Momentinė ekrano kopija iš MrBeast „YouTube“

Prieš 11 metų pradėjęs kurti „YouTube“ vaizdo įrašus Džimis Donaldsonas, geriau žinomas kaip MrBeast, surinko daugiau kaip 130 mln. prenumeratorių. Laikui bėgant keitėsi ir šio 24 metų amerikiečio „Youtuberio“ požiūris į turinio kūrimą. Daugelyje jo vaizdo įrašų daugiausia dėmesio skiriama įvairiems paramos būdams, pavyzdžiui, medžių sodinimui ir labdarai. Naujausias jo poelgis – apmokėti žmonių gyvenimą keičiančias operacijas.

„Šis aštuonių minučių trukmės vaizdo įrašas, pavadintas „1000 aklų žmonių pirmą kartą praregi“, vos per dvi dienas surinko 54 milijonus peržiūrų. Jame užfiksuota, kaip MrBeast susitinka su 1000 žmonių, apmoka jų akių operacijas.

Momentinė ekrano kopija iš MrBeast „YouTube“

„Pusę aklųjų pasaulyje sudaro žmonės, kuriems reikalinga tik 10 minučių trunkanti operacija“, – aiškinama vaizdo įraše. Tačiau šie žmonės, iš viso pasaulio, negalėjo pasinaudoti šia paslauga dėl medicininių išlaidų ar sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo.

Visiems dalyviams buvo suteikta galimybė vėl matyti, o kai kuriems iš jų taip pat buvo paaukota 10 000 JAV dolerių. Vidurinės mokyklos abiturientui buvo padovanota 50 000 dolerių koledžui, o kitam vyrui – automobilis „Tesla“. Nors šis poelgis yra širdį džiuginantis ir pakeitė daugelio žmonių gyvenimus, jis taip pat pabrėžia, kiek daug žmonių visame pasaulyje negali pasinaudoti šia 10 minučių trunkančia operacija.

MrBeast neabejotinai visiems laikams pakeitė šių žmonių gyvenimus ir atkreipė dėmesį į nerimą keliančius klausimus, susijusius su sveikatos priežiūra. Tačiau kai kurie žmonės mano, kad MrBeast požiūris į labdarą yra netinkamas ir teigia, kad tai yra priemonė, kuria jis siekia pritraukti daugiau savo kanalo peržiūrų. Kai kurie netgi kaltino MrBeast, kad jis naudojasi tais, kuriems reikia pagalbos, kad pasipildytų savo kišenę. Tačiau kai kurie žmonės gynė „Youtuberio“ vaizdo įrašą, nes jis padėjo jame rodomiems žmonėms ir skatina žmones aukoti.

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: