Serialo "Why Women Kill" plakatas

Kasmet televizijos žiūrovus pasiekia krūvos naujų serialų, o daugelis laiko patikrintų klasikų nepraranda populiarumo ir šiandien. Pastaraisiais metais itin sparčiai populiarėjant internetinėms vaizdo transliacijų platformoms, tokioms kaip „Netflix“ ar „HBO“, išaugo ir jų kuriamų bei transliuojamų serialų skaičius. Pastarųjų metų būta itin dosnių, ir serialų gerbėjai sulaukė daugybės naujo ir kokybiško turinio. Šiuo metu vis sulaukiant naujų pranešimų apie pratęsiamą karantino laikotarpį, esame priversti dienas leisti namie. O kad laikas neprailgtų, pateikiame jums TOP 10 naujų serialų, kurie prikaustys net ir kinu nesidominčiųjų dėmesį:

10. Why Women Kill

Žymiųjų „Nusivylusių namų šeimininkių“ kūrėjas Marc‘as Cherry pateikia dar vieną puikų serialą. „Why Women Kill“ laviruoja tarp trijų itin skirtingų laikotarpių, taip pasakojant istoriją apie tai, kas nutinka, kai moterims įgrįsta jų turimi gyvenimai ir jų pyktis išsiveržia lauk. 1963-ieji. Betė Ana (Ginnifer Goodwin) – manieringa, be galo ištikima namų šeimininkė, kuri, padedama kaimynės Šeilos (akt. Alicia Coppola), sužino, kad jos vyras jai neištikimas su pasipūtusia blondine padavėja, nepaisydamas jųdviejų su žmona dukros netekties. 1984-ieji. Simona (akt. Lucy Liu) – turtinga, lengvabūdė meno galerijos savininkė, kuri nuolat kelia ištaigingus vakarėlius ir apsipirkinėja su visa tam laikotarpiui būdinga ekstravagancija. Jos tobulas gyvenimas sutrinka kai ši sužino, kad jos trečiasis vyras, Karlas (akt. Jack‘as Davenport‘as), yra gėjus, ir jau kurį laiką buvo jai neištikimas. Ir, galiausiai – šiandiena. Teilor (akt. Kirby Howell-Baptiste) – šaltakraujiškiausia ir ramiausia trijulės atstovė, galinga teisininkė, esanti atviroje santuokoje, kurios stabilumas sudrumsčiamas kai paaiškėja, kad su moterimi, su kuria ji susitikinėja, jas sieja daugiau nei trumpas meilės romanas…

Šiame seriale puikiai atsiskleidžia gebėjimas preciziškai tiksliai suvaldyti skirtingas siužeto linijas bei paliesti žiūrovo širdį moters įtūžio tema: ne tik atskleidžiama, kaip jis kaupiasi ir keičia moterį, bet ir kokia jo vieta pasaulyje. Pasirinktas būdas pasakoti istoriją trimis skirtingais laikotarpiais suteikė kūrėjams galimybę perteikti tų laikmečių klišes ir stereotipus, kurie kai kuriems žiūrovams gali kelti kiek nemalonų įspūdį. Tačiau nepaisant to, toks pasirinkimas atveria platesnį pasakojimo lauką. Tai kriminalinį prieskonį turintis serialas apie moteris skirtas abiems lytims. Jis itin puikiai žiūrisi poroje, kuomet žiūrint kartu palaikomi skirtingi herojai, poelgiai ar idėjos.

9. After Life

Naujausias britų humoro genijaus Ricky Gervais kūrinys – serialas „After Life“. Komikas plačiai pagarsėjęs kaip žodžio kišenėje neieškantis aštrialiežuvis, tuo pasižymi ir jo įkūnijamas pagrindinis serialo veikėjas Tonis. Tonis – vidutinio amžiaus našlys, kiekvieną akimirką gedintis savo buvusio gyvenimo. Jo žmona, Liza (akt. Kerry Godliman), mirė nuo vėžio, ir nuo tos akimirkos jo kasdienybė virto niūria, nusivylimo ir nevilties perpildyta egzistencija. Kardinaliai pasikeičia ir jo elgesys – netekęs gyvenimo prasmės, jis pradeda gyventi šia akimirka ir žmonėms tiesiai į akis rėžia tai, ką galvoja. Iš aplinkinių ir savo viršininko susilaukęs pastabų dėl grubaus elgesio ir priremtas prie sienos, Tonis išdėsto savo filosofiją: „Nėra jokio pranašumo būnant mandagiu, dėmesingu ir sąžiningu. Jeigu tapsiu tokiu šūdžiumi, kuris darys ir sakys tai, ką nori, visada galiu nusižudyti. Tai lyg supergalia.“ Laikydamasis tokio požiūrio, jis savęs neriboja, čia puikiai atsiskleidžia ir paties aktoriaus ir kūrėjo R. Gervais‘o talentas ir unikalumas.

Kupinas aštraus ir tiesmuko, tačiau sąmojingo humoro, serialas „After Life“ pasakoja apie vidinius žmogaus patyrimus išgyvenant skaudžią netektį. Pateikiami per beviltiškumo ir humoro prizmę, jie atrodys puikiai pažįstami daugeliui žiūrovų. Šiame seriale persipina abi kūrėjo R. Gervais‘o pusės – kandžioji, kupina sarkazmo ir aštraus sąmojo, bei sentimentalioji, kurioje slypi liūdesys ir melancholija. Būtent kandžioji pusė atsiskleidžia Tonio personaže, kai šis nusprendžią gyventi taip, kaip nori pats. Sentimentalioji pusė pasirodo žiūrovams – matydami Tonį supančią aplinką, jo reakciją į tam tikrus įvykius, jie gali pastebėti situacijos visumą ir kone pajusti pagrindinio herojaus skausmą.

8. Tales from the Loop

Šio mėnesio pradžioje dienos šviesą išvydęs serialas „Tales from the Loop“ – visiškai kitoks tiek savo turiniu, tiek kūrimo istorija. Mokslinės fantastikos žanro kūrinys paremtas ne knyga ar tikrais įvykiais, o paveikslų serija – švedų dailininko Simono Stålenhago kuriami piešiniai tapo pagrindu visai serialo istorijai. Veiksmas vyksta aštuntajame dešimtmetyje, tačiau serialo kūrėjas pabrėžia, kad šis metas pasirinktas dėl piešinių stilistikos – kampuotų mašinų kėbulų, smėlio atspalvio drabužių ir gigantiškų kompiuterių. Loop‘as – išgalvoto miestelio, Mercerio, eksperimentinės fizikos centras, įsikūręs po žeme. Tai tarsi mašina, sukurta atrasti ir atskleisti Visatos paslaptis. Pasakojimo centre – atominė šeimynėlė: Loreta (akt. Rebecca Hall), dirbanti Loop‘e; jos vyras Džordžas (akt. Jonathan Pryce), kurio tėvas Rasas sukūrė ir administruoja Loop‘ą; bei Loretos ir Džordžo sūnūs, Koulas (akt. Duncan Joiner) ir Džeikobas (akt. Daniel Zolghadri). Visi epizodai tarpusavyje nėra sujungti jokia tvirta grandimi, ir daugelyje jų susitelkiama tik į vieną ar kitą šeimos narį, o kai kuriuose jų ši šeimynėlė lieka visai nuošaly, ir visas dėmesys tenka kitiems miestelėnams. Pasak serialo kūrėjų, taip siekiama išlaikyti tą nuostabią alchemiją, kuri leidžia eiliniam žiūrovui tapatinti save su jų regimu veikėju: „Žiūrovą traukia, kai neįprasti dalykai nutinka eiliniam žmogui. Tačiau kai jis patiria per daug neeilinių reiškinių, žmogus jau nebebūna eilinis, ir žiūrovui tampa sudėtinga save lyginti su stebimu herojumi“, teigia Nathaniel‘is Halpern‘as, pagrindinis serialo kūrėjas. Todėl susitelkiama į skirtingus veikėjus, taip pat nesiekiama paaiškinti įvykių, kurie nutinka veikėjams. Tai atveria platesnį galimybių spektrą, leidžiantį kūrėjams plėtoti įvairius atradimus ir nutikimus, jų aiškinimu pernelyg neapkraunant nei savęs, nei žiūrovų.

Verta pastebėti, kad kiekvieną seriją režisavo skirtingi režisieriai. Nors visuose epizoduose jaučiamas N. Halpern‘o prisilietimas, tačiau kiekviename jų režisieriai galėjo atsiskleisti savaip, kadangi nebuvo kaustomi griežtos jungčiančios siužeto linijos. Ši naujiena mokslinės fantastikos padangėje neabejotinai sužavės savo šviežumu ir kiek kitokiu požiūriu tiek į patį sci-fi žanrą, tiek ir į serialo sąvoką.

7. The Righteous Gemstones

Serialo epicentras – Džemstounų šeima, pamokslus ir maldas pavertusi į sėkmingą didžiulį verslą. Jiems priklauso virtinė modernių bažnyčių pietų kraštuose, krūva dvasiškių, skleidžiančių Dievo žodį, ir televizijos šou, tiesiogiai transliuojamas sekmadienio rytą. Tokią imperiją įkūrė šeimos tėvas, Elijas Džemstounas (akt. Johnas Goodmanas), kartu su žmona Eime-Li (akt. Jennifer Nettles). Serialo veiksmas prasideda būtent po jos mirties – likusi šeima, Elijas ir 3 jau suaugę vaikai, dažnai prisimena gimdytoją ir vieni kitiems kartoja, kad „mama nenorėtų, kad mes šitaip elgtumėmės“. O pergyventi dėl savo elgesio šiai šeimynėlei tikrai yra ko: iš pažiūros kone šventųjų gyvenimus gyveną Džemstounai tiek savo versle, tiek ir asmeniniuose gyvenimuose vis prisiverda košės. Vyriausiasis sūnus Džesis, kurį ir įkūnija pats režisierius D. McBride‘as, jau pirmojoje serijoje tampa šantažo auka: gavęs vaizdo medžiagą, kurioje jis matomas vakarėlyje su kolegomis besisvaiginantis narkotikais ir laiką leidžiantis su prostitutėmis, privalo pasirinkti, ar leis medžiagai patekti į viešumą, ar gaus šantažuotojo pageidaujamą sumą – milijoną dolerių. Kadangi save pristato kaip pavyzdingą vyrą ir trijų vaikų tėvą, pagalbos kreipiasi į brolį Kelviną (akt. Adamas Devinas) ir sesę Džiudę (akt. Edi Patterson), kuri padeda gauti pinigus, nes per daugelį metų pamažu vis pasiskolindavo dalį bažnyčios surenkamų aukų.

Pats šeimos tėvas, Elijas, dažnai lieka tarsi šešėlyje, jo figūra dažniausiai šmėsteli tuomet, kai reikia spręsti vaikų pridirbtas problemas. Nepaisant to, serialo veiksmas niekada nestoja – trumpi aplinkinių įvykių intarpai leidžia pailsėti nuo šiek tiek įkyrėti galinčio dažnai kadre šmėžuojančio Džesio veido, o veiksmo paskirstymas padeda nesunkiai sekti įvykius. Aktorių vaidyba palieka malonų įspūdį. Ypač gerai savo darbą atliko komikas A. Devinas (Kelvinas). Būtent jaunėlis Kelvinas atrodo bene vienintelis šeimoje, tikrai tikintis savo veikla ir atsidavęs pastoriaus profesijai.

Sesuo Džudė dažnai neleidžia suprasti, koks visgi žmogus ji yra – tai sudaro brandžios ir patikimos moters, galinčios užimti rimtas pareigas vaizdą, tai staiga įtūžta ir išlieja savo pyktį, taip vis rečiau nustebindama savo aplinkinius, kurie atrodo pripratę prie tokio jos elgesio. Režisierius D. McBride‘as, atlikęs bene pagrindinį, Džesio, vaidmenį, taip pat sukėlė dvilypius jausmus – netrūko situacijų, kuomet atrodė, jog buvo perspausta su lėkštu humoru (pykčių pietaujant prie stalo scenos), bendras personažo vaizdas gali šiek tiek atgrasyti. J. Goodmanas ir jo įkūnytas Elijas, nors ir pasirodo palyginti dažnai – išsprendžiantis visas problemas, tačiau paslaptingas tėvas, apie kurį suteikiama labai nedaug informacijos. Likę rečiau pasirodantys personažai savo darbą atlieka puikiai.

6. Mandalorian

Nemirštanti „Žvaigždžių karų“ saga grįžo – tiesa, šįkart kiek kitokiu pavidalu. Po paskutiniųjų sagos filmų, kurie pateisino toli gražu ne kiekvieno gerbėjo lūkesčius, šis tęsinys, „Disney“ įsigijus „Lucasfilm“ kompaniją, dienos šviesą išvydo kaip serialas. Jo centre – vienišas Mandalorietis, karingos tautos palikuonis. Pirmąjį sezoną sudaro 8 serijos, kuriose – kovotojo nuotykiai skirtingose Visatos planetose, nutolusiose nuo Respublikos įtakos zonos. Veiksmas vyksta jau po „Džedajaus sugrįžimo“ ir Imperijos žlugimo, tačiau prieš „Galia nubunda“, taigi, erdvėje tarp dviejų sagos trilogijų. Kosmoso vesterno stiliaus serialas pasakoja Mandaloriečio nuotykius vykdant įvairias jam patikėtas užduotis, vienos kurių metu jis išgelbsti jauną džedajų, kurio atvaizdas itin greitai paplito internete ir buvo pramintas „Kūdikiu Yoda“ – būtent jis tampa tarsi jungiamąja serijų grandimi, kadangi šios taip pat nėra itin priklausomos viena nuo kitos. Žiūrovai turi galimybę stebėti ne tik naujas, dar nematytas planetas, bet ir kartu su serialo herojais apsilankyti tose, kurias jau buvo matę originalioje „Žvaigždžių karų“ istorijoje.

Pagrindinio herojaus, Mandaloriečio, vaidmenį atlikęs aktorius Pedro Pascalis atliko puikų darbą, tačiau viso sezono metu jis vaidina su pilnu kostiumu ir kauke, todėl jam kilo nemenkas iššūkis aiškiai perteikti savo įkūnijamo personažo emocijas ir nuotaikas kūno kalba, neturint galimybės to demonstruoti veido išraiškomis. Su šia užduotimi jis susitvarkė gerai, nors kai kuriems žiūrovams gali būti sunku pamėgti veikėją, taip ir neišvydus jo veido. Pats serialas kupinas veiksmo ir kovos scenų, stipri mokslinės fantastikos žanro dvasia jaučiama kiekviename epizode, ir tai nekelia nuostabos – internete sklando gandai, kad kiekviena serija turėjo maždaug 15 mln. JAV dolerių biudžetą, todėl netrūksta ir efektingų ir žavinčių specialiųjų efektų. Dėl savo atskirai plėtojamos siužeto linijos ir istorijos šis serialas įtrauks net ir tuos, kurie nėra didžiuliai „Žvaigždžių karų“ gerbėjai.

5. The Witcher

Pagal lenkų rašytojo Andrzejaus Sapkowskio parašytą to paties pavadinimo knygų seriją sukurtas serialas buvo laikomas viena laukiamiausių visų laikų „Netflix“ premjerų. Pasakojama istorija apie vienišą baltaplaukį raganių Geraltą iš Rivijos, kuris su savo žirgu keliauja per šalį rinkdamas premijas už nukautus monstrus. Veiksmas vyksta ankstyvaisiais viduramžiais, ir Geraltas kankinasi nerasdamas savo vietos tarp žiaurių ir tamsių žmonių, susikompromitavusių valdovų ir burtininkų. Jeniferė iš Vengerbergo – ambicinga burtininkė, iškilusi kone iš niekur, ir siekianti gauti viską, ko tik panorės. Princesė Ciri – jauna princesė, turinti magiškų galių, ir dar prieš savo gimimą likimo buvo susieta su Geraldu. Nors visų trijų herojų likimai atrodo gana skirtingi, neilgai trukus jie smarkiai persipina tarpusavyje. Antro plano veikėjai taip pat turi ryškius savo charakterius, ir jie tampa gana svarbia istorijos dalimi. Tiesa, visas serialo siužetas gali atrodyti gana painus ir klaidus tiems, kurie neskaitė A. Sapkowskio knygų, kadangi serialo kūrėjai pasirinko taktiką neaiškinti daugelio vykstančių dalykų. Šie, savo ruožtu, kelia daugybę klausimų žiūrovams, giliau nesidomėjusiems visa šia istorija, kuri gana sėkmingai buvo perkelta ir į kompiuterinių žaidimų pasaulį.

Serialas pasižymi itin žiauriomis, tačiau velniškai įspūdingomis ir dėmesį prikaustančiomis kovos scenomis. Tiesa, kompiuterinio žaidimo mėgėjams gali būti šiek tiek sunku priprasti prie kiek kitokio Geraldo, nei jie įpratę matyti žaidime – seriale herojus atrodo natūralesnis ir labiau įtikimas nei kompiuterių ekranuose. Daug dėmesio kūrėjai skyrė aplinkos kūrimui, ir jų turėta laisvė pasirodė kaip tamsus, pavojingas, magiškų gyvių ir prakeiksmų kupinas Žemynas. Nors neretai sulaukia palyginimų su žymiaisiais „Sostų karais“, „Raganius“ – unikalus ir išskirtinis serialas, ypač patiksiantis tiems, kurie išsiilgę tamsaus pasaulio su fantastikos ir siaubo elementais, upeliais besiliejančio kraujo ir siaubingų monstrų.

4. Hunters

Žymusis Alas Pacino vėl šturmuoja ekranus. Šįsyk jis grįžta kaip Davido Weilo kurto serialo „Hunters“ herojus. Veiksmas vyksta Niujorke, 1977-aisiais. Su savo močiute Ruth, išgyvenusia Holokaustą, gyvenantis jaunas vaikinas Jonahas, tampa jos nužudymo liudininku. Iš močiutės spėtų ištarti žodžių užpuolikui „Tau nepavyks pasislėpti“ vaikinas nujaučia, kad savo žudiką močiutė pažino, tačiau jis jo nespėja išvysti. Po Ruth mirties, Jonahą po savo sparnu priglaudžia Meyeris, įkūnijamas Alo Pacino – jo močiutės draugas, padėjęs jai išgyventi po to, kai buvo likviduotas jų getas. Jaunuoliui jis pasiūlo prisijungti prie jo vadovaujamo nacių medžiotojų būrio, ir taip galimai atkeršyti močiutės žudikui. Priėmęs pasiūlymą, Jonahas tampa jauniausiu kompanijos nariu, ir prisideda prie jų veiklos. Tuo metu mieste fiksuojamas padidėjęs žmogžudysčių skaičius, ir juodaodei FTB agentei Herein ši byla skiriama tik dėl to, kad jos bosui nereikėtų sukti galvos. Herein šiuos įvykius sieja su Medžiotojų kompanija. Tiesa, kokybiškam ir įtraukiančiam pasakojimui užtektų ir pagrindinės siužeto linijos, pasakojančios apie teisingumo trokštančius ir po Antrojo pasaulinio karo užsilikusius Hitlerio garbintojus išnaikinti siekiančius kovotojus. Tačiau kūrėjams nusprendus vystyti kelis skirtingus siužetus, gali tapti kiek sudėtinga sekti įvykius nuosekliai.

Trumpi epizodai, kuriuose serialo veikėjus užplūsta prisiminimai apie išgyventus Holokausto žiaurumus, neabejotinai privers susimąstyti ir žiūrovus. Tačiau serialo kūrėjai iki galo neišnaudojo unikalaus šanso plačiau remtis vienu skaudžiausių įvykių žmonijos istorijoje, ir tiesiog koncentruojasi į savo kuriamą istoriją. Nepaisant to, „Hunters“ nebejotinai sužavės veiksmo pasiilgusiuosius ir mėgstančius istoriją.

3. The Morning Show

Nors pirmieji atsiliepimai apie šį serialą buvo gana negatyvūs ir šou atrodė nežadantis nieko gero, neilgai trukus pritilo ir didžiausi skeptikai – serialas buvo nominuotas „Auksinio Gaublio“ apdovanojimui už geriausią draminį serialą. Istorija sukasi aplink rytinį televizijos šou, kurio vedėjas Mičas Kesleris, įkūnijamas žymiojo Steve‘o Carell‘io, po #MeToo skandalo atleidžiamas. Į jo vietą Niujorko televizija pasamdo karštakošę pietietę žurnalistę, Bredli Džekson (akt. Reese Whiterspoon). Prodiuseriams joje matant didelį potencialą vystyti karjerą, jos kolegė, kita šou vedėja Alex Levy (akt. Jennifer Aniston), siekia išsaugoti karjerą, tačiau daug žadanti naujokė neplanuotai tampa rimta konkurente. Iš darbo išlėkęs Mičas negali susitaikyti su pralaimėjimu, ir lieka svarbia istorijos dalimi, aplink save rinkdamas tuos kūrybinės komandos narius, kurie žinojo apie kraupius ir gašlius šiojo nuotykius, tačiau tylėjo. Seriale svarbūs visi rytinio televizijos šou nariai, kurių tarpusavio santykiai tampa įtemptu siužetu.

Stipri ir galinga aktorių kariauna, kurios priešaky – senokai televizijos ekranuose nesirodę Steve‘as Carell‘is, Jennifer Aniston ir Reese Whitherspoon – savo ilgametę patirtį panaudoja su kaupu. Nors daugiausia žinomi kaip komedijų asai, šioje dramoje jie atsiskleidžia kaip nuostabūs aktoriai, gebantys itin įtikinamai ir kokybiškai įkūnyti bet ką. Žiūrovams pateikiama televizijos laidos virtuvė, krečiama skandalų ir tarpusavio rietenų, ir didelę eterio dalį užima tiesiog vieni ant kitų rėkiantys kolegos. Svarbūs antraeilių personažų vaidmenys išpildyti taip gerai, kad visas serialas atrodo itin kokybiškai ir tvirtai. Neveltui, peržiūrėję visą pirmąjį sezoną, nutilo daugelis kritikų, kurie, vos pasirodžius pirmiesiems epizodams, garsiai skalambijo apie būsimą šio serialo nesėkmę.

2. The Watchmen

„Watchmen“ – kultinio DC komiksų serijos tokiu pačiu pavadinimu ekranizacija, išleista HBO. Tai – vienas iš daugelio bandymų perkelti šių komiksų pasaulį į didžiuosius ekranus, ir, panašu, kad šis, vėliausias, bandymas – tapo vienu sėkmingiausių kartu su prieš dešimtmečiu pasirodžiusiu filmu, pavadintu identiškai. Istorija prasideda 1921-aisiais Tulsoje, Oklahomoje, scena, kurioje „Juodąjį Volstrytą“ užpuola Kukluksklano nariai. Tuomet veiksmas persikelia į 2019-uosius, kur Andžela Abar (akt. Regina King) dieną prižiūri savo jaukią kepyklėlę, o naktį tampa užsimaskavusia keršytoja. Septintoji Kavalerija – baltųjų rasės pranašumu įsitikinusi grupuotė, kariaujanti prieš mažumas ir policijos pareigūnus, kurie itin griežti rasistiniams nusikaltėliams. Nors matoma šiandieninė Amerika, tačiau matoma daugybė skirtumų nuo realybės. Per 2016-ųjų Kūčias Septintoji Kavalerija įvykdo siaubingą nusikaltimą, užpuldami 40 policijos pareigūnų, šiems būnant namuose – „Baltąja naktimi“ pavadintas skerdynes išgyventi pavyko tik Andželai ir jos kolegai Džudui. Atkūrus policijos pajėgas, priimamas įstatymas, verčiantis policininkus dėvėti kaukes ir jokiu būdu neatskleisti savo profesijos.

Serialo kūrėjai nusprendė veiksmą vystyti toje pačioje realybėje ir po tų pačių įvykių, kurie vyko originaliuose komiksuose prieš kiek daugiau nei tris dešimtmečius. Tiesa, įvedami ir nauji herojai, kuriuos kūrėjai nusprendė pasitelkti tam, kad istorija būtų tęsiama, o ne tiesiog perkuriama. Nemirštanti superherojų klasika gerbėjų nenuvils ir šįkart – šiame seriale yra viskas, ko reikia puikiai komikso ekranizacijai: genialus blogiukas, pasigėrėjimą keliantys superherojai ir prikaustantis siužetas.

1. The Boys

Dar viena komiksų pasaulio ekranizacija, tačiau šįsyk ji – visiškai kitokia. Šiame seriale superherojai – nors tiksliau juos apibūdintų epitetas anti-herojai – tai krūva kostiumais vilkinčių kovotojų prieš nusikaltėlius, tačiau patys kovotojai patys pasirodo esą ne ką mažiau susikompromitavę ir nusikaltę. Užuot gelbėję pasaulį, jie piktnaudžiauja savo galiomis ir padėtimi. Vyrauja dvi grupuotės – „Seven“, tarptautinė herojus kone gamininančios ir jais besirūpinančios įmonės „Vought“ superherojų komanda, ir pavadinime minimi „The Boys“ – susikompromitavusius didvyrius bandanti prižiūrėti komanda. Jų lyderis – Bilis Butcher‘is, niekinantis visus supergalių turinčiuosius, o „Seven“ vadovauja arogantiškas egoistas Homelanderis. Tarp šių dviejų stovyklų netrunka įsiliepsnoti konfliktas, ir pamažu į istoriją įvedama vis daugiau įvairaus plauko herojų. Nesutarimai vis tęsiasi ir perauga į kone atvirą kovą…

Kupinas juodojo humoro, šis serialas pristato visai kitokius superherojus ir jų prižiūrimą pasaulį. Tiesa, šiuose galima įžvelgti tokių gerai žinomų didvyrių kaip Kapitono Amerikos ar Akvameno atitikmenis. Vaizduojamas pasaulis, kuriame nuo blogiečių turintys saugoti superherojai patys tampa tais, nuo kurių turi ginti. Pabrėžiama ir monopolijų problema, kuriami velniškai tikroviškai atrodantys nusikaltimai ir jų kaltininkai, todėl serialas aktualus ne tik iš komiksų puslapių nužengusių supeherojų tematika. „The Boys“ – puikus pasirinkimas tiems, kurie pavargo matyti pasaulį nuolat gelbstinčius didvyrius, kurie netikėtų atsitiktinumų dėka įgijo nežemiškų galių. Tai atsvara įsigalėjusiam superherojų atvaizdui, ir juodojo humoro prisodrintas serialas sužavės ir tuos, kurie nėra užkietėję komiksų pasaulio fanatikai.

Taip pat skaitykite: TOP 10 vizualiai gražiausių XXI a. antro dešimtmečio filmų

Naujienos iš interneto

Taip pat skaitykite: