių mažiausių iki didesnių, įvairių formų ir kvapų pasirinkimo įvairovė, ir tikrieji Marselio muilai-kubai.


© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Su kokiais sunkumais ar įsidėmėtinais epizodais susidūrėte pristatydami naują produkciją Lietuvos žmonėms?

Ro: Tikriausiai visi įsimintiniausi epizodai yra susiję su bandymu pristatyti Lietuvos žmonėms įvairias produktų naujienas. Viena iš tokių naujienų yra Prancūziškas muilo tvirtinimo mechanizmas, tvirtinamas prie sienos. Mūsų pateikiamoje ekspozicijoje žmonėms kyla įvairiausių minčių kas tai galėtų būti, bet tik ne muilas, jie pavyzdžiui spėja, kad tai šviestuvas ar kempinė.

RIM: Taip pat daugeliui kelia nuostabą tai, jog Prancūzijos Provanso gamintojai kosmetikoje ir muiluose naudoja gyvūnų pieną, t.y asilės, ožkų, kumelės, ar avių, kas yra mūsų odai daug vertingiau,nei gyvūnų kilmės riebalai, kurie įprastai naudojami daugelyje muilo produktų, sutinkamų didžiuosiuose prekybos centruose.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Ar tiesa, kad prieš šventes užsakymų sulaukiate gerokai daugiau? Kokias šventes ypač išskirtumėte prekybos kalendoriuje?

RO: Prieššventinis laikotarpis vienareikšmiškai yra išskirtinis. Šiuo laikotarpiu juntamas didžiausias prekybos suaktyvėjimas, nes žmonės būna nusiteikę išleisti daugiau. Žinoma, Kalėdinis periodas yra pats geriausias laikas prekybos kalendoriuje.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Kokias jūsų prekes žmonės renkasi ne sau, o norėdami pradžiuginti kitą? Ką klientai dažniausiai linkę dovanoti sau brangiems žmonėms?

RO: Jei žmogus renkasi prekę ne sau, o draugams ar artimiesiems, tai tikriausiai galima išskirti namų kvapus, kvapnias žvakes, difuzorius su lazdelėmis, ar namų kvapų dovanų rinkinius, kuriuos pas mus ras ir išsirinks net ir patys išrankiausi. Ką norėčiau pabrėžti, kad visi mūsų namų kvapai išskirtiniai savo natūralia sudėtimi, ir gaminami Prancūzijos parfumerių iš Provanso Grasse miesto.

RIM: Taip pat pastebėjome, kad labai dažnai žmonės renkasi dovanoms mūsų populiariuosius muilus su virvele, arba metalinėse dailininko dekorotuose dėžutėse. Na o vyrams moterys daugiau perka įvairius skystus ar kietus muilus.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Ką vertingo išmokote ar sužinojote kasdien bendraudami su klientais? Kas Lietuviams svarbu renkantis asmenines švaros ar kosmetikos priemones?

RO: Mums svarbu su kiekvienu žmogumi užmegzti šiltą ryšį, nepaisant to kokios jis nuotaikos bebūtų tuo metu, ir net jei nesiruošia pirkti, mes visuomet žmogui papasakojam apie mūsų gaminių kilmę, leidžiame išmėginti testuojamus produktus, patariame jam rūpimais klausimais. Ir pastebėjome, jog atidavę savo žinias ir šilumą, mes sulauksime to paties iš žmonių. Dažnai sulaukiame iš savo klientų teigiamų atsiliepimų apie produktus ir šiltų žodžių apie mūsų aptarnavimą. Smagu sulaukti komplimentų iš sugrįžtančių pirkėjų. Pradžioje norėdami įsitikinti produktų kokybe žmonės perka nedrąsiai, poto sugryžę perka jau įvairesnes prekes. Nevienas atvejis, kai ateina bendradarbiai, draugai, ar netgi kažkas gavęs dovanų, sugrįžta pas mus jų įsigyti vėl.

RIM: Renkantis prekes Lietuviams vis labiau tampa svarbi ne tik produkto kilmė, bet ir jo kokybė. Todėl matydami žmonių poreikius, pristatėme Prancūzų gamintojo „Endro“ ekologiškų ir sertifikuotų produktų liniją, į kurią įeina dantų pastos, dezodorantai, kieti šampūnai, lūpų balzamai ir daug kitų produktų. Matome, kad einame teisingu keliu, nes žmonės mus rekomenduoja vieni kitiems, jau turime subūrę nemažą nuolatinių pirkėjų ratą.

© Deimantės Baubkutės nuotr./ KaunoZinios.lt

– Kaip šeimos tarpusavio santykius paveikė didelis bendras tikslas ir sėkmės siekio interesas? Ar dažnai susiduriate su tarpusavio požiūrio skirtumais į tam tikrus sprendimus ar veiklos vystymą? Kas padeda suprasti, kad imtis šios veiklos buvo geras sprendimas?

RO: Galime drąsiai teigti, kad bendras siekis ir darbas mūsų santykius tik sustiprino. Kiekvienas turime savo atskiras užduotis šiame darbe, todėl puikiai su viskuo susitvarkome. Iki pat šios dienos į visus sprendimus žiūrime viena kryptimi,todėl tikiu taip išliks ir toliau. Labiausiai džiuginantys dalykai yra nuolatinis bendravimas su skirtingais žmonėmis, ir tai, jog kiekviena diena atneša vis kažką naujo, kažko naujo išmokstama ir sužinoma.

RIM: Matyti sugrįžtančius ir patenkintus klientus, tai yra pagrindas žinojimo, jog šis sprendimas jeigu ir yra ne pats pats geriausias, tai tikrai labai neblogas!

Partnerių turinys

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: